Als je deze aantrekt in een kroeg ben je soberso het alpha-mannetje, chicks diggen die shitquote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je loopt in ieder geval niet zo voor lul als je met handschoenen heb. Die moet je dan weer opbergen in je jaszak waardoor je met 2 van die bulten loopt. Deze dingen kan je gewoon een avond lang aanhouden en het mannetje zijn
quote:
Hoi. Wanneer is ons theekransje nou? Ik moest dit posten van een niet-persoon johannes_vermeer.quote:
Watquote:
Ben ik een niet-persoon?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Hoi. Wanneer is ons theekransje nou? Ik moest dit posten van een niet-persoon johannes_vermeer.
Een gegarandeerd succes. Vrouwen staan ook veel eerder open voor seks met een dolfijn dan ze met een man hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je deze aantrekt in een kroeg ben je soberso het alpha-mannetje, chicks diggen die shit
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik een niet-persoon?
Dat klinkt kwetsend.
Die vrouw vind het ook echt lekkerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gegarandeerd succes. Vrouwen staan ook veel eerder open voor seks met een dolfijn dan ze met een man hebben.
Laat staan als je er twee draagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo terug. Even een korte pauze
Paxcon zegt net dat hij HET met mij wil doenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.
13.00 aftrap?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is nog een lunchtime game ook
tering vroeg weg dus
How is life?quote:
Dit is zwaar onmogelijk, aangezien hij net zijn liefde jegens mij heeft verklaard.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon zegt net dat hij HET met mij wil doen
wtf?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is zwaar onmogelijk, aangezien hij net zijn liefde jegens mij heeft verklaard.
Maar goed. Alle gekkigheid op een stokje. Wanneer spreken we af? Ik kan alle dagen, behalve vrijdag. Want dan heb ik vrij. En op mijn vrije dagen wil ik Paxcon niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |