KARINA IK BEN NET OP TIJD. Gefeliciteerdquote:
Ik kom helemaal niks verzieken. Hoezo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kom je nou hier de boel verzieken terwijl jullie sc onder mod toezicht staat?
FMT Slowchat al onze post worden verwijderd daarquote:
Zelfs een dat dit kan in Nedelrand is al een rampquote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
FMT Slowchat al onze post worden verwijderd daar
Deel ons uw geniale mening opperhoofd Lr. Zonder uw mening en wijze woorden komen wij deze barre tijden niet door.quote:
Ik ben geen mod daar he? Maar ik ga ervan uit als je 'normaal' post je gewoon overal mag posten. Zelfs in de VBL SCquote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
FMT Slowchat al onze post worden verwijderd daar
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef appelen het volgende:
Toetersssssss voor karina's 450e verjaardag echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jullie ook bedanktquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs een dat dit kan in Nedelrand is al een ramp
Ik had mij voorgesteld dat ik nieuw was. En ik vroeg daar aan de andere slowchatters of dit een leuk topic was. Weg berichtquote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen mod daar he? Maar ik ga ervan uit als je 'normaal' post je gewoon overal mag posten. Zelfs in de VBL SC
Mjah kan er niet zoveel over zeggen. Weet de context en zo niet. het enige wat ik kan aanraden is in de FB reageren als er iets is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had mij voorgesteld dat ik nieuw was. En ik vroeg daar aan de andere slowchatters of dit een leuk topic was. Weg bericht
Bureau van de mod gaat op en neer, op en neerquote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had mij voorgesteld dat ik nieuw was. En ik vroeg daar aan de andere slowchatters of dit een leuk topic was. Weg bericht
Ben jij ook jarig?quote:
Nah valt wel mee hoor, zijn aardige gozers.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef appelen het volgende:
Ik durf niet in de VBL SC te komen wat een boefjes daar
Tranen van geluk dusquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij voor Karina dat ze het toch nog een jaartje met ons heeft vol gehouden
Tegen modjes jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor, zijn aardige gozers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |