Mogen we niet van potquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie allemaal Merel aanbidders waren
Chatten en vooral geen tv kijkenquote:
[banaan mode] man man manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja![]()
en zeker 3 idioten aan de lijn gehad van de helpdesk, waarvan 1 zei dat ik maar met 40mb genoegen moest nemen omdat het een extra service is. 120 mb wordt alleen gegarandeerd als je kabel internet hebt ( wat ik begrip, met wifi heb je altijd minder, maar 40mb als je een 120 abonnement hebt...)
dus ik in de voorwaarden gekeken, stond niks van in
uiteindelijk heb ik zelf dingen opgelost zonder helpdesk
[/dagboek]
fok, youtube, vergadering voorbereiden..quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Merel westrik, anchor rtl nieuws en tevens fapmateriaal van ons aller spamsletje WcPot
Heel goed jij snapt hetquote:
Met mij is alles goed en het ging weer op rolletjes vandaagquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met mij is alles goed en het ging weer op rolletjes vandaag
pics van de situatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef appelen het volgende:
hier in de straat dikke ruzie omdat een bewoner een encyclopedie bij het oud papier heeft gegooid terwijl de andere bewoner die wilde hebben
Maastrichtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef appelen het volgende:
hier in de straat dikke ruzie omdat een bewoner een encyclopedie bij het oud papier heeft gegooid terwijl de andere bewoner die wilde hebben
Merel is helemaal perfectquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
Ik moet zeggen, heren, ik ben toch wel jaloers op de wenkbrauwen van Mereldie zijn gewoon perfect.
Ik heb Merel hier wel bekend gemaakt. Anders had niemand het over haar gehadquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb Merel hier wel bekend gemaakt. Anders had niemand het over haar gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |