SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Slayage op 19-05-2014 22:07:34 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Doe er wat aan, alsjeblieft. Dit begint nu echt vervelend te worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Meest treurige TT uit de reeks.
En dat terwijl je er 20 posts lang op aast.
Treurig.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Meest treurige TT uit de reeks.
En dat terwijl je er 20 posts lang op aast.
Treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Volgens mij is GGMM geen TV mod.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doe er wat aan, alsjeblieft. Dit begint nu echt vervelend te worden.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doe er wat aan, alsjeblieft. Dit begint nu echt vervelend te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat niet alleen, ook het niet-multiquoten (en dan heb ik het niet over 2/3 post onderelkaar..) en het vele lapohunten.quote:
quote:
niet alles even serieus nemen dudequote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
Wat was het dan dat iedereen zijn panties in a bunch heeft?
klein verzoek van Khaleesi :quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
Of er iemand dit eventjes in de OP wil zetten.....![]()
[ afbeelding ]
Duh. Meeste mensen hier nemen het allemaal nogal serieus.quote:
dat is niet mogelijk, want dat blijft tyrionquote:
Nah, Tyrion laat anderen het vuile werk opknappen. Oberyn regelt het gewoon zelf, tegen The Mountain ffs. En dan neukt ie ook nog eens alles wat los en vast zit. Kortom. Mother. Fucking. Boss.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk, want dat blijft tyrion
tyrion heeft zijn lichaam niet mee en maakt gebruik van wat muscle, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat hij anderen het vuile werk laat opknappenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, Tyrion laat anderen het vuile werk opknappen. Oberyn regelt het gewoon zelf, tegen The Mountain ffs. En dan neukt ie ook nog eens alles wat los en vast zit. Kortom. Mother. Fucking. Boss.
GRRM kennende zal die wel verliezen tegen The Mountainquote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, Tyrion laat anderen het vuile werk opknappen. Oberyn regelt het gewoon zelf, tegen The Mountain ffs. En dan neukt ie ook nog eens alles wat los en vast zit. Kortom. Mother. Fucking. Boss.
Ja, denk het ook wel. Maar dan nog, seizoen 4 is dat van Oberbaas, the Spanish Liam Neesonquote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
GRRM kennende zal die wel verliezen tegen The Mountain(ook al lijkt het gevecht in de achtste aflevering te komen en niet de negende, dus er is nog hoop).
Meh,sorry dacht dat je Tywin zei.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
tyrion heeft zijn lichaam niet mee en maakt gebruik van wat muscle, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat hij anderen het vuile werk laat opknappen
ze zijn alle drie baasquote:Op maandag 19 mei 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh,sorry dacht dat je Tywin zei.
idd das wel jammer, alleen is maar voor twee eps (hope-hope), want in de volgende ep zal zijn hoofd eindigen op de speer van oberynquote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef pervertedhermit het volgende:
Die nieuwe mountain ziet er veels te lief uit. Die uit s1 had echt zon agresieve kop.
Jazeker.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Post er wel een TV-mod mee in dit topic?
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn handelen is volledig in lijn van de personage, rationeel en praktisch, NIEMAND zou wat hij heeft te grabbel gooien en het opnemen tegen the mountain als de mogelijke beloning niet eens duidelijk is
Dat je kan vertrouwen op iemands onbetrouwbaarheid maakt diegene niet minder onbetrouwbaar. Dat wisten ook al. Wat Bronn nu heeft gedaan, is ook gewoon ondankbaar tegenover Tyrion, die hem een goedbetaalde loopbaan binnen het hof van King's Landing heeft gegeven.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar? Juist niet. Hij doet exact wat hij altijd gezegd heeft.
Vind ik alleen opgaan als je daadwerkelijk afspraken schendt. Dat doet Bronn niet, hij is alleen niet bereid om een bijna suïcidaal gevecht aan te gaan voor Tyrion, wiens leven hij al vaker heeft gered.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
Dat je kan vertrouwen op iemands onbetrouwbaarheid, maakt diegene niet minder onbetrouwbaar. Dat wisten we al. Wat Bronn nu heeft gedaan, is ook gewoon ondankbaar tegenover Tyrion, die hem een goedbetaalde loopbaan binnen het hof van King's Landing heeft gegeven.
Had niet erop gerekend dat hij Tyrion zou blijven steunen als dat te link werd voor zelfbehoud, maar om er zó van te profiteren, valt me gewoon tegen, that's all.
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Het was altijd een onberekenbaar personage met heel veel macht, en dat was goed voor de serie. Jammer dat ze dit seizoen is gedegradeerd tot hoteldebotel schoolmeisje.quote:
Was ze altijd al, dat is haar hele karakterboog. Gek op Petyr, niet meer, niet minder.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Het was altijd een onberekenbaar personage met heel veel macht, en dat was goed voor de serie. Jammer dat ze dit seizoen is gedegradeerd tot hoteldebotel schoolmeisje.
Ik vond haar maar weinig toevoegen eigenlijk. Behalve irritatie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Het was altijd een onberekenbaar personage met heel veel macht, en dat was goed voor de serie. Jammer dat ze dit seizoen is gedegradeerd tot hoteldebotel schoolmeisje.
En gek. Btw.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was ze altijd al, dat is haar hele karakterboog. Gek op Petyr, niet meer, niet minder.
Logisch, denk dat iedereen dat doet die een beetje van zijn leven houdt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef pervertedhermit het volgende:
Bronn is duidelijk een goede vriend maar heeft gewoon geen zin om zijn leven te verspillen. Eens met ugjerke
Nee, dat neem ik hem ook niet kwalijk. Maar dat hij over de rug van Tyrion zo'n carrièremove maakt wel. Tyrion betaalde hem goed voor zijn diensten en hij heeft (al vanaf vóór de bruiloft wellicht?) een overstap gemaakt, waarschijnlijk naar kamp Cersei. Dat maakt het feit dat hij zelf 'under investigation' was vóór de trial, en er zó uitkomt, alleen maar verdacht dat hij toen handjeklap heeft gedaan voor meer geld en meteen verteld heeft waar hij Shae had gelaten.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vind ik alleen opgaan als je daadwerkelijk afspraken schendt. Dat doet Bronn niet, hij is alleen niet bereid om een bijna suïcidaal gevecht aan te gaan voor Tyrion, wiens leven hij al vaker heeft gered.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch, denk dat iedereen dat doet die een beetje van zijn leven houdt.
Ik had haar persoonlijk naar beneden getrapt. Gek wijf. Brrrrr.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor oppervlakkige reacties?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik had haar persoonlijk naar beneden getrapt. Gek wijf. Brrrrr.
+1 Bealish
Ik trok dat manische wijf gewoon niet. Sorry. Zij is mijn horrorvrouw gepersonifieerd.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor oppervlakkige reacties?
Joffrey was ook knettergek en onberekenbaar.
Zulke personages zijn goed voor de serie. Hoe meer unlikable characters hoe beter.
Ik denk dat we daar pas achter komen, als Tyrion z'n trial overleefd.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nee, dat neem ik hem ook niet kwalijk. Maar dat hij over de rug van Tyrion zo'n carrièremove maakt wel. Tyrion betaalde hem goed voor zijn diensten en hij heeft (al vanaf vóór de bruiloft wellicht?) een overstap gemaakt, waarschijnlijk naar kamp Cersei. Dat maakt het feit dat hij zelf 'under investigation' was vóór de trial, en er zó uitkomt, alleen maar verdacht dat hij toen handjeklap heeft gedaan voor meer geld en meteen verteld heeft waar hij Shae had gelaten.
Ha, ik dacht eerst ff dat je het over Carice had. Ik dacht ff wow rustig aan jij. Carice d'r tieten moeten nog ff blijven.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef pervertedhermit het volgende:
Stannis gekke wijf is de volgende die dood mag.
Rustig maar ben geen Carice haterquote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ha, ik dacht eerst ff dat je het over Carice had. Ik dacht ff wow rustig aan jij. Carice d'r tieten moeten nog ff blijven.
Geen idee of we daar achter gaan komen, eigenlijk, maar dit leek mij de meest logische verklaring.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar pas achter komen, als Tyrion z'n trial overleefd.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
S1 Mountain was inderdaad baas.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zit ook een draadje los, maar die is niet zo zeer gek, maar fanatiekquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef pervertedhermit het volgende:
Stannis gekke wijf is de volgende die dood mag.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad wel een stuk bruter uit dan de nieuwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Hij's schattig manquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Khaleesi het volgende:
De haat die mensen hier voor Lysa voelen, voel ik voor Hot Pie.![]()
Wat een vreselijk personage.![]()
En zo'n slecht acteur!
Hoeft niet, krijgt (hopelijk) straks op z'n donder van Oberyn baas.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef Ugjerke het volgende:
De nieuwe mountain heeft een grotere snor nodig.
Die eerste was echt dikke shitequote:
Haten op Hot Pie!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Khaleesi het volgende:
De haat die mensen hier voor Lysa voelen, voel ik voor Hot Pie.![]()
Wat een vreselijk personage.![]()
En zo'n slecht acteur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik interpreteer dat als, dat we nog niet klaar zijn met winterfell, er wordt ook ingezoomd op die boom, hint?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Maanvis het volgende:
stom dat winterfell nog in de intro zit, dat is al 2 seizoenen een hoop as.
Is dat die boom uit Bran's visioen van laatst? Die gekleurde blaadjes enzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik interpreteer dat als, dat we nog niet klaar zijn met winterfell, er wordt ook ingezoomd op die boom, hint?
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik interpreteer dat als, dat we nog niet klaar zijn met winterfell, er wordt ook ingezoomd op die boom, hint?
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat die boom uit Bran's visioen van laatst? Die gekleurde blaadjes enzo?
quote:
Die waren goed inderdaad. Ik begon bij de Sansa verhaallijn alweer bijna af te haken, maar die eindigde nog wel weer behoorlijk onverwachts.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Funzel het volgende:
Petyr en Oberyn Wat een bazen
En The Mountain, wat een beer joh. Mooie scenes tussen Tyrion/Oberyn en Tyrion/Bronn zeg.
dan hadden ze beter dragonstone er in kunnen doen toch, daar is nu nog steeds veul aan de hand...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dragons stone eruit? vaagquote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan hadden ze beter dragonstone er in kunnen doen toch, daar is nu nog steeds veul aan de hand...
quote:
-Rabia Al-Basri
de boeklezers en de history of westeros kenners, kunnen het misschien beter plaatsen dan de exclusief serie kijkers, maar er zijn dus meerder van die bomen langs geweest in de serie, ik denk niet dat het die boom van brans visioen is nee, aangezien hij verder noordwaarts gaatquote:Op maandag 19 mei 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat die boom uit Bran's visioen van laatst? Die gekleurde blaadjes enzo?
of dreadfortquote:Op maandag 19 mei 2014 19:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ze maken soms vreemde keuzes wat betreft de intro's. Deze keer stond Braavos er weer tussen, maar niks in de aflevering van Braavos gezien.
Er is meerdere keren in de serie genoemd dat die boom in Winterfell speciaal is, die hearttree. Dus het zou me niets verbazen dat dat die boom uit de intro is én de boom uit Bran's visioen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
de boeklezers en de history of westeros kenners, kunnen het misschien beter plaatsen dan de exclusief serie kijkers, maar er zijn dus meerder van die bomen langs geweest in de serie, ik denk niet dat het die boom van brans visioen is nee, aangezien hij verder noordwaarts gaat
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
de boeklezers en de history of westeros kenners, kunnen het misschien beter plaatsen dan de exclusief serie kijkers, maar er zijn dus meerder van die bomen langs geweest in de serie, ik denk niet dat het die boom van brans visioen is nee, aangezien hij verder noordwaarts gaat
Multi-quote, serieus.quote:
Nou ja, smerig.. T meiske is a ''woman flowered'', verder hebben ze ook geen familiebanden. Dr tante is ook getrouwd geweest met iemand die haar opa had kunnen zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
[..]
Multi-quote, serieus.
Wat een episode, geweldig! Eén van de beste tot nu toe!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen Lysa naar beneden kukelde. Ik hoop niet dat Robin dood gaat, maar dat hij een grondige heropvoeding krijgt. Ik hoop niet dat Petyr verder gaat met Sansa, dat is gewoon smerig. Nu dat gevecht nog en dat zien we pas over 2 weken
En minder verjaardagen waar je langs moet en cadeaus voor moet kopen, alleen maar voordelenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:35 schreef muzas het volgende:
Dus, sansa is nu een broer, een vader, een moeder én een tante kwijt... Die laatste was dan wel een kutwijf, maar toch. Die hoeft met de kerst een stuk minder kaarten te kopen.
Briennequote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit was echt een fantastische aflevering. Veel leuker dan vorige week (ondanks de trial van toen). Vet veel bazenscènes.
Oberyn en Tyrion
Hound & Arya
Pod & die lange mevrouw![]()
Petyr![]()
+tetten van Carice.
Hot Pie
Sansaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Arya snel bij Sansa terecht komt
Arya
Klopte de informatie niet of vond je het te spoilerig?quote:
Ik hoop stiekem dat Sansa een stuk leuker wordt als haar stoere zusje weer bij haar isquote:
Ik hoopte dat ze naar beneden viel.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Sansa een stuk leuker wordt als haar stoere zusje weer bij haar is
Ik weet niet, zie voor jezelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopte de informatie niet of vond je het te spoilerig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
"opofferen" is een interpretatie, het is maar wat je verstaat onder offer, dat die vrouw van stannis hem laat krikken met carice is ook een "offer" bvquote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Funzel het volgende:
Dat niemand hier raar opkijkt van het feit dat Mel en dat gekke wijf die schubbekop willen gaan offeren. Was hier ook best populair toch? Al zal Stannis dat wel tegenhouden, die neemt het wel vaker voor haar op.
Waarom?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Op het moment dat Petyr zei dat er maar één vrouw was waar hij ooit van had gehouden, wist ik al dat hij haar zou duwenHeel mooi, weg met dat kutwijf
En ik vind Sansa zelf één van de mooiste vrouwen in de serie en ik verwacht nog heel veel van haar. Wat haar allemaal is aangedaan, moet ze toch ooit op de één of andere manier zien te wreken? Misschien samen met haar zusje
Nou ja vrouw, volgens mij is ze in de afleveringen die nu worden uitgezonden nog gewoon minderjarig.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Op het moment dat Petyr zei dat er maar één vrouw was waar hij ooit van had gehouden, wist ik al dat hij haar zou duwenHeel mooi, weg met dat kutwijf
En ik vind Sansa zelf één van de mooiste vrouwen in de serie en ik verwacht nog heel veel van haar. Wat haar allemaal is aangedaan, moet ze toch ooit op de één of andere manier zien te wreken? Misschien samen met haar zusje
die hele boom interesseert me geen meter, dat is 2 jaar geleden dat die in de serie voorkwam. dus het wordt tijd voor een andere intro anders weet niemand meer waar alles over gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er is meerdere keren in de serie genoemd dat die boom in Winterfell speciaal is, die hearttree. Dus het zou me niets verbazen dat dat die boom uit de intro is én de boom uit Bran's visioen.
Daarnaast, ik als boeklezer weet ook niet meer dan wat er in de serie is verteld over die boomNet als met die Night's King, is ook nieuw.
Nee idd.. Snap er geen zak van en dat komt allemaal door die intro!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Maanvis het volgende:
anders weet niemand meer waar alles over gaat
Ik hoop dat Sansa het tegenovergestelde gaat doen (bij mij) van Khaleesi. Ik was helemaal fan van haar maar ik vind haar steeds saaier en saaier. Ik hoop dat Sansa steeds interessanter wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom?Ze speelt al bijna 4 seizoenen een damsel in distress, waarom zou dat nu opeens gaan veranderen? Ze mag dan misschien mooi zijn (smaken verschillen) maar dat wil niet zeggen dat ze inhoud heeft.
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuhquote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sansa het tegenovergestelde gaat doen (bij mij) van Khaleesi. Ik was helemaal fan van haar maar ik vind haar steeds saaier en saaier. Ik hoop dat Sansa steeds interessanter wordt
Ik zei net al 'nice ass'quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, even een shoutout naar Michiel fokking Huisman.
Maar Arya (hopelijk) wel voor Sansaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuh
Oh en Brienne dan? Die weet nu ook dat Sansa daar kan zitten. Wellicht neemt zij Sansa meequote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuh
Dát zie ik dan wél weer gebeurenquote:
Beter leert Arya Sansa even hoe je een stoere chick wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dát zie ik dan wél weer gebeurenMaar Sansa zelf? Nee joh, die is daar veel te prinsesserig voor.
Oh ja, die is ook onderweg.. Maar the Hound en Arya zijn ook dichtbij toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en Brienne dan? Die weet nu ook dat Sansa daar kan zitten. Wellicht neemt zij Sansa mee
Misschien wordt het wel één gezellig clubje haha (of hebben Brienne en The Hound een verleden?)quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook onderweg.. Maar the Hound en Arya zijn ook dichtbij toch?
Dat wordt vechten om Sansa
Die kennen elkaar volgens mij niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel één gezellig clubje haha (of hebben Brienne en The Hound een verleden?)
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, even een shoutout naar Michiel fokking Huisman.
Wie de fuck is Sarah Black?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!
Hmm mss dat Brienne en The Hound wel samen gaan werken (als hij die wond overleeft uiteraard) als ze elkaar tegen komen. Twee mensen moeten Petyr wel kunnen vermoorden toch? Zal Arya hem iets aandoen? Want dan zijn het er driequote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die kennen elkaar volgens mij niet.
Maar dan zit je nog met Petyr, die kent the Hound wel. En die geeft Sansa niet op, maar zal Arya ook niet zomaar ransomen lijkt mij. En Brienne wil ze allebei. Dilemma dilemma
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.quote:
Ik snap hier even geen fluit vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!
Oohquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.
ahummm, misschien?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze mag dan misschien mooi zijn (smaken verschillen)
Hij heeft het maar te overlevenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm mss dat Brienne en The Hound wel samen gaan werken (als hij die wond overleeft uiteraard) als ze elkaar tegen komen. Twee mensen moeten Petyr wel kunnen vermoorden toch? Zal Arya hem iets aandoen? Want dan zijn het er drie
Mja zij neukt in die serie echter wel meerdere mannen en een vrouw aangezien ze negen klonen speelt ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.
Sorry, maar ik val niet op roodharig, kan er niets aan veranderenquote:
Ik ben ook maar heel erg vooruit aan het denken hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te overleven![]()
Ze kunnen Petyr wel uitmoorden, maar komen ze the Vale dan nog ongeschonden uit? Met hem als heir (of regent) hebben ze nog beveiliging en zulks..
Ik weet het niet hoorTricky allemaal.
Een vrouw afwijzen op haarkleur is...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op roodharig, kan er niets aan veranderenVind haar verder ook niet speciaal ofzo.
Dat zeg ik, smaken verschillen, gelukkig
Couldn't care less about Sansaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook maar heel erg vooruit aan het denken hoorIk hoop in ieder geval dat Sansa en Arya dit overleven en weer samen komen.
''Vind haar VERDER....''quote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een vrouw afwijzen op haarkleur is.... Even omschilderen en je bent ineens wel leuk?
Als ik moet kiezen ook liever Arya. Van Sansa ben ik nog geen fan maar van Arya welquote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Couldn't care less about SansaAls Arya en Sandor hun boerderijtje maar krijgen
quote:
Ze ziet eruit als een vorstinquote:
ze is van nature blond he...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Vind haar VERDER....''
Haarkleur, huidskleur, 1 pot nat.
Dan nog, ik vind haar persoonlijk niet een lekker wijf of bijzonder knap. En dat mag ik vinden. Ik hoef me toch verdomme niet te verantwoorden zegquote:
Nee dat hoeft ook niet je kwam alleen erg oppervlakkig over omda tje een vrouw afwijst puur op haar haarkleur (wat je met een paar euri's zo veranderd hebt).quote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind haar persoonlijk niet een lekker wijf of bijzonder knap. En dat mag ik vinden. Ik hoef me toch verdomme niet te verantwoorden zeg
Lezen is ook een vakquote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet je kwam alleen erg oppervlakkig over omda tje een vrouw afwijst puur op haar haarkleur (wat je met een paar euri's zo veranderd hebt).
ja je vond haar haarkleur het belangrijkst omdat je het het eerste noemde!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakIk val niet op rood én verder....
Moving on people.
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen, zowel bij vrouwen als mannen. Andere kleur haar doet in sommige gevallen wonderen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je vond haar haarkleur het belangrijkst omdat je het het eerste noemde!
Welk gezicht? Het woordje gezicht komt niet in je post voor!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen, zowel bij vrouwen als mannen. Andere kleur haar doet in sommige gevallen wonderen.
Daarnaast noemde ik haar gezicht verder ook niet speciaal of bijzonder.
Nu klaar.
Dat wel maar die kop lijkt veel te soft.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Romanus het volgende:
Waarom vinden de meeste hier The Mountain niet zo bruut? Wat een beer van een vent joh
whut?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef Skillstorm het volgende:
- De mannen met gemiddelde lengte en zwart haar zijn baas.![]()
Wat bedoelden ze met Stannis zijn dochter? Gaan ze haar opofferen ofzo?
oke ik vind Sansa ook vlees noch vis. Niet vanwege haar uiterlijk maar vanwege haar smurfinnekarakter.quote:
vleesklomp, ja, bruut, neequote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Romanus het volgende:
Waarom vinden de meeste hier The Mountain niet zo bruut? Wat een beer van een vent joh
Echt? Dat is echt mijn favoriete haarkleur bij vrouwen, altijd al geweest.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen, zowel bij vrouwen als mannen. Andere kleur haar doet in sommige gevallen wonderen.
Daarnaast noemde ik haar gezicht verder ook niet speciaal of bijzonder.
Nu klaar.
Ah zo, ja oké. Misschien hadden ze hem een bruut litteken kunnen geven alla Vaasquote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat wel maar die kop lijkt veel te soft.
Ja, weet ik veel. Ik dacht ze gaan haar opofferen, omdat Melisandre zei dat het moelijk zou zijn ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
whut?
the lord of light heeft haar nodig, wat dat betekent???
zo zou je het kunnen interpreteren, maar dat hoeft niet, the lord of light had ook gendry nodig een daar is het ook "goed" mee geeindigdquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik dacht ze gaan haar opofferen, omdat Melisandre zei dat het moelijk zou zijn ofzo.
zo oud was ze in de boeken toen ze met tyrion moest trouwenquote:
tja andere tijden heh!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo oud was ze in de boeken toen ze met tyrion moest trouwen.
Jij bent een beetje gek, he? Eerlijk toegeven. Een beetje wel, toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen...
En als ze lacht?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het nou weer bekrompen om iemand af te wijzen op haarkleur?
Sansa is hoe ze er in de serie uit ziet gewoon totaal niet aantrekkelijk, voor mij.
Met der jank kop.
Dankzij Davos jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen interpreteren, maar dat hoeft niet, the lord of light had ook gendry nodig een daar is het ook "goed" mee geeindigd
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Verander je username, naar MaanDeur.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!
the lord works in mysterious ways!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dankzij Davos jaAnders hadden ze hem ook opgebrand.
Ik vind die Lord helemaal niet leukquote:
Gvd ik hoef geen lysa in me te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verander je username, naar MaanDeur.
ze zoeft er alleen doorheenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gvd ik hoef geen lysa in me te hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind die Lord helemaal niet leuk
Leuk voor in de OP?Of te groot?
wel, maar kweet niet of ik dat zomaar kan aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ik voel me gebruiktquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze zoeft er alleen doorheenWHOOSH!!!!
![]()
Khaleeeeeeeeeeesiiiiiii, hebben we toestemming?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel, maar kweet niet of ik dat zomaar kan aanpassen
Welk huis? Met 1 kamertje?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
De sigil van het échte bazenhuis van de seven kingdoms staat er niet bij...
[ afbeelding ]
hoeft ook niet, hij gaat zelf whoosh komende weekquote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zijn sigil niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
whut?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is de kop van die grote kerel bij Bravos.
Heet dat tegenwoordig House Baelish dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels Harrenhal en de complete Riverlands.
Riverlands vielen onder de Tully's maar alles is hun op papier ontnomen. Joffrey heeft Harrenhal en de rest allemaal aan Petyr geschonken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig House Baelish dan?![]()
De Riverlands vallen nog onder Robin hè, nu Lysa dood is is Petyr regent.
Door WIE is het hen ontnomen dan? De Freys zou je dan denken. Dan heeft Petyr er nog niks aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Riverlands vielen onder de Tully's maar alles is hun op papier ontnomen. Joffrey heeft Harrenhal en de rest allemaal aan Petyr geschonken.
The Vale valt onder Robin.
Nee door Joffrey destijds. En hij heeft het vervolgens aan Petyr geschonken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Door WIE is het hen ontnomen dan? De Freys zou je dan denken. Dan heeft Petyr er nog niks aan.
Hoe krijgt Joffrey dat zomaar klaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee door Joffrey destijds. En hij heeft het vervolgens aan Petyr geschonken.
Seizoen twee, en het enige wat daar voor nodig is is een handtekening van Joffrey.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe krijgt Joffrey dat zomaar klaar?Dan heb ik dat gemist.
Leek me aannemelijker dat dat gebeurd is na de dood van Hoster Tully en de Red Wedding, toen de broer van Cat nog als hostage werd gehouden.
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffreyquote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen twee, en het enige wat daar voor nodig is is een handtekening van Joffrey.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Petyr_Baelish#Biographyquote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffrey![]()
Hoe zit dat eigenlijk verder met Petyr? Heeft hij wel een huis? Wat ik van hem weet is dat hij als kind als hostage is opgegroeid bij de Tullys. Heeft hij verder familie oid?
Nee want dan heb je (als echte ginger) nog sproeten en een lichte kleur. wat ook niet aantrekkelijk is (naar mijn mening)quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffrey![]()
Sigil: The head of the Titan of Braavos on a green field (former)quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sigil: The head of the Titan of Braavos on a green field (former)
A black mockingbird on a yellow field
Wist ik ook niet.
quote:House Baelish was formerly a lesser vassal house that held fealty to House Arryn of the Vale. It now rules over The Riverlands.
The sigil of House Baelish is a grey stone head with fiery eyes on a light green field. However, the current lord of the house, Lord Petyr Baelish, called "Littlefinger", prefers to use his personal emblem of a black mockingbird almost exclusively. Since he is the only living member of the house, the mockingbird sigil is more commonly associated with the name.
Contents
Lord Petyr Baelish, called "Littlefinger", Lord of Harrenhal, Lord Protector of the Vale, former Master of Coin, the only living member of the family.
Nee. Die dikkop komt er niet in.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij's schattig manDoet geen vlieg verkeerd ja.
Geef je hem een plekje in de OP?
Heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Khaleeeeeeeeeeesiiiiiii, hebben we toestemming?
Ik wil je prachtige OP niet zomaar gaan verziekenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig?Doe maar gek!
quote:
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]Godverdomme, kutventje dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Macht der gewoonte denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
thanks!quote:
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
waar heb je het over?quote:
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Dat is een gerucht geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnen
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot wasquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.![]()
Zonder kleren vind jij haar wel aantrekklijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Sansa is hoe ze er in de serie uit ziet gewoon totaal niet aantrekkelijk, voor mij.
Met der jank kop.
Had ze als kat kleren aan dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot was
touchéquote:
Halve film naakt, de slet!!!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
En, huilen?quote:
geweldig acteerwerk weer in die scènequote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
je spreekt jezelf tegenquote:
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegenHé, je bent weer liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Idd die mag ook wel wat vaker uit de kleren.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
quote:
hoe is bron een rat? een sellsword werkt voor de hoogste bieder en in dit geval was dat niet tyrionquote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef VeX- het volgende:
Bronn is wel een rat
En dan op het einde die vieze, vuige, magistrale schoft van een Littlefinger. Er is geen peil op te trekken aan zijn plan.
3,5 minuut was zat geweest miquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat we geen 35 minuten durende seksscène met Khaleesi hebben gezien overigens
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is, maar straks mag je helemaal niet meer praten over welke serie dan ook, omdat er wel eens iemand gespoilerd zou kunnen worden. Dit is een risico van het internet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.muu, geen belangrijke spoiler, muu, wel, niet, nou en, doe gewoon niet
Ik denk niet dat Tyrion Bronn iets kwalijk neemt, hij heeft altijd aangegeven voor het hoogste bod te strijden, k vond het ook een reëele uitlegquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe is bron een rat? een sellsword werkt voor de hoogste bieder en in dit geval was dat niet tyrion
kweet niet of die duw bij zijn plan zat
Misschien dat Bronn hem nog op een andere manier helpt?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tyrion Bronn iets kwalijk neemt, hij heeft altijd aangegeven voor het hoogste bod te strijden, k vond het ook een reëele uitleg
ik heb wel het gevoel dat Littlefinger altijd al van plan was de veil te trouwen in plaats van Lysa. Bet leek me wel duidelijk dat hij Sansa liever had.
Ja, maar Sansa heeft wel dat fletse kutjong gebitchslapped. Baby steps.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter leert Arya Sansa even hoe je een stoere chick wordt
zie mijn sigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.muu, geen belangrijke spoiler, muu, wel, niet, nou en, doe gewoon niet
Die houden we er in!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef Doler12 het volgende:
Zo Pedofinger heeft ons eindelijk verlost van Lysa. Arme Sansa helemaal aan haar lot overgelaten aan de bizarre seksuele fantasieën van dat gefrustreerde beest.
Mja, ergens past dat niet bij zijn rol.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien dat Bronn hem nog op een andere manier helpt?
Om zijn leven te wagen niet. Maar iets met gif.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ergens past dat niet bij zijn rol.
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt mequote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
Wat een rete slecht acteer werk van die Mountain zeg![]()
emmy waardig was niet echt noodzakelijk, maar dit zag er idd niet uitquote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt me
Nee, maar Tyrion had nog geloofwaardiger geweest als The Mountain met een beetje goede camerahoek.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt me
over twee wekenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
ppffft dus nog steeds die knokpartij niet
zal wel de seizoensfinale worden
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggen
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef VeX- het volgende:
Oh ja, deze Mountain is echt kut. Niet zo kut als die tweede, maar bij deze heb ik nog steeds het idee dat ik naar een aardige teddybeer kijk die mensen in tweeën klieft.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggen
Dat heft doet me denken aanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You know nothing Jon Snow.
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen Oberyn Martell kwam vertellen dat hij de champion van Tyrion zou zijn, dit had ik nog niet in deze reeks gelezen
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speeltquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
Dat is wel echt een kunstfout iddquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speelt
Ja en nadat je Bronn en Jaime al zag afwijzen was de scène helemaal overbodig. Toch jammer dat die 'spanning' nu weg is..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.
ow?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef VeX- het volgende:
Ach ja, ik heb toch niet het idee dat the Mountain er nog lang in zit.
Ik zie Oberyn wel winnen. Hij is toch een gifgebruiker? Een beetje supergif op z'n zwaard en zelfs the Mountain kan neervallen.
quote:
De Mountainacteur is 20 jaar jonger dan de Houndacteur.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...quote:
Zal de Mountain wel winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal de Mountain wel winnen. Dan zijn meteen twee van mijn favoriete personages eruit
.
Dan moet ik maar verder gaan met de boeken lezen
Cerseiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:43 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei niet
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Jaime wordt steeds meer likeablequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei.
Haar tweelingbroer vind ik wel sympathiek. Gelukkig dat hij wel gewoon normaal kan omgaan met zijn broertje. Tywin is ook een klootzak wat dat betreft, maar hij straalt nog wel iets uit. Cersei is gewoon een cunt.
Ja zo praatte hij die hele scène. Ik schoot gewoon in de lach en kon me niet meer concentreren op wat hij zeiquote:
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Jaime wordt steeds meer likeableblijkt nog in staat tot emotie. Cersei is al vanaf de eerste aflevering een manipulatieve, berekende, jaloerse en haatdragende feeks, en dat wordt alleen maar erger.
Tywin vind ik ook een opportunistische klootzak, maar wel fascinerend vanwege zijn politieke inzicht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.
Waar Joffrey het vandaan had is niet ver te zoeken
Tegen de tijd dat ze net een fijn personage wordt zal ze wel vermoordt worden GRRM kennendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Petyr Sansa van haar naïviteit afhelpt (naast de andere dingen die hij met haar waarschijnlijk van plan is)en haar een vrouw van de wereld maakt. Ze zag er zo koninklijk uit in de sneeuw, dat het haar wel gun dat ze eens doorkrijgt hoe dat politieke leven echt werkt. Zou haar karakter ook ten goede komen. Tot dus ver vind ik haar naïviteit nogal storend. Dan heeft haar zusje het beter begrepen
Dat zag ik al aankomen toen Sansa die kamer betrad jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke aflevering alleen wel voorspelbaar wat er zeg maar de komende minuten zou gebeuren
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-downquote:
In het eerste seizoen deed hij me iets te veel aan Prince Charming van Shrek denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
"Eigenlijk is het een best wel lieve, goede man, diep van binnnen."
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik het..
Wel jammer trouwens dat Sansa niet door de moon door gekeild werd.. nu moet ik nog langer tegen haar depressief jankkop aankijken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Een kind uit het raam flikkeren wekte bij mij weinig sympathie op in de eerste aflevering. Niettemin was hij wel altijd interessant om te volgen. Ik heb hardop moeten lachen om zijn voortdurende commentaar gedurende die reis met Brienne.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze trekt je genotsknots er af hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
dat zat er al vroeg in jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |