Nee, dat is het gelukkig ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zou neuken niet echt omschrijven als een vorm van perversie
Een beetje wel ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:50 schreef Apostrof het volgende:
Ik vond die introductie van the Mountain wel een beetje over de top.
Die kerelquote:
Hoop filler ja. Maar de komende afleveringen zullen dat niet zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een relatief saaie aflevering vandaag, behalve het deel met Sansa. En nu ook nog twee weken wachten.De laatste drie mogen wel hele flinke knallers zijn, want op dit moment is dit mijn minst favoriete seizoen.
We hebben dit seizoen al behoorlijk wat heftige dingen gezien. Ik vond seizoen twee veel saaier eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een relatief saaie aflevering vandaag, behalve het deel met Sansa. En nu ook nog twee weken wachten.De laatste drie mogen wel hele flinke knallers zijn, want op dit moment is dit mijn minst favoriete seizoen.
Ik ga op het puntje van mijn stoel zitten bij het duel. Ik heb werkelijk geen idee of Oberyn of the Mountain wint. Maar Game of Thrones kennende wordt dat The Mountain...quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoop filler ja. Maar de komende afleveringen zullen dat niet zijn.
Seizoen 2 had Blackwater. Maar dit seizoen is natuurlijk nog niet voorbij.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen al behoorlijk wat heftige dingen gezien. Ik vond seizoen twee veel saaier eigenlijk.
Elk seizoen had een 9e aflevering.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ga op het puntje van mijn stoel zitten bij het duel. Ik heb werkelijk geen idee of Oberyn of the Mountain wint. Maar Game of Thrones kennende wordt dat The Mountain...
[..]
Seizoen 2 had Blackwater. Maar dit seizoen is natuurlijk nog niet voorbij.
Oh my sweet summer childquote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind GoT juist een serie met veel grijstinten.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sander dikke fucking pussy gemaakt in de serie.![]()
Stannis idem. Smeken om geld en shit.
Al die personages zijn zo zwart wit.![]()
Waar is mijn favoriete personage Hot Pie.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
Of er iemand dit eventjes in de OP wil zetten.....![]()
[ afbeelding ]
Hot Piequote:Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waar is mijn favoriete personage Hot Pie.
Nee, alle nuances zijn weggehaald . Veel te weinig tijd in de serie om de vele personages enigszins diepgang mee te geven uit het origineel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind GoT juist een serie met veel grijstinten.
Klopt. Erg jammer.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, alle nuances zijn weggehaald . Veel te weinig tijd in de serie om de vele personages enigszins diepgang mee te geven uit het origineel.
Keuzes worden echt heel zwak gemaakt, vaak is 1 zinnetje genoeg om iemand over te halen.![]()
No shit, het origineel is een boek. Het is een rare situatie als er in een verfilming of serie-adaptatie meer of evenveel diepgang heeft als het boek. Je moet daar altijd wat voor inleveren, in ruil daarvoor krijg je meer actie. Het verbaasd mij eerlijk gezegd dat mensen nog steeds dit soort dingen zeggen, inmiddels zou dit toch wel algemeen bekend zijn, lijkt mij. Aangezien het vrijwel altijd het geval is wanneer een boek naar een serie of film wordt omgezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, alle nuances zijn weggehaald . Veel te weinig tijd in de serie om de vele personages enigszins diepgang mee te geven uit het origineel.
Keuzes worden echt heel zwak gemaakt, vaak is 1 zinnetje genoeg om iemand over te halen.![]()
Special effects voor die lelijke kop van Balon kosten goud geld natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef Ugjerke het volgende:
We hebben Hot Pie al meer gezien dan Balon.
Die hebben ze al aan Walder Frey uitgegeven?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Special effects voor die lelijke kop van Balon kosten goud geld natuurlijk.
Dat kostte waarschijnlijk meer dan verwacht.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die hebben ze al aan Walder Frey uitgegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:00 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor de volgende aflevering.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:00 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor de volgende aflevering.Ik hoop zo dat Oberyn wint van The Mountain... maar ja, George R.R. Martin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Zijn Yara en Balon Greyjoy niet op de Iron Islands?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
Of er iemand dit eventjes in de OP wil zetten.....![]()
[ afbeelding ]
Extreem overbeschermd en -bemoederdquote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Gooi dat irritante ventje er gelijk achteraan. Hij is een soort Joffrey maar net iets jonger.
Waarom is hij messed up in the head eigenlijk? Incest kind?
Yara sowieso niet natuurlijk. Balon wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn Yara en Balon Greyjoy niet op de Iron Islands?
Z'n moeder was gek.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Gooi dat irritante ventje er gelijk achteraan. Hij is een soort Joffrey maar net iets jonger.
In het eerste seizoen toen hij 10? was kreeg hij nog borstvoedingquote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Wat heeft ze nou verkeerd gedaan dan?quote:
Vond ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De scène met Oberyn en Tyrion was ook tof.
Die snik van Tyrion, vond ik ook zo mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |