MILFquote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Wat een knokkelvingers heeft Lena eigenlijk
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM geeft ook gewoon toe dat iedereen dood kan, dat het de harde realiteit is. Zo van, fuck happy endingsJKR begint na de tijd te miepen dat ze het zo zwaar vond om die personages af te maken.. Ja doe het dan ook niet. Het was in den beginne een kinderboek, met uiteindelijk een happy ending. Dat er doden vallen oké, maar hou het dan ook ''happy'', en laat de main characters er buiten.
Dat vind ik wel erg sterk van GRRM trouwens, dat gewoon niemand veilig is. Dat zagen we gelijk met Ned al, een ''geliefd'' personage, daarnaast ook nog iemand van de main cast. Daar verwacht je niet van dat die gelijk al zou sneuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]Boekspoiler? Die moeten weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nouja, het verhaal is niet echt uit de lucht gegrepen ofzo. Vrij veel elementen komen gewoon uit de geschiedenis.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig en geniaal, vooral dat verziekte en verknipte. Hoe kóm je er op. Dat was m'n punt even.
Klopt, GRRM speelt vaak leentjebuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef owl. het volgende:
[..]
Nouja, het verhaal is niet echt uit de lucht gegrepen ofzo. Vrij veel elementen komen gewoon uit de geschiedenis.
Nou ik vind het schrijfwerk soms echt wel bagger hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef outtayourleague het volgende:
Sterker nog, vrijwel alles is jatwerk. Geeft niks trouwens, want het meesterlijk verweven tot één geheel
De verschillende cultuurhistorische verwikkelingen en de mythen en sagen bedoel ik dan ook, die zijn verweven tot een kloppend geheel binnen het universum van GoT. Tja over het schrijfwerk... ik heb Tolkien in het Engels gelezen en me daarna voorgenomen om dit soort werk nooit meer in het Engels te lezen. Vond het bij Tolkien te bloemrijk. Dan is dit (heb me toch maar weer tot de Engelse boeken gewendquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nou ik vind het schrijfwerk soms echt wel bagger hoor.
Ik vond LOTR in het Engels heel erg mooi, ja soms wel hoogdravend, maar de boeken zijn natuurlijk ook al wat ouder. Vond het vooral mooi om te zien (had hiervoor de boeken in het Nederlands gelezen) dat het filmscript sommige delen precies volgt, sommige kippenvel bezorgende uitspraken in de films vond ik letterlijk terug in de boeken... Kreeg natuurlijk weer kippenvel.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
De verschillende cultuurhistorische verwikkelingen en de mythen en sagen bedoel ik dan ook, die zijn verweven tot een kloppend geheel binnen het universum van GoT. Tja over het schrijfwerk... ik heb Tolkien in het Engels gelezen en me daarna voorgenomen om dit soort werk nooit meer in het Engels te lezen. Vond het bij Tolkien te bloemrijk. Dan is dit (heb me toch maar weer tot de Engelse boeken gewend) wel iets beter te verstouwen. Heb voornamelijk de ervaring dat het nogal pretentieus en hoogdravend is. Maar dat hoort nou eenmaal bij dit genre denk ik.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vond LOTR in het Engels heel erg mooi, ja soms wel hoogdravend, maar de boeken zijn natuurlijk ook al wat ouder. Vond het vooral mooi om te zien (had hiervoor de boeken in het Nederlands gelezen) dat het filmscript sommige delen precies volgt, sommige kippenvel bezorgende uitspraken in de films vond ik letterlijk terug in de boeken... Kreeg natuurlijk weer kippenvel.
OT: Ik vind vooral de seks zo slecht geschreven in ASOIAF, maar dat vind ik eigenlijk van meer schrijvers. Het is vaak óf ontzettend omslachtig (grot, rots, hij stak zijn 'mannelijkheid' in haar 'vrouwelijkheid'), óf veel te direct (hij stak zijn lul in haar kut), óf veel te romantisch, óf veel te ranzig...
Naakt is een beetje een HBO-ding denk ik. Hebben ze iig een handje van.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef outtayourleague het volgende:
[..]die seksscenes komen idd rechtsstreeks uit de bouquetreeks. Vind trouwens wel dat de serie er veul meer naakt bij sleept dan in t boek het geval is.
Offtopic: LOTR was prachtig idd, maar wel wat archaïsch. Je merkte vooral hoe goed onderlegd die man was. GRRM is geen professor oudengelse cultuur en mythologie, wel een verhalenverteller.
Joff had volgens mij nog maar weinig interesse in neukenquote:
Klopt, is echt een uitlaatklep voor die preutse moraal...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Naakt is een beetje een HBO-ding denk ik. Hebben ze iig een handje van.
Is al vaker voorbij gekomen hier ja, geweldig dit!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heuj! 't is weer bijna ep. tijd!!Zo'n week vliegt echt om.
ik zou neuken niet echt omschrijven als een vorm van perversiequote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Joff had volgens mij nog maar weinig interesse in neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |