abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140106694
tyrions angels :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140106801
quote:
99s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef Slayage het volgende:
tyrions angels :P

[ afbeelding ]
Wat een knokkelvingers heeft Lena eigenlijk :{
pi_140107083
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Wat een knokkelvingers heeft Lena eigenlijk :{
MILF :9~

Nog 16 uurtjes *O*
pi_140107232
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

GRRM geeft ook gewoon toe dat iedereen dood kan, dat het de harde realiteit is. Zo van, fuck happy endings :P JKR begint na de tijd te miepen dat ze het zo zwaar vond om die personages af te maken.. Ja doe het dan ook niet. Het was in den beginne een kinderboek, met uiteindelijk een happy ending. Dat er doden vallen oké, maar hou het dan ook ''happy'', en laat de main characters er buiten.

Dat vind ik wel erg sterk van GRRM trouwens, dat gewoon niemand veilig is. Dat zagen we gelijk met Ned al, een ''geliefd'' personage, daarnaast ook nog iemand van de main cast. Daar verwacht je niet van dat die gelijk al zou sneuvelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140107370
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ik ga er niet op reageren, sorry :@
Dan heb ik het zometeen weer gedaan.
pi_140107414
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boekspoiler? Die moeten weg.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_140107481
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nee geen boekspoilers, alles is al voorbij gekomen in de serie :)
pi_140107485
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Jouw quote ook.
pi_140107821
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig en geniaal, vooral dat verziekte en verknipte. Hoe kóm je er op. Dat was m'n punt even.
Nouja, het verhaal is niet echt uit de lucht gegrepen ofzo. Vrij veel elementen komen gewoon uit de geschiedenis.
pi_140107867
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef owl. het volgende:

[..]

Nouja, het verhaal is niet echt uit de lucht gegrepen ofzo. Vrij veel elementen komen gewoon uit de geschiedenis.
Klopt, GRRM speelt vaak leentjebuur.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:57:37 #186
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140108016
Sterker nog, vrijwel alles is jatwerk. Geeft niks trouwens, want het meesterlijk verweven tot één geheel ^O^
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140108178
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef outtayourleague het volgende:
Sterker nog, vrijwel alles is jatwerk. Geeft niks trouwens, want het meesterlijk verweven tot één geheel ^O^
Nou ik vind het schrijfwerk soms echt wel bagger hoor.
  zondag 18 mei 2014 @ 22:05:51 #188
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140108667
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Nou ik vind het schrijfwerk soms echt wel bagger hoor.
De verschillende cultuurhistorische verwikkelingen en de mythen en sagen bedoel ik dan ook, die zijn verweven tot een kloppend geheel binnen het universum van GoT. Tja over het schrijfwerk... ik heb Tolkien in het Engels gelezen en me daarna voorgenomen om dit soort werk nooit meer in het Engels te lezen. Vond het bij Tolkien te bloemrijk. Dan is dit (heb me toch maar weer tot de Engelse boeken gewend :') ) wel iets beter te verstouwen. Heb voornamelijk de ervaring dat het nogal pretentieus en hoogdravend is. Maar dat hoort nou eenmaal bij dit genre denk ik.
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140108970
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

De verschillende cultuurhistorische verwikkelingen en de mythen en sagen bedoel ik dan ook, die zijn verweven tot een kloppend geheel binnen het universum van GoT. Tja over het schrijfwerk... ik heb Tolkien in het Engels gelezen en me daarna voorgenomen om dit soort werk nooit meer in het Engels te lezen. Vond het bij Tolkien te bloemrijk. Dan is dit (heb me toch maar weer tot de Engelse boeken gewend :') ) wel iets beter te verstouwen. Heb voornamelijk de ervaring dat het nogal pretentieus en hoogdravend is. Maar dat hoort nou eenmaal bij dit genre denk ik.
Ik vond LOTR in het Engels heel erg mooi, ja soms wel hoogdravend, maar de boeken zijn natuurlijk ook al wat ouder. Vond het vooral mooi om te zien (had hiervoor de boeken in het Nederlands gelezen) dat het filmscript sommige delen precies volgt, sommige kippenvel bezorgende uitspraken in de films vond ik letterlijk terug in de boeken... Kreeg natuurlijk weer kippenvel.

OT: Ik vind vooral de seks zo slecht geschreven in ASOIAF, maar dat vind ik eigenlijk van meer schrijvers. Het is vaak óf ontzettend omslachtig (grot, rots, hij stak zijn 'mannelijkheid' in haar 'vrouwelijkheid'), óf veel te direct (hij stak zijn lul in haar kut), óf veel te romantisch, óf veel te ranzig...
pi_140109459
Het is weer bijna zo ver! *O*

Morgenvroeg sporten en dan lekker Game of Thrones kijken onder het eten. :Y)
  zondag 18 mei 2014 @ 22:22:36 #191
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140109823
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ik vond LOTR in het Engels heel erg mooi, ja soms wel hoogdravend, maar de boeken zijn natuurlijk ook al wat ouder. Vond het vooral mooi om te zien (had hiervoor de boeken in het Nederlands gelezen) dat het filmscript sommige delen precies volgt, sommige kippenvel bezorgende uitspraken in de films vond ik letterlijk terug in de boeken... Kreeg natuurlijk weer kippenvel.

OT: Ik vind vooral de seks zo slecht geschreven in ASOIAF, maar dat vind ik eigenlijk van meer schrijvers. Het is vaak óf ontzettend omslachtig (grot, rots, hij stak zijn 'mannelijkheid' in haar 'vrouwelijkheid'), óf veel te direct (hij stak zijn lul in haar kut), óf veel te romantisch, óf veel te ranzig...
:D die seksscenes komen idd rechtsstreeks uit de bouquetreeks. Vind trouwens wel dat de serie er veul meer naakt bij sleept dan in t boek het geval is.

Offtopic: LOTR was prachtig idd, maar wel wat archaïsch. Je merkte vooral hoe goed onderlegd die man was. GRRM is geen professor oudengelse cultuur en mythologie, wel een verhalenverteller.
- Six Feet Under
pi_140110030
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140110180
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

:D die seksscenes komen idd rechtsstreeks uit de bouquetreeks. Vind trouwens wel dat de serie er veul meer naakt bij sleept dan in t boek het geval is.

Offtopic: LOTR was prachtig idd, maar wel wat archaïsch. Je merkte vooral hoe goed onderlegd die man was. GRRM is geen professor oudengelse cultuur en mythologie, wel een verhalenverteller.
Naakt is een beetje een HBO-ding denk ik. Hebben ze iig een handje van. :X
  zondag 18 mei 2014 @ 22:28:55 #194
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140110278
quote:
11s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Joff had volgens mij nog maar weinig interesse in neuken
- Six Feet Under
  zondag 18 mei 2014 @ 22:32:01 #195
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140110515
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Naakt is een beetje een HBO-ding denk ik. Hebben ze iig een handje van. :X
Klopt, is echt een uitlaatklep voor die preutse moraal...
- Six Feet Under
  zondag 18 mei 2014 @ 22:33:11 #196
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140110611
Kan ze geen ongelijk geven.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 18 mei 2014 @ 22:35:00 #197
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140110751
Maar die tieten leiden zo af van littlefingers intriges :+
- Six Feet Under
pi_140110817
quote:
11s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Is al vaker voorbij gekomen hier ja, geweldig dit!
De gelijkenis is echt belachelijk! _O_

Heuj! 't is weer bijna ep. tijd!! _O_ Zo'n week vliegt echt om.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  zondag 18 mei 2014 @ 22:40:19 #199
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140111121
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Heuj! 't is weer bijna ep. tijd!! _O_ Zo'n week vliegt echt om.
*O*
- Six Feet Under
pi_140113733
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Joff had volgens mij nog maar weinig interesse in neuken
ik zou neuken niet echt omschrijven als een vorm van perversie
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')