ex-schatje van me, jij ook hier?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik was ook een fan van Harry Potter![]()
Maar ik ging niet mensen uitschelden voor muggle etc hoorik las gewoon de boeken achter elkaar ofzo, steeds weer dingetjes ontdekken waar ik eerder overheen had gelezen oid.
Nee, zo erg was ze ook weer niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Noemde ze ook iedereen een vuile muggle? Zo'n klasgenoot heb ik gehadDie ging er een beetje teveel op in
Zolang Tyrion niet op die lijst staat, vind ik het best.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik denk dat hij een lijst heeft en om de zoveel tijd/hoofdstukken 'eenie meenie miny moe' doet
En dany!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang Tyrion niet op die lijst staat, vind ik het best.
We hebben nog wat te gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 17:50 schreef Funzel het volgende:
Zou me niks verbazen als uiteindelijk meer dan de helft van alle main characters nog wel het loodje gaat leggen.
Sowieso geen Lannisters meer graag!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang Tyrion niet op die lijst staat, vind ik het best.
quote:
Grappig?! Verziekt en verknipte geest heeft die vent manquote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind m altijd heel aandoenlijk overkomen in interviews, grappig mannetje is het.
Snap je nou waarom we uit elkaar zijn? Ze wilt een zieke verknipte vent en ik ben te normaal voor haar...quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Grappig?! Verziekt en verknipte geest heeft die vent man
Die daarna zal wel op 1 juni zijn. Vorig jaar was er ook geen aflevering de dag voor Memorial Day.quote:
Dan hoef je ook niet bij mij aan te kloppenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Snap je nou waarom we uit elkaar zijn? Ze wilt een zieke verknipte vent en ik ben te normaal voor haar...
Interviews? Die vent heeft de serie bedacht hè? Verziekt en verknipt genoeg lijkt mequote:Op zondag 18 mei 2014 18:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
Nee maar ik vind 'm echt heel grappig overkomen altijd, maar misschien heb ik de verknipte-geest-interviews nog niet gezien
Verschrikkelijk, het laatste boek heeft een andere grootte dan de andere boeken en is hardcover terwijl die andere paperback zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 18:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
We hebben nog wat te gaan
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel het volgende gezegd:quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet bij mij aan te kloppen
[..]
Interviews? Die vent heeft de serie bedacht hè? Verziekt en verknipt genoeg lijkt me
Daar kan ik me ook zo aan ergeren jaquote:Op zondag 18 mei 2014 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, het laatste boek heeft een andere grootte dan de andere boeken en is hardcover terwijl die andere paperback zijn
Ik vind het ook een geniale vent hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel het volgende gezegd:
They can keep their heaven. When I die, I’d sooner go to Middle Earth.
Dan ben je best wel tof
Verschrikkelijk iddquote:Op zondag 18 mei 2014 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, het laatste boek heeft een andere grootte dan de andere boeken en is hardcover terwijl die andere paperback zijn
Dus je vindt dat Martin een verziekte en verknipte geest heeft, en zelf kijk je trouw iedere week. Wat is dan de staat van jouw geest?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Grappig?! Verziekt en verknipte geest heeft die vent man
Heerlijk juist. Boekenkast met boeken in dezelfde stijl is zo saai. Diversiteit in de boekenkastquote:Op zondag 18 mei 2014 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig en geniaal, vooral dat verziekte en verknipte. Hoe kóm je er op. Dat was m'n punt even.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus je vindt dat Martin een verziekte en verknipte geest heeft, en zelf kijk je trouw iedere week. Wat is dan de staat van jouw geest?
MILFquote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Wat een knokkelvingers heeft Lena eigenlijk
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM geeft ook gewoon toe dat iedereen dood kan, dat het de harde realiteit is. Zo van, fuck happy endingsJKR begint na de tijd te miepen dat ze het zo zwaar vond om die personages af te maken.. Ja doe het dan ook niet. Het was in den beginne een kinderboek, met uiteindelijk een happy ending. Dat er doden vallen oké, maar hou het dan ook ''happy'', en laat de main characters er buiten.
Dat vind ik wel erg sterk van GRRM trouwens, dat gewoon niemand veilig is. Dat zagen we gelijk met Ned al, een ''geliefd'' personage, daarnaast ook nog iemand van de main cast. Daar verwacht je niet van dat die gelijk al zou sneuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |