Ik vond de scene waarin de Astapor aanviel wel sterk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Emilia ziet er heel goed uit maar haar acteren is wel echt heel vlak.
Nou heeft ze ook niet zon goed verhaal om mee te werken als bijvoorbeeld Tyrion maar toch.
Ze proberen je te backstabben!quote:
Ze heeft zelfs een liedje over hem gemaakt:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Theon Greyjoy in RL het broertje van Lily Allen is
Ik denk dat ie dat probleem inmiddels heeft opgelost.quote:Ooh Alfie get up it's a brand new day
I just cant sit back and watch you waste your life away
You need to get a job because the bills need to get paid
Get off your lazy arse Alfie please use your brain
Surely there's some walls out there that you can go and spray
I'm feeling guilty here for leading you astray
Now how the hell do you ever expect that you'll get laid
When all you do is stay in playin your computer games?
Haar scenes met Missandei en Kraznyz en de onthulling dat ze hem al die tijd kon verstaan reken ik tot de beste van de hele serie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:44 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond de scene waarin de Astapor aanviel wel sterk.
Zeker weten dat hij eerst een andere neus hadquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef outtayourleague het volgende:
ik denk dat hij die neus al drieënhalf seizoen lang heeft eigenlijk.
Ze hebben hem vervangen door een dubbelganger, Coster-Waldau werd steeds hebberiger om geld. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik het nou of heeft Jaime tijdens de trial een grote neus? (lijkt of hij grote neusgaten heeft) Het valt gewoon op.
Boze vrouwen hebben grotere neusgaten, kan ik je uit ervaring vertellen. Misschien dat hij boos is en of hij ruikt continu iets vies? Zou dat het verklaren of blijf je erbij dat ie een complete makeover van zijn neus heeft gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij eerst een andere neus had
Serieus?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze hebben hem vervangen door een dubbelganger, Coster-Waldau werd steeds hebberiger om geld. Dus vandaar.
Jaquote:
quote:
quote:
Heb je ook een strip voor ep10 of is ep9 blijkbaar de finale aflevering?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |