"opofferen" is een interpretatie, het is maar wat je verstaat onder offer, dat die vrouw van stannis hem laat krikken met carice is ook een "offer" bvquote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Funzel het volgende:
Dat niemand hier raar opkijkt van het feit dat Mel en dat gekke wijf die schubbekop willen gaan offeren. Was hier ook best populair toch? Al zal Stannis dat wel tegenhouden, die neemt het wel vaker voor haar op.
Waarom?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Op het moment dat Petyr zei dat er maar één vrouw was waar hij ooit van had gehouden, wist ik al dat hij haar zou duwenHeel mooi, weg met dat kutwijf
En ik vind Sansa zelf één van de mooiste vrouwen in de serie en ik verwacht nog heel veel van haar. Wat haar allemaal is aangedaan, moet ze toch ooit op de één of andere manier zien te wreken? Misschien samen met haar zusje
Nou ja vrouw, volgens mij is ze in de afleveringen die nu worden uitgezonden nog gewoon minderjarig.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Op het moment dat Petyr zei dat er maar één vrouw was waar hij ooit van had gehouden, wist ik al dat hij haar zou duwenHeel mooi, weg met dat kutwijf
En ik vind Sansa zelf één van de mooiste vrouwen in de serie en ik verwacht nog heel veel van haar. Wat haar allemaal is aangedaan, moet ze toch ooit op de één of andere manier zien te wreken? Misschien samen met haar zusje
die hele boom interesseert me geen meter, dat is 2 jaar geleden dat die in de serie voorkwam. dus het wordt tijd voor een andere intro anders weet niemand meer waar alles over gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er is meerdere keren in de serie genoemd dat die boom in Winterfell speciaal is, die hearttree. Dus het zou me niets verbazen dat dat die boom uit de intro is én de boom uit Bran's visioen.
Daarnaast, ik als boeklezer weet ook niet meer dan wat er in de serie is verteld over die boomNet als met die Night's King, is ook nieuw.
Nee idd.. Snap er geen zak van en dat komt allemaal door die intro!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Maanvis het volgende:
anders weet niemand meer waar alles over gaat
Ik hoop dat Sansa het tegenovergestelde gaat doen (bij mij) van Khaleesi. Ik was helemaal fan van haar maar ik vind haar steeds saaier en saaier. Ik hoop dat Sansa steeds interessanter wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom?Ze speelt al bijna 4 seizoenen een damsel in distress, waarom zou dat nu opeens gaan veranderen? Ze mag dan misschien mooi zijn (smaken verschillen) maar dat wil niet zeggen dat ze inhoud heeft.
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuhquote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sansa het tegenovergestelde gaat doen (bij mij) van Khaleesi. Ik was helemaal fan van haar maar ik vind haar steeds saaier en saaier. Ik hoop dat Sansa steeds interessanter wordt
Ik zei net al 'nice ass'quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, even een shoutout naar Michiel fokking Huisman.
Maar Arya (hopelijk) wel voor Sansaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuh
Oh en Brienne dan? Die weet nu ook dat Sansa daar kan zitten. Wellicht neemt zij Sansa meequote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren. Ik denk dat the Hound haar komt redden, dan gaat ze maar samen met Arya en t hondje op het boerderijtje wonen. Sansa wraak nemen? Neuh
Dát zie ik dan wél weer gebeurenquote:
Beter leert Arya Sansa even hoe je een stoere chick wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dát zie ik dan wél weer gebeurenMaar Sansa zelf? Nee joh, die is daar veel te prinsesserig voor.
Oh ja, die is ook onderweg.. Maar the Hound en Arya zijn ook dichtbij toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en Brienne dan? Die weet nu ook dat Sansa daar kan zitten. Wellicht neemt zij Sansa mee
Misschien wordt het wel één gezellig clubje haha (of hebben Brienne en The Hound een verleden?)quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook onderweg.. Maar the Hound en Arya zijn ook dichtbij toch?
Dat wordt vechten om Sansa
Die kennen elkaar volgens mij niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel één gezellig clubje haha (of hebben Brienne en The Hound een verleden?)
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, even een shoutout naar Michiel fokking Huisman.
Wie de fuck is Sarah Black?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!
Hmm mss dat Brienne en The Hound wel samen gaan werken (als hij die wond overleeft uiteraard) als ze elkaar tegen komen. Twee mensen moeten Petyr wel kunnen vermoorden toch? Zal Arya hem iets aandoen? Want dan zijn het er driequote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die kennen elkaar volgens mij niet.
Maar dan zit je nog met Petyr, die kent the Hound wel. En die geeft Sansa niet op, maar zal Arya ook niet zomaar ransomen lijkt mij. En Brienne wil ze allebei. Dilemma dilemma
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.quote:
Ik snap hier even geen fluit vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sarah Black zal wel jaloers zijn, hopelijk wordt dat geen bitchfight. 1 op 1 is sarah veel sterker maar dany heeft draken... daarentegen heeft Sarah weer zombie shakirah als zusje met een snipergeweer. Ben benieuwd!
Oohquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.
ahummm, misschien?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze mag dan misschien mooi zijn (smaken verschillen)
Hij heeft het maar te overlevenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm mss dat Brienne en The Hound wel samen gaan werken (als hij die wond overleeft uiteraard) als ze elkaar tegen komen. Twee mensen moeten Petyr wel kunnen vermoorden toch? Zal Arya hem iets aandoen? Want dan zijn het er drie
Mja zij neukt in die serie echter wel meerdere mannen en een vrouw aangezien ze negen klonen speelt ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.
Sorry, maar ik val niet op roodharig, kan er niets aan veranderenquote:
Ik ben ook maar heel erg vooruit aan het denken hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te overleven![]()
Ze kunnen Petyr wel uitmoorden, maar komen ze the Vale dan nog ongeschonden uit? Met hem als heir (of regent) hebben ze nog beveiliging en zulks..
Ik weet het niet hoorTricky allemaal.
Een vrouw afwijzen op haarkleur is...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op roodharig, kan er niets aan veranderenVind haar verder ook niet speciaal ofzo.
Dat zeg ik, smaken verschillen, gelukkig
Couldn't care less about Sansaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook maar heel erg vooruit aan het denken hoorIk hoop in ieder geval dat Sansa en Arya dit overleven en weer samen komen.
''Vind haar VERDER....''quote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een vrouw afwijzen op haarkleur is.... Even omschilderen en je bent ineens wel leuk?
Als ik moet kiezen ook liever Arya. Van Sansa ben ik nog geen fan maar van Arya welquote:Op maandag 19 mei 2014 20:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Couldn't care less about SansaAls Arya en Sandor hun boerderijtje maar krijgen
quote:
Ze ziet eruit als een vorstinquote:
ze is van nature blond he...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Vind haar VERDER....''
Haarkleur, huidskleur, 1 pot nat.
Dan nog, ik vind haar persoonlijk niet een lekker wijf of bijzonder knap. En dat mag ik vinden. Ik hoef me toch verdomme niet te verantwoorden zegquote:
Nee dat hoeft ook niet je kwam alleen erg oppervlakkig over omda tje een vrouw afwijst puur op haar haarkleur (wat je met een paar euri's zo veranderd hebt).quote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind haar persoonlijk niet een lekker wijf of bijzonder knap. En dat mag ik vinden. Ik hoef me toch verdomme niet te verantwoorden zeg
Lezen is ook een vakquote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet je kwam alleen erg oppervlakkig over omda tje een vrouw afwijst puur op haar haarkleur (wat je met een paar euri's zo veranderd hebt).
ja je vond haar haarkleur het belangrijkst omdat je het het eerste noemde!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakIk val niet op rood én verder....
Moving on people.
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen, zowel bij vrouwen als mannen. Andere kleur haar doet in sommige gevallen wonderen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je vond haar haarkleur het belangrijkst omdat je het het eerste noemde!
Welk gezicht? Het woordje gezicht komt niet in je post voor!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen, zowel bij vrouwen als mannen. Andere kleur haar doet in sommige gevallen wonderen.
Daarnaast noemde ik haar gezicht verder ook niet speciaal of bijzonder.
Nu klaar.
Dat wel maar die kop lijkt veel te soft.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Romanus het volgende:
Waarom vinden de meeste hier The Mountain niet zo bruut? Wat een beer van een vent joh
whut?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef Skillstorm het volgende:
- De mannen met gemiddelde lengte en zwart haar zijn baas.![]()
Wat bedoelden ze met Stannis zijn dochter? Gaan ze haar opofferen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |