SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Je geniet van me, zeg eerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben er ook weer ingetrapt, in het lezen van een topic van TS bedoel ik dus.
En altijd het laatste woord.![]()
Is dit een verkapt kijk-mij-een-date-hebben topic?
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.![]()
Ik lees altijd maar 4 spoilers. Pics van je date?De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat![]()
Hoor jij daar ook onder?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.De toerist weet niet waar hij is geweest,
plas in hun kontFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.En dankje.
quote:
Jammer he, dan mis je de spanning van het datenquote:De toerist weet niet waar hij is geweest,
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef Typfout het volgende:
Dat is geen reden tot klagen... Dat is een reden voor feest!Copthorne 2.0![]()
hihihihi nee, alhoewel ze er wel strak uit zag. Danseres enzoo bijna sixpack wausssquote:Op maandag 19 mei 2014 09:37 schreef Dettol het volgende:
En aan het einde van de date heb je haar leeg laten lopen en weer opgevouwen?En altijd het laatste woord.![]()
Heb zelf een cynisme alarm wanneer me zoiets overkomt.
Is tot zover nog nooit mooi afgelopen.
Maar hoop voor jou het beste ts!![]()
![]()
Ja, binnekort.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef appelepent het volgende:
Natuurlijk een tweede keer afgesproken?quote:quote:Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Tja, ik snap je klacht niet.
Ben blij voor jequote:![]()
![]()
![]()
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.quote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Spanningquote:Op maandag 19 mei 2014 09:35 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Jammer he, dan mis je de spanning van het daten![]()
![]()
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.![]()
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.Was juist een perfecte dag om te daten.
Zaterdagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekend.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Wat een weekend vriend, wat een weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
quote:No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
En je kan er ook niet over op houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja ik was echt blij naderhandLeek wel een kleuter.
Inderdaad net een kleuter
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Bubble-Urp het volgende:
Wanneer mij zoiets overkomt gaat gewoon het wekkeralarm af.!
Ik laat mij graag afleiden van m'n scriptie. Bovendien is het wel en wee van BT iets wat mij deugt doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?![]()
Ja, laat mequote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En je kan er ook niet over op houdenInderdaad net een kleuter
Daar zit ik nu jaquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?
Equote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?
x
a
m
e
n
s'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Daar gaat ons belastings geld dus heen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, laat me
[..]
Daar zit ik nu ja'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Het moet niet te overweldigend worden nee.quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Enkel kijkenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Moet ik naar je ballen kijken ofzo?En altijd het laatste woord.![]()
Ah je bent nog in de leer hoe een zucchetto te dragen?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het moet niet te overweldigend worden nee.![]()
Een beetje wel tochquote:
De toerist weet niet waar hij is geweest,
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat je me belachelijk probeert te maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ah je bent nog in de leer hoe een zucchetto te dragen?'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Kickkeeeee boyyyyyy ieksssquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee man... Is kwestie van gewoon doen niggahEn altijd het laatste woord.![]()
Mag je wel pics plaatsen van andere users?quote:
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ja tuurlijk, dat sowieso. Maar dates met mijn zijn nooit saai dus, meisjes vinden mij al snel spannendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee man... Is kwestie van gewoon doen niggah
Je bent wel vlug van begrip. Dat moet ik je nagevenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat je me belachelijk probeert te maken.![]()
Dus het is niet spannend voor jou?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat sowieso. Maar dates met mijn zijn nooit saai dus, meisjes vinden mij al snel spannend![]()
Hij heet toch JustAsEasy?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus het is niet spannend voor jou?En altijd het laatste woord.![]()
Hij heeft het toch over spanning bij een date... Zonder duidelijk te zijn over wie het dan gaat... Hij heet inderdaad niet GezondeSpanningquote:![]()
![]()
Ligt eraan met wie natuurlijk. Iemand die ik nog niet goed ken wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus het is niet spannend voor jou?
Maar ik zal nooit afzeggen omdat ik het eng vind
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar![]()
Alleen al hierover nadenkenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef JustAsEasy het volgende:
Maar ik zal nooit afzeggen omdat ik het eng vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof iemand met die rotkop van jou wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Denken is goed voor het menselijk brein. Juist als je over zulke zaken nadenkt, wordt een date veel leuker!quote:De toerist weet niet waar hij is geweest,
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef haan33 het volgende:
Alsof iemand met die rotkop van jou wilGoeie dis wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toerist weet niet waar hij is geweest,
Mensen die gelukkig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij![]()
Toch anoniem.quote:
Duh.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ah, ach ja. Ik ken het, maar dat is toch geen reden om het dan maar bij daten te houden?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Denken is goed voor het menselijk brein. Juist als je over zulke zaken nadenkt, wordt een date veel leuker!Dat toont alleen maar je onzekerheid aap
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
Jou wil ik verwijzen naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / Blije mensen'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ik ben actief, alleen niet gelukkig. Dus dat gaat niet op. Toch bedankt voor de tipquote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jou wil ik verwijzen naar:
KLB / Blije mensenwat kijk jij![]()
Er komt dan ook nog een vervolgquote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah, ach ja. Ik ken het, maar dat is toch geen reden om het dan maar bij daten te houden?
Mensen die gelukkig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]Dat toont alleen maar je onzekerheid aap
Een meisje vind het denk ik wel leuk als de jongen een beetje terughoudend is, anders is het te gemakkelijk.De toerist weet niet waar hij is geweest,
Ja joh.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.
Een meisje vind het denk ik wel leuk als de jongen een beetje terughoudend is, anders is het te gemakkelijk.
Zou ik ook zeggen.
Als je maar macho bent, komt alles goed :s'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ja je bent kkstoer omdat je een meisje date.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees het topic maar met je achterlijke grindtegelgezicht.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de OP alweer vergetenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees het topic maar met je achterlijke grindtegelgezicht.
Nou nou.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees het topic maar met je achterlijke grindtegelgezicht.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je bent kkstoer omdat je een meisje date.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Jongen stampt op het gas, meisje stampt op de rem...quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.
Een meisje vind het denk ik wel leuk als de jongen een beetje terughoudend is, anders is het te gemakkelijk.![]()
Nu gaat ie agressief doen en komt de aap uit de mouw:quote:
ts is boos omdat ie een lelijke snol date
Aha. Keep it up! Ik heb het laatste jaar alleen maar met van die halfgare vrouwen te maken gehad.quote:![]()
![]()
Nou echt kut dat je haar leuk vindt.
Tip: doe alsof je een rare fetisj hebt om haar weg te jagen, zodat je haar kwijtraakt en niet meer leuk kan vinden.![]()
Macho is alleen goed bij dat paupervolkquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja joh.
Zou ik ook zeggen.
Als je maar macho bent, komt alles goed :sBontkraagjes, tattoo van je overleden grootmoeder en Airmax
Nee, ik kies mijn dames uit een andere kring
Ja duh, ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Macho is alleen goed bij dat paupervolkBontkraagjes, tattoo van je overleden grootmoeder en Airmax
Nee, ik kies mijn dames uit een andere kring
Maar zij niet
Thanks, heb het vandaag tot 10:23 gered tot de realisatie van de futiliteit van het leven kwam.quote:wat kijk jij![]()
Tip: Lees de OPquote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
Tip: doe alsof je een rare fetisj hebt om haar weg te jagen, zodat je haar kwijtraakt en niet meer leuk kan vinden.![]()
![]()
Jezus manquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wat kijk jij![]()
Gelukkig is het bij; Soort zoekt soort. En als er een verkeerd meisje op mij valt, zal ik haar dit duidelijk maken ookquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sta altijd voor je klaar. Fatalisme is zo onzinnig dat het vertrouwd voelt.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Thanks, heb het vandaag tot 10:23 gered tot de realisatie van de futiliteit van het leven kwam.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Nou nou.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker vrouwen afzeiken hier omdat hij niet meer hoeft te white knighten![]()
Wat is te triest? Dat ie een mogelijk meisje heeft met over een paar weken weer topics over zijn gebroken hart of white knighten?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.![]()
Beter vertrouwd fatalisme, dan een poging tot optimisme - wat onvermijdelijk resulteert in wanhoop en teleurstelling.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta altijd voor je klaar. Fatalisme is zo onzinnig dat het vertrouwd voelt.wat kijk jij![]()
Ik denk dat jij je gewoon iets meer met jezelf bezig moet houden in plaats van andere mensen te veroordelen. Maar goed, dat is ook maar de gedachte van een andere gek.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon gevoelige internetpersoonlijkheid.![]()
![]()
Waarom altijd die enorme verontwaardiging als het een vrouw is die onaardig doet hier in KLB? Dat snap ik niet echtquote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker vrouwen afzeiken hier omdat hij niet meer hoeft te white knightenwat kijk jij![]()
Optimisme is in de kern dan ook vreselijk paradoxaal. Door altijd van het goede uit te gaan wordt de kans dat het niet goed is na verloop van tijd altijd 1.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter vertrouwd fatalisme, dan een poging tot optimisme - wat onvermijdelijk resulteert in wanhoop en teleurstelling.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is te triest? Dat ie een mogelijk meisje heeft met over een paar weken weer topics over zijn gebroken hart of white knighten?
En dat hij vrouwen zo erg haat.
En dat hij white knight.Op een forum houd ik me liever met anderen bezig. Anders krijg je van die chai.rar praktijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je gewoon iets meer met jezelf bezig moet houden in plaats van andere mensen te veroordelen. Maar goed, dat is ook maar de gedachte van een andere gek.![]()
Ik reageer hetzelfde bij M/Vquote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom altijd die enorme verontwaardiging als het een vrouw is die onaardig doet hier in KLB? Dat snap ik niet echt![]()
![]()
Denken dat ik:quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij white knight.
Vrouwen haat![]()
Krampachtig doe![]()
White knighten doet iedereen yoloooo. En je hoeft hier niet te reageren hoor.
kut racistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat ik:
Vrouwen haat![]()
Krampachtig doe![]()
White knighten doet iedereen yoloooo. En je hoeft hier niet te reageren hoor.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Truequote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij white knight.
Zijn probleem
Goed voor jou
Dus?![]()
![]()
Chai
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Of naar de kroeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer naar de gym voor wat tieten![]()
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal hier, maar de topicstatjes(is TS m/v) wijzen iets anders uit.![]()
![]()
Nee Arcee.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?![]()
Arcee??? Okaayyyyy!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WOw the lionshearts is proud of victoring a lionsgirls heart with much pleasures.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hihihihi nee, alhoewel ze er wel strak uit zag. Danseres enzoo bijna sixpack wausss
Maar stoer topic weer verder, echt heel goed dat je date en dat je zo geweldig bent en alpha en geweldig enzo haha ;]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hahaha wat ben jij voor nepman.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaarDuidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
ja TS is wel een clown, ja
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat zou wel pijn doen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.quote:Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Niet focken met de liefde G.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.En altijd het laatste woord.![]()
Wat leuk manOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
Mensen die gelukkig zijn
Zowiezo mensen FokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en jij bent een onzekere sukkel met een kleine piemelquote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
Mensen die gelukkig zijn
nu jij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg![]()
en zeewaterquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg![]()
Cheatdayquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer wegOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
en pussyjuicequote:Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Gains makenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
Niet dik of ecto zijn.![]()
![]()
Het enige wat TS neukt is zijn kussen"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
Kortom: ik heb een moeilijk leven![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
Kortom: ik heb een moeilijk leven__!
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Heel KLB schrijft nu aandachtig mee natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Kortom: ik heb een moeilijk leven![]()
![]()
haha swsquote:Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor, als er geneukt was waren er nog drie topics geweestOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
nee het sperma wat die mafkeesquote:
van je in je smoel spuit is lekker?"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Kortom: ik heb een moeilijk levenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]_____________________________________!!!!!!!!
![]()
Jij wel toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel KLB schrijft nu aandachtig mee natuurlijk![]()
Niet weten dat vrouwen smullen van sperma.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee het sperma wat die mafkees
van je in je smoel spuit is lekker?![]()
![]()
ik weet niet waar je het over hebt, maar: neequote:Op maandag 19 mei 2014 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee het sperma wat die mafkees
van je in je smoel spuit is lekker?![]()
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee de enige fokster die ik wil daten is onnozelaarster![]()
ze is best tofquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meerquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?![]()
![]()
ik ken haar welquote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meer
wacht eens even... wat wil jij hiermee zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meer![]()
relaties zijn louter weggelegd voor zwakke mannen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef Typfout het volgende:
Dat is geen reden tot klagen... Dat is een reden voor feest!![]()
![]()
![]()
Knuffel en kroeliteit met een leuk meisje waar je verliefd op bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
relaties zijn louter weggelegd voor zwakke mannen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan natuurlijk hard en diep neuken.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knuffel en kroeliteit met een leuk meisje waar je verliefd op bent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan natuurlijk hard en diep neuken.![]()
![]()
Die dag komt vanzelf knul, je moet niet te hard willen dat gaat tegen je werken. Succes!quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan natuurlijk hard en diep neuken.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha.. zondag beetje cheaten. Toen ik thuis kwam wel zoete aardappel met rosemarijn en een bakje kip gegeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
Ja dit klinkt natuurlijk aardig psychotisch. Maar ik had het fruit een half uur van te voren in de vriezer gelegd dus het was nog aardig vers. Ik had vacuumzakjes meegenomen zodat alles netjes zand-vrij bleef.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Kortom: ik heb een moeilijk leven
TRAP ER NIET IN!!quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan natuurlijk hard en diep neuken.En altijd het laatste woord.![]()
Dat is dus het probleem..quote:Nog niet zeg maar.. en dat lijkt me ook niet handig. Helemaal niet voor de zomer.
Maar ik ga het niet uit de weg denk ik.
Als dat gebeurt dan gebeurt dat, doe je vrij weinig aan ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem..Nog niet zeg maar.. en dat lijkt me ook niet handig. Helemaal niet voor de zomer.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem..Nog niet zeg maar.. en dat lijkt me ook niet handig. Helemaal niet voor de zomer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Lions are brave enough to obstacles not to go out of the wayquote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk een leuk topic van je BT! Wat lief van je, met dat fruit en die prosecco. Was dat leuk als date? Zou jij het leuk vinden als een meisje dat bij jou deed (ik heb hetzelfde plan voor een date die ik heb deze week, maar weet niet of het misschien too much is)
In ieder geval, heel veel plezier en rustig aan doen. Komt wel goed!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."![]()
Ik dacht dat je mij ook wou daten, zeker nadat ik je had uitgelegd hoe je je wasmachine fatsoenlijk van binnen schoonmaakt... De deceptiequote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee de enige fokster die ik wil daten is onnozelaarster
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan gebeurt dat, doe je vrij weinig aan ook.![]()
![]()
Makes you only stronger if it's worth it.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions are brave enough to obstacles not to go out of the way![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef Chocovloek het volgende:
Eindelijk een leuk topic van je BT! Wat lief van je, met dat fruit en die prosecco. Was dat leuk als date? Zou jij het leuk vinden als een meisje dat bij jou deed (ik heb hetzelfde plan voor een date die ik heb deze week, maar weet niet of het misschien too much is)
In ieder geval, heel veel plezier en rustig aan doen. Komt wel goed!![]()
Ja super leuk zelfs! Vooral omdat het zo spontaan is en met warm weer is fruit altijd wel lekker! Heb je een beetje een gezellig iemand als date is alcohol zeker geen overbodige luxe!
Kneusquote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Makes you only stronger if it's worth it.
dat is toch geen klacht
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Gefeliciteerd TS.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je kan natuurlijk ook kunstmatig ervoor zorgen dat je niet verliefd wordt en niks met liefde te maken krijgt.quote:
Alleen maar drank, drugs en wijven, beetje de Haan33 3.0 die succesvol is, rennen voor jezelf met meer dan alleen bier drinken de hele dag omdat alles (zie de egte leven) zo kut is.![]()
Dat kan. Maar dan heb je een verkeerd beeld van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook kunstmatig ervoor zorgen dat je niet verliefd wordt en niks met liefde te maken krijgt.
Alleen maar drank, drugs en wijven, beetje de Haan33 3.0 die succesvol is, rennen voor jezelf met meer dan alleen bier drinken de hele dag omdat alles (zie de egte leven) zo kut is.
Als het op fruit aankomt gaat mijn voorkeur uit naar pruim.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef Chocovloek het volgende:
In ieder geval, heel veel plezier en rustig aan doen. Komt wel goed!TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Zo hoort het!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag dit meer als een investering![]()
Bedankt voor je onvoorwaardelijke steun in deze moeilijke tijden.quote:Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
hue hue huequote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het op fruit aankomt gaat mijn voorkeur uit naar pruim.wat kijk jij![]()
Ik heb vrijdag een date, heb er nu al geen zin in autist dat ik ben.
Was van dronken avond, weet niet of ze leuk genoeg is.![]()
Heb je haar nummer? Vraag of ze een leuke foto van zichzelf stuurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:27 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb vrijdag een date, heb er nu al geen zin in autist dat ik ben.
Was van dronken avond, weet niet of ze leuk genoeg is.En altijd het laatste woord.![]()
Ja en dan delen op fok!.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je haar nummer? Vraag of ze een leuke foto van zichzelf stuurt.
Haar WhatsApp foto is wel gaar op dit moment, ze had een betere.![]()
Hoeft hem van mij niet te delen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja en dan delen op fok!.
Mag overigens wel, via dm naar mij dan krijg je een onbevlekte mening
Was je nuchter toen je die zag?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja en dan delen op fok!.
Haa wat leuk. Ik ben echt heel zenuwachtig, het is zo lang geleden dat ik dit hele 'daten' weer echt gedaan heb. Het wordt de derde date en hij is echt zo lief voor me dat ik hem graag wil verrassen.. Ik denk dat ik gewoon net als jij een goede fles prosecco/wijn op de kop tik en wat broodjes en vers fruit klaarmaak.. Pfff veel te eng allemaal haha!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ja super leuk zelfs! Vooral omdat het zo spontaan is en met warm weer is fruit altijd wel lekker! Heb je een beetje een gezellig iemand als date is alcohol zeker geen overbodige luxe!"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."![]()
Goede keus! Het was ook mijn eerste date sinds mijn vorige relatie. Eten/drinken/spontaniteit en een leuke omgeving doen het altijd goed! Als je zorgt dat je kan lachen met elkaar kan er haast niks fout gaan. Tenzij je echt spuuglelijk bent maar daar gok ik niet opquote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Haa wat leuk. Ik ben echt heel zenuwachtig, het is zo lang geleden dat ik dit hele 'daten' weer echt gedaan heb. Het wordt de derde date en hij is echt zo lief voor me dat ik hem graag wil verrassen.. Ik denk dat ik gewoon net als jij een goede fles prosecco/wijn op de kop tik en wat broodjes en vers fruit klaarmaak.. Pfff veel te eng allemaal haha!Succes!
Ahh dankje! Jij ook veel succes, maar volgens mij zit dat wel goed met zulke leuke spontane ideeën!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goede keus! Het was ook mijn eerste date sinds mijn vorige relatie. Eten/drinken/spontaniteit en een leuke omgeving doen het altijd goed! Als je zorgt dat je kan lachen met elkaar kan er haast niks fout gaan. Tenzij je echt spuuglelijk bent maar daar gok ik niet opSucces!
Grapjequote:![]()
Leuk!!! Die date klinkt echt super leuk trouwensCuuuute.
Veel plezier. En je trapt nergens in hoor, komt helemaal goed!!![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Grapje![]()
Leuk!!! Die date klinkt echt super leuk trouwensCuuuute.
Veel plezier. En je trapt nergens in hoor, komt helemaal goed!!![]()
![]()
![]()
Dankje! Ik laat wel weten hoe het verder gaat.En altijd het laatste woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: