Jij bent geen lion maar een fucking kitten.quote:
Niet focken met de liefde G.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
Zowiezo mensen FokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij bent een onzekere sukkel met een kleine piemelquote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
nu jij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
en zeewaterquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
Cheatdayquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
en pussyjuicequote:
Gains makenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
Kortom: ik heb een moeilijk leven
Heel KLB schrijft nu aandachtig mee natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
Kortom: ik heb een moeilijk leven
haha swsquote:Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor, als er geneukt was waren er nog drie topics geweest
nee het sperma wat die mafkeesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |