Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is te triest? Dat ie een mogelijk meisje heeft met over een paar weken weer topics over zijn gebroken hart of white knighten?
Op een forum houd ik me liever met anderen bezig. Anders krijg je van die chai.rar praktijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je gewoon iets meer met jezelf bezig moet houden in plaats van andere mensen te veroordelen. Maar goed, dat is ook maar de gedachte van een andere gek.
Ik reageer hetzelfde bij M/Vquote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom altijd die enorme verontwaardiging als het een vrouw is die onaardig doet hier in KLB? Dat snap ik niet echt
Denken dat ik:quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij vrouwen zo erg haat.
En dat hij white knight.
kut racistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat ik:
Vrouwen haat![]()
Krampachtig doe![]()
White knighten doet iedereen yoloooo. En je hoeft hier niet te reageren hoor.
Truequote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij vrouwen zo erg haat.
En dat hij white knight.
Of naar de kroeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer naar de gym voor wat tieten
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal hier, maar de topicstatjes(is TS m/v) wijzen iets anders uit.
Nee Arcee.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?
Arcee??? Okaayyyyy!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOw the lionshearts is proud of victoring a lionsgirls heart with much pleasures.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hihihihi nee, alhoewel ze er wel strak uit zag. Danseres enzoo bijna sixpack wausss
Hahaha wat ben jij voor nepman.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
Dat zou wel pijn doen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |