SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Je geniet van me, zeg eerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben er ook weer ingetrapt, in het lezen van een topic van TS bedoel ik dus.
En altijd het laatste woord.![]()
Is dit een verkapt kijk-mij-een-date-hebben topic?
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.![]()
Ik lees altijd maar 4 spoilers. Pics van je date?De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat![]()
Hoor jij daar ook onder?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.De toerist weet niet waar hij is geweest,
plas in hun kontFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar ik ben wel trots op je hoor, kunnen veel Fokkers van leren.En dankje.
quote:
Jammer he, dan mis je de spanning van het datenquote:De toerist weet niet waar hij is geweest,
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef Typfout het volgende:
Dat is geen reden tot klagen... Dat is een reden voor feest!Copthorne 2.0![]()
hihihihi nee, alhoewel ze er wel strak uit zag. Danseres enzoo bijna sixpack wausssquote:Op maandag 19 mei 2014 09:37 schreef Dettol het volgende:
En aan het einde van de date heb je haar leeg laten lopen en weer opgevouwen?En altijd het laatste woord.![]()
Heb zelf een cynisme alarm wanneer me zoiets overkomt.
Is tot zover nog nooit mooi afgelopen.
Maar hoop voor jou het beste ts!![]()
![]()
Ja, binnekort.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef appelepent het volgende:
Natuurlijk een tweede keer afgesproken?quote:quote:Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Tja, ik snap je klacht niet.
Ben blij voor jequote:![]()
![]()
![]()
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.quote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Spanningquote:Op maandag 19 mei 2014 09:35 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Jammer he, dan mis je de spanning van het daten![]()
![]()
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.![]()
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.Was juist een perfecte dag om te daten.
Zaterdagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekend.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Wat een weekend vriend, wat een weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
quote:No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
En je kan er ook niet over op houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja ik was echt blij naderhandLeek wel een kleuter.
Inderdaad net een kleuter
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Bubble-Urp het volgende:
Wanneer mij zoiets overkomt gaat gewoon het wekkeralarm af.!
Ik laat mij graag afleiden van m'n scriptie. Bovendien is het wel en wee van BT iets wat mij deugt doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?![]()
Ja, laat mequote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En je kan er ook niet over op houdenInderdaad net een kleuter
Daar zit ik nu jaquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?
Equote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?
x
a
m
e
n
s'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Daar gaat ons belastings geld dus heen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, laat me
[..]
Daar zit ik nu ja'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: