Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.quote:
Spanningquote:Op maandag 19 mei 2014 09:35 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Jammer he, dan mis je de spanning van het daten
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel zondag natuurlijk een rotdag is om te daten, het immers de dag des Heeres, beter neem je gewoon de zaterdag.
Zaterdagquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon veel beter ergens door de week en niet in het weekend
Wat een weekend vriend, wat een weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag des heeren heb ik zorgvuldig besteed door zo weinig mogelijk te doen en lekker op het strand te liggen. Ik werk niet op zondagWas juist een perfecte dag om te daten.
quote:
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?quote:
En je kan er ook niet over op houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja ik was echt blij naderhandLeek wel een kleuter.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Bubble-Urp het volgende:
Wanneer mij zoiets overkomt gaat gewoon het wekkeralarm af.
Ik laat mij graag afleiden van m'n scriptie. Bovendien is het wel en wee van BT iets wat mij deugt doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
No offence, maar moeten jullie niet gigantisch hard naar werk ofzo?
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, laat mequote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En je kan er ook niet over op houdenInderdaad net een kleuter
Daar zit ik nu jaquote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Equote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Moet jij niet een dienst draaien ofzo?
Daar gaat ons belastings geld dus heen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, laat me
[..]
Daar zit ik nu ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |