Aha. Keep it up! Ik heb het laatste jaar alleen maar met van die halfgare vrouwen te maken gehad.quote:
Macho is alleen goed bij dat paupervolkquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja joh.
Zou ik ook zeggen.
Als je maar macho bent, komt alles goed :s
Ja duh, ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Macho is alleen goed bij dat paupervolkBontkraagjes, tattoo van je overleden grootmoeder en Airmax
Nee, ik kies mijn dames uit een andere kring
Thanks, heb het vandaag tot 10:23 gered tot de realisatie van de futiliteit van het leven kwam.quote:
Tip: Lees de OPquote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
Tip: doe alsof je een rare fetisj hebt om haar weg te jagen, zodat je haar kwijtraakt en niet meer leuk kan vinden.
Jezus manquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees het topic maar met je achterlijke grindtegelgezicht.
Gelukkig is het bij; Soort zoekt soort. En als er een verkeerd meisje op mij valt, zal ik haar dit duidelijk maken ookquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sta altijd voor je klaar. Fatalisme is zo onzinnig dat het vertrouwd voelt.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Thanks, heb het vandaag tot 10:23 gered tot de realisatie van de futiliteit van het leven kwam.
Nou nou.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker vrouwen afzeiken hier omdat hij niet meer hoeft te white knighten
Wat is te triest? Dat ie een mogelijk meisje heeft met over een paar weken weer topics over zijn gebroken hart of white knighten?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.
Beter vertrouwd fatalisme, dan een poging tot optimisme - wat onvermijdelijk resulteert in wanhoop en teleurstelling.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta altijd voor je klaar. Fatalisme is zo onzinnig dat het vertrouwd voelt.
Ik denk dat jij je gewoon iets meer met jezelf bezig moet houden in plaats van andere mensen te veroordelen. Maar goed, dat is ook maar de gedachte van een andere gek.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is te triest en het is zonde, hij is nog zo jong.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon gevoelige internetpersoonlijkheid.
Waarom altijd die enorme verontwaardiging als het een vrouw is die onaardig doet hier in KLB? Dat snap ik niet echtquote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker vrouwen afzeiken hier omdat hij niet meer hoeft te white knighten
Optimisme is in de kern dan ook vreselijk paradoxaal. Door altijd van het goede uit te gaan wordt de kans dat het niet goed is na verloop van tijd altijd 1.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter vertrouwd fatalisme, dan een poging tot optimisme - wat onvermijdelijk resulteert in wanhoop en teleurstelling.
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is te triest? Dat ie een mogelijk meisje heeft met over een paar weken weer topics over zijn gebroken hart of white knighten?
Op een forum houd ik me liever met anderen bezig. Anders krijg je van die chai.rar praktijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je gewoon iets meer met jezelf bezig moet houden in plaats van andere mensen te veroordelen. Maar goed, dat is ook maar de gedachte van een andere gek.
Ik reageer hetzelfde bij M/Vquote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom altijd die enorme verontwaardiging als het een vrouw is die onaardig doet hier in KLB? Dat snap ik niet echt
Denken dat ik:quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij vrouwen zo erg haat.
En dat hij white knight.
kut racistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat ik:
Vrouwen haat![]()
Krampachtig doe![]()
White knighten doet iedereen yoloooo. En je hoeft hier niet te reageren hoor.
Truequote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Chai het volgende:
Dat hij krampachtig een klaagtopic opent om dit met ons te delen.
En dat hij vrouwen zo erg haat.
En dat hij white knight.
Of naar de kroeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer naar de gym voor wat tieten
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal hier, maar de topicstatjes(is TS m/v) wijzen iets anders uit.
Nee Arcee.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ah, jij houdt dat bij in Excel lijstjes?
Arcee??? Okaayyyyy!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOw the lionshearts is proud of victoring a lionsgirls heart with much pleasures.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hihihihi nee, alhoewel ze er wel strak uit zag. Danseres enzoo bijna sixpack wausss
Hahaha wat ben jij voor nepman.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
Dat zou wel pijn doen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat ben jij voor nepman.Duidelijk geen echt alpha male, die zou dat nooit accepteren natuurlijk. En straks krijgen we weer dat gezeik dat je nog niet over je ex heen bent en dat je haar zag met haar nieuwe lover en dat dat zeer deed in je hart en mimimimimimi
![]()
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.quote:
Niet focken met de liefde G.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
Zowiezo mensen FokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij bent een onzekere sukkel met een kleine piemelquote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent geen lion maar een fucking kitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
nu jij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
en zeewaterquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
Cheatdayquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je leeft en hele dag op wat fruit, stokbrood en alcohol. Ga je schamen, ga je schamen. Alle gains direct weer weg
en pussyjuicequote:
Gains makenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
Kortom: ik heb een moeilijk leven
Heel KLB schrijft nu aandachtig mee natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
By the way TS. Ik zou niet gecharmeerd zijn geweest van het verse fruit want dat maakt het helemaal zacht en soppig. Fruit moet je regelrecht uit de koelkast eten als het nog lekker koud is.
Sowieso is buiten eten niet mijn ding dus stokbrood zou de persoon die mij ooit date ook maar beter achterwege kunnen laten. Gewoon een fobie voor beestjes op mijn eten of in mijn drinken.
Drinken laat ik dan ook nooit even staan buiten. Drink ik direct op. En als ik het glas wil hergebruiken spoel ik hem eerst om, want er zal toch maar een vliegje aan het zwemmen zijn in je restje sinaasappelsiroop.
haha swsquote:Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor, als er geneukt was waren er nog drie topics geweest
nee het sperma wat die mafkeesquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]_____________________________________!!!!!!!!
Jij wel toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel KLB schrijft nu aandachtig mee natuurlijk
Niet weten dat vrouwen smullen van sperma.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee het sperma wat die mafkees
van je in je smoel spuit is lekker?
ik weet niet waar je het over hebt, maar: neequote:Op maandag 19 mei 2014 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee het sperma wat die mafkees
van je in je smoel spuit is lekker?
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee de enige fokster die ik wil daten is onnozelaarster
ze is best tofquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meerquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat je vrouwelijke kloonaccount?
ik ken haar welquote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meer
wacht eens even... wat wil jij hiermee zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer eens te meer
relaties zijn louter weggelegd voor zwakke mannen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef Typfout het volgende:
Dat is geen reden tot klagen... Dat is een reden voor feest!
Knuffel en kroeliteit met een leuk meisje waar je verliefd op bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
relaties zijn louter weggelegd voor zwakke mannen.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knuffel en kroeliteit met een leuk meisje waar je verliefd op bent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan natuurlijk hard en diep neuken.
Die dag komt vanzelf knul, je moet niet te hard willen dat gaat tegen je werken. Succes!quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha.. zondag beetje cheaten. Toen ik thuis kwam wel zoete aardappel met rosemarijn en een bakje kip gegeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ja dit klinkt natuurlijk aardig psychotisch. Maar ik had het fruit een half uur van te voren in de vriezer gelegd dus het was nog aardig vers. Ik had vacuumzakjes meegenomen zodat alles netjes zand-vrij bleef.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
TRAP ER NIET IN!!quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus het probleem..quote:
Als dat gebeurt dan gebeurt dat, doe je vrij weinig aan ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem..Nog niet zeg maar.. en dat lijkt me ook niet handig. Helemaal niet voor de zomer.
Maar ik ga het niet uit de weg denk ik.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem..Nog niet zeg maar.. en dat lijkt me ook niet handig. Helemaal niet voor de zomer.
Lions are brave enough to obstacles not to go out of the wayquote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij ook wou daten, zeker nadat ik je had uitgelegd hoe je je wasmachine fatsoenlijk van binnen schoonmaakt... De deceptiequote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee de enige fokster die ik wil daten is onnozelaarster
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan gebeurt dat, doe je vrij weinig aan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |