Alleen al hierover nadenkenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef JustAsEasy het volgende:
Maar ik zal nooit afzeggen omdat ik het eng vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Denken is goed voor het menselijk brein. Juist als je over zulke zaken nadenkt, wordt een date veel leuker!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef haan33 het volgende:
Alsof iemand met die rotkop van jou wilGoeie dis wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Toch anoniem.quote:
Ah, ach ja. Ik ken het, maar dat is toch geen reden om het dan maar bij daten te houden?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Denken is goed voor het menselijk brein. Juist als je over zulke zaken nadenkt, wordt een date veel leuker!
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
Jou wil ik verwijzen naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / Blije mensen'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Ik ben actief, alleen niet gelukkig. Dus dat gaat niet op. Toch bedankt voor de tipquote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jou wil ik verwijzen naar:
KLB / Blije mensen
Er komt dan ook nog een vervolgquote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah, ach ja. Ik ken het, maar dat is toch geen reden om het dan maar bij daten te houden?
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die gelukkig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]Dat toont alleen maar je onzekerheid aap
Ja joh.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.
Een meisje vind het denk ik wel leuk als de jongen een beetje terughoudend is, anders is het te gemakkelijk.
Ja je bent kkstoer omdat je een meisje date.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees het topic maar met je achterlijke grindtegelgezicht.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben de OP alweer vergetenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je bent kkstoer omdat je een meisje date.
Jongen stampt op het gas, meisje stampt op de rem...quote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Nou onzekerheid straal je echt uit. Dat zal een meisje ook zien.
Een meisje vind het denk ik wel leuk als de jongen een beetje terughoudend is, anders is het te gemakkelijk.
Nu gaat ie agressief doen en komt de aap uit de mouw:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |