Mooie tint rood inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker in het zonnetje slapen, krijg je een gezond kleurtje van, haan.
#yolanthetweetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef ZarB het volgende:
#terrasje #roseetje #livingthegoodlife #letthesunshine
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef haan33 het volgende:
Ik zie mensen in de zon liggen, mensen liggen lekker te spelen op het veld en mensen zingen de dag toe.
Ik daarentegen ligt compleet brak in bed en sluit mijzelf af van de wereld
klacht: mensen die nu al actief bezig zijn
Ik heb daar dus nooit last van. Alleen de eerste dag van het jaar dat ik een volle dag in de zon heb gelegen maar dan kleurt het 's avonds bruin bij.quote:
Mazzel dan, als ik dat doe heb ik een zonnesteek te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb daar dus nooit last van. Alleen de eerste dag van het jaar dat ik een volle dag in de zon heb gelegen maar dan kleurt het 's avonds bruin bij.
Gadver, woon je in een flat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
En dit uitzicht is ook niet echt motiverend[ afbeelding ]
Mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder werkte toen part-time. Meer zat er helaas niet inquote:
Leuk verzonnen. Hoe kun je al die mensen nu zien als je nog in bed ligt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef haan33 het volgende:
Ik zie mensen in de zon liggen, mensen liggen lekker te spelen op het veld en mensen zingen de dag toe.
Ik daarentegen ligt compleet brak in bed en sluit mijzelf af van de wereld
klacht: mensen die nu al actief bezig zijn
Waarom ga je dan niet in de dikke crib van je vader wonen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder werkte toen part-time. Meer zat er helaas niet in
in het weekend, maar mijn vader werkt van 7 tot 7 dus is niet gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in de dikke crib van je vader wonen?
ik stond even op om in de woonkamer mijn oplader te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk verzonnen. Hoe kun je al die mensen nu zien als je nog in bed ligt?
Zit je in de gevangenis HahahahahHahhaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
En dit uitzicht is ook niet echt motiverend[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |