Mooie tint rood inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker in het zonnetje slapen, krijg je een gezond kleurtje van, haan.
#yolanthetweetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef ZarB het volgende:
#terrasje #roseetje #livingthegoodlife #letthesunshine
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef haan33 het volgende:
Ik zie mensen in de zon liggen, mensen liggen lekker te spelen op het veld en mensen zingen de dag toe.
Ik daarentegen ligt compleet brak in bed en sluit mijzelf af van de wereld
klacht: mensen die nu al actief bezig zijn
Ik heb daar dus nooit last van. Alleen de eerste dag van het jaar dat ik een volle dag in de zon heb gelegen maar dan kleurt het 's avonds bruin bij.quote:
Mazzel dan, als ik dat doe heb ik een zonnesteek te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb daar dus nooit last van. Alleen de eerste dag van het jaar dat ik een volle dag in de zon heb gelegen maar dan kleurt het 's avonds bruin bij.
Gadver, woon je in een flat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
En dit uitzicht is ook niet echt motiverend[ afbeelding ]
Mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder werkte toen part-time. Meer zat er helaas niet inquote:
Leuk verzonnen. Hoe kun je al die mensen nu zien als je nog in bed ligt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef haan33 het volgende:
Ik zie mensen in de zon liggen, mensen liggen lekker te spelen op het veld en mensen zingen de dag toe.
Ik daarentegen ligt compleet brak in bed en sluit mijzelf af van de wereld
klacht: mensen die nu al actief bezig zijn
Waarom ga je dan niet in de dikke crib van je vader wonen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder werkte toen part-time. Meer zat er helaas niet in
in het weekend, maar mijn vader werkt van 7 tot 7 dus is niet gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in de dikke crib van je vader wonen?
ik stond even op om in de woonkamer mijn oplader te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk verzonnen. Hoe kun je al die mensen nu zien als je nog in bed ligt?
Zit je in de gevangenis HahahahahHahhaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
de ontwerper van deze flat wilde al die marokkanen hier laten wennen aan de gevangenis jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Zit je in de gevangenis HahahahahHahhaaaa
Dan ben je ook niet brakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik stond even op om in de woonkamer mijn oplader te pakken
welke festival?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef erik013 het volgende:
Echte bazen slapen hun kater uit in de zon op het strand
Straks festivallen
Niet te lang he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker in het zonnetje slapen, krijg je een gezond kleurtje van, haan.
Ts woont in de Bijlmerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
gaaayquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was vanochtend om 8 uur alweer wakker om lekker met de hond te hardlopen![]()
En ik was blij
Als ik zo woonde zou ik ook de hele dag kanon klappen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
#rijketattaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef ZarB het volgende:
#terrasje #roseetje #livingthegoodlife #letthesunshine
Vorig jaar voor het eerst in m'n leven een zonnesteek gehad. Geen pretje. Duurde 3 dagen voordat ik er weer helemaal vanaf was.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mazzel dan, als ik dat doe heb ik een zonnesteek te pakken
Wat voor hond heb je :$quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was vanochtend om 8 uur alweer wakker om lekker met de hond te hardlopen![]()
En ik was blij
Dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht, niet op dit moment je eigen bloed ophoesten
Oh saaiquote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie van mijn vriendin, maar een Duitse Herder
Haan is een baas. Wel een gare, maar desalniettemin een baas.quote:
Ik wil jou nog wel eens meetenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan is een baas. Wel een gare, maar desalniettemin een baas.
Haan is geen baas, maar gewoon een onzeker jongetje die op FOK! een grote bek heeft en in het echt niks durftquote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan is een baas. Wel een gare, maar desalniettemin een baas.
Heb jij hem wel eens ontmoet dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haan is geen baas, maar gewoon een onzeker jongetje die op FOK! een grote bek heeft en in het echt niks durft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |