Het moet niet te overweldigend worden nee.quote:
Enkel kijkenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Moet ik naar je ballen kijken ofzo?
Ah je bent nog in de leer hoe een zucchetto te dragen?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het moet niet te overweldigend worden nee.
Een beetje wel tochquote:
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat je me belachelijk probeert te maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ah je bent nog in de leer hoe een zucchetto te dragen?
Kickkeeeee boyyyyyy ieksssquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee man... Is kwestie van gewoon doen niggah
Mag je wel pics plaatsen van andere users?quote:
Ja tuurlijk, dat sowieso. Maar dates met mijn zijn nooit saai dus, meisjes vinden mij al snel spannendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee man... Is kwestie van gewoon doen niggah
Je bent wel vlug van begrip. Dat moet ik je nagevenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat je me belachelijk probeert te maken.
Dus het is niet spannend voor jou?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat sowieso. Maar dates met mijn zijn nooit saai dus, meisjes vinden mij al snel spannend
Hij heet toch JustAsEasy?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus het is niet spannend voor jou?
Hij heeft het toch over spanning bij een date... Zonder duidelijk te zijn over wie het dan gaat... Hij heet inderdaad niet GezondeSpanningquote:
Ligt eraan met wie natuurlijk. Iemand die ik nog niet goed ken wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus het is niet spannend voor jou?
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn hartje is al een keer gebroken geweest, vandaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |