abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 19:34:12 #226
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_140140156
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ja, maar nu denk ik wtf is dit.
pics
En altijd het laatste woord.
pi_140141000
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

O+

Ja super leuk zelfs! Vooral omdat het zo spontaan is en met warm weer is fruit altijd wel lekker! Heb je een beetje een gezellig iemand als date is alcohol zeker geen overbodige luxe! ;)
Haa wat leuk. Ik ben echt heel zenuwachtig, het is zo lang geleden dat ik dit hele 'daten' weer echt gedaan heb. Het wordt de derde date en hij is echt zo lief voor me dat ik hem graag wil verrassen.. Ik denk dat ik gewoon net als jij een goede fles prosecco/wijn op de kop tik en wat broodjes en vers fruit klaarmaak.. Pfff veel te eng allemaal haha!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  maandag 19 mei 2014 @ 19:53:19 #228
371833 BlauweTijger
pi_140141051
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Haa wat leuk. Ik ben echt heel zenuwachtig, het is zo lang geleden dat ik dit hele 'daten' weer echt gedaan heb. Het wordt de derde date en hij is echt zo lief voor me dat ik hem graag wil verrassen.. Ik denk dat ik gewoon net als jij een goede fles prosecco/wijn op de kop tik en wat broodjes en vers fruit klaarmaak.. Pfff veel te eng allemaal haha!
Goede keus! Het was ook mijn eerste date sinds mijn vorige relatie. Eten/drinken/spontaniteit en een leuke omgeving doen het altijd goed! Als je zorgt dat je kan lachen met elkaar kan er haast niks fout gaan. Tenzij je echt spuuglelijk bent maar daar gok ik niet op :) Succes!
pi_140141085
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Goede keus! Het was ook mijn eerste date sinds mijn vorige relatie. Eten/drinken/spontaniteit en een leuke omgeving doen het altijd goed! Als je zorgt dat je kan lachen met elkaar kan er haast niks fout gaan. Tenzij je echt spuuglelijk bent maar daar gok ik niet op :) Succes!
Ahh dankje! Jij ook veel succes, maar volgens mij zit dat wel goed met zulke leuke spontane ideeën!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_140144101
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Wat is er schat?
Grapje O+

Leuk!!! Die date klinkt echt super leuk trouwens :P Cuuuute.
Veel plezier. En je trapt nergens in hoor, komt helemaal goed!!
  maandag 19 mei 2014 @ 23:10:48 #231
371833 BlauweTijger
pi_140152517
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef vera166 het volgende:

[..]

Grapje O+

Leuk!!! Die date klinkt echt super leuk trouwens :P Cuuuute.
Veel plezier. En je trapt nergens in hoor, komt helemaal goed!!
:) O+ O+

Dankje! Ik laat wel weten hoe het verder gaat.
pi_140153534
ik zocht naar pics in de spoilers
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')