Makes you only stronger if it's worth it.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions are brave enough to obstacles not to go out of the way
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef Chocovloek het volgende:
Eindelijk een leuk topic van je BT! Wat lief van je, met dat fruit en die prosecco. Was dat leuk als date? Zou jij het leuk vinden als een meisje dat bij jou deed (ik heb hetzelfde plan voor een date die ik heb deze week, maar weet niet of het misschien too much is)
In ieder geval, heel veel plezier en rustig aan doen. Komt wel goed!
Kneusquote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Makes you only stronger if it's worth it.
Je kan natuurlijk ook kunstmatig ervoor zorgen dat je niet verliefd wordt en niks met liefde te maken krijgt.quote:
Dat kan. Maar dan heb je een verkeerd beeld van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook kunstmatig ervoor zorgen dat je niet verliefd wordt en niks met liefde te maken krijgt.
Alleen maar drank, drugs en wijven, beetje de Haan33 3.0 die succesvol is, rennen voor jezelf met meer dan alleen bier drinken de hele dag omdat alles (zie de egte leven) zo kut is.
Als het op fruit aankomt gaat mijn voorkeur uit naar pruim.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef Chocovloek het volgende:
Eindelijk een leuk topic van je BT! Wat lief van je, met dat fruit en die prosecco. Was dat leuk als date? Zou jij het leuk vinden als een meisje dat bij jou deed (ik heb hetzelfde plan voor een date die ik heb deze week, maar weet niet of het misschien too much is)
In ieder geval, heel veel plezier en rustig aan doen. Komt wel goed!
Zo hoort het!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag dit meer als een investering
Bedankt voor je onvoorwaardelijke steun in deze moeilijke tijden.quote:
hue hue huequote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het op fruit aankomt gaat mijn voorkeur uit naar pruim.
Heb je haar nummer? Vraag of ze een leuke foto van zichzelf stuurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:27 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb vrijdag een date, heb er nu al geen zin in autist dat ik ben.
Was van dronken avond, weet niet of ze leuk genoeg is.
Ja en dan delen op fok!.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je haar nummer? Vraag of ze een leuke foto van zichzelf stuurt.
Hoeft hem van mij niet te delen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja en dan delen op fok!.
Haar WhatsApp foto is wel gaar op dit moment, ze had een betere.
Was je nuchter toen je die zag?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja en dan delen op fok!.
Haar WhatsApp foto is wel gaar op dit moment, ze had een betere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |