quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
welke regels?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ey de tv sc regels gelden hier niet
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen op een forum ( vooral fok) sie alles te serieus nemen
Anders moet er een modje aan te pas komenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:
Jouw ondertitel maakt dit een beetje ironischquote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]door dat ene woord kan ik je hele post niet meer serieus nemen.. je bent nu zelfs beneden het niveau van ons gezakt
Niet haten op stickertjequote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, tegen zo veel behoefte om het voor anderen te verzieken kan ik niet op.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]misschien toch eens tijd dat je jezelf een andere ondertitel geeft, een 'asshole' die niet een kutwijf aankan
goed idee... TV SCquote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
hou op en kom terug naar tvsc, laat ze lekker met rust, klaar.
sorry voor mijn gifjes guys.
Chill man, een raid van een uurtje is geen rampquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik vast niet zo goed aangepaktmaar ik ben te moe en geïrriteerd om er nu iets om te geven. Dat komt morgen wel weer.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Ach, die Sticker moet eens flink in d'r kontje geneukt worden. Ik ben evt. bereid die smerige klus op me te nemen.
Ach, die Sticker moet eens flink in d'r kontje geneukt worden. Ik ben evt. bereid die smerige klus op me te nemen.
Pas maar op dat je leuter niet in haar kont blijft plakkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Snap ik. Was gewoon hele. Slechte. Timing wat mij betreft.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Chill man, een raid van een uurtje is geen ramp
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien![]()
doe ook wel gelijk zijn champagne glaasje vol plassen, en als hij wat aardbeien met slagroom heeft daar weet ik ook wel raad mee
quote:
Ik ben blij dat jouw silent treatment geholpen heeft...quote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.
5 tellen en ik ben zo gefrustreerd dat ik er niks meer mee kan buiten een raam ingooienquote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef hornage het volgende:
pico, heb je de voorpagina van Google al gezien?
Is een leuk café hoor!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Morgen naar België... helemaal geen zin in...
2 topics terug succes met zoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef appelen het volgende:
dit is geen troll maar een serieuze vraag gr gr
Hou opquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef appelen het volgende:
dit is geen troll maar een serieuze vraag gr gr
Voor nieuw vlees vragenlijstje:quote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef appelen het volgende:
hebben jullie nog een vragenlijst voor ons?
Ik waardeer een post met volledige zinnen echt altijd enorm, dat is ook zo fijn aan deze scquote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 3x gecontroleerd op d- t-foutenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik waardeer een post met volledige zinnen echt altijd enorm, dat is ook zo fijn aan deze sc
Mijn tank is grood tragonfotterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 3x gecontroleerd op d- t-fouten
Ik heb me gisteren echt veel te hard laten opnaaienquote:Op maandag 19 mei 2014 18:15 schreef drakin het volgende:
Ow ze zijn weer van plan hier vanavond te komen lees ik in die pubertjes sc.
Gelukkig ben ik vanavond naar de opera
wat ben je toch een draak van een userquote:Op maandag 19 mei 2014 18:15 schreef drakin het volgende:
Ow ze zijn weer van plan hier vanavond te komen lees ik in die pubertjes sc.
Gelukkig ben ik vanavond naar de opera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Dhanks Trakin!quote:
Moet je niet doen, gewoon een beetje liefde geven.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren echt veel te hard laten opnaaien
Vandaag ga ik lekker chillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat ben je toch een draak van een userWel mijn draak, he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je niet doen, gewoon een beetje liefde geven.Wij krijgen thuis te weinig liefde, wij waarderen een beetje liefde dan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Kom je even langs?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Morgen naar België... helemaal geen zin in...
Woon je in Hasselt of dicht in de buurt van?quote:
Nee, Hasselt is dichter bij waaghalsquote:Op maandag 19 mei 2014 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Woon je in Hasselt of dicht in de buurt van?
Hmm... neh, daar hoef ik dan weer niet op visite te gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, Hasselt is dichter bij waaghals
quote:
Dit is wel de meest efficiënte manier om appelen weg te hebben denk ik ja. Laten zien dat er in deze SC stelletjes gezellig samen postenquote:
Haha, als hij je al binnen zou latenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hmm... neh, daar hoef ik dan weer niet op visite te gaan![]()
Why not? Heeft ie een hekel aan me?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, als hij je al binnen zou laten
Tuurlijk niet, wie kan er nou een hekel aan jou hebben?quote:
I can name a fewquote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wie kan er nou een hekel aan jou hebben?
Ik zeg toch ook niet dat ik er veel kan noemenquote:
Maar robby is gewoon een beetje gek die haat je niet echt.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er veel kan noemeneen paar
Ik had het niet eens over Robby nuquote:Op maandag 19 mei 2014 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar robby is gewoon een beetje gek die haat je niet echt.
Vindt robby dat leuk?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan moet Dyon zich eerst als een hipster gaan kleden.
Wie dan wel?quote:
De liefde is niet wederzijds, sorry...quote:
Er zijn wat dames onder andere. En er zullen ook vast genoeg mensen zijn waarvan ik niet weet dat ze me hatenquote:
Ik ben geen hipster en ik val ook niet op hipster vrouwen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan moet Dyon zich eerst als een hipster gaan kleden.
Je moet ze ook niet gaan stalkenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn wat dames onder andere. En er zullen ook vast genoeg mensen zijn waarvan ik niet weet dat ze me haten
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zienquote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster en ik val ook niet op hipster vrouwen.
Hij vindt mijn kleren gewoon lelijk, daar komt het op neer.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zien
Al die foto's? Alsof ik elke dag een fashioblog bijhoud en dat met jullie deelquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zien
Soms wel ja, zoals dat jurkje en die sneakers met die bloemen erop.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij vindt mijn kleren gewoon lelijk, daar komt het op neer.
Hey dat moet je doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Al die foto's? Alsof ik elke dag een fashioblog bijhoud en dat met jullie deel
Milde postquote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef Robby87 het volgende:
Soms wel ja, zoals dat jurkje en die sneakers met die bloemen erop.
(milde post)
Welke? Ben zelf ook op zoek naar wat leuke sneakers, heb nu van die suffe Vans.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Milde post![]()
Maar maakt me niet uit, vind het zelf wel leuk. Volgende week krijg ik nieuwe schoenen binnen
Suffe vansquote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke? Ben zelf ook op zoek naar wat leuke sneakers, heb nu van die suffe Vans.
Vervelend alleen dat je dan elke dag een nieuwe schoen moet halen...quote:
Is het uit dyon?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Hoe voel je je Dyon, nog steeds oké nadat het uit is?
Nee die kleding ookquote:Op maandag 19 mei 2014 20:02 schreef Robby87 het volgende:
Heb je ook die kleding besteld, of gaat het alleen om de schoenen?
Lijkt me alleen niet zo comfortabel.quote:
Vanochtend even heel moeilijk. Maar drukke dag verder en nu nergens last vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Hoe voel je je Dyon, nog steeds oké nadat het uit is?
Si, al is het eigenlijk nooit een relatie geweestquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vanochtend even heel moeilijk. Maar drukke dag verder en nu nergens last van
Nou ja, dat was niet eens echt om de relatie. Was gewoon een opstapeling van negatieve dingen en dat met veel te vroeg op staan en slecht geslapen hebben. Dat heeft dan wel een uitwerkingquote:
Ik vind die andere trui ook echt heel tof. Was allemaal in de sale, maar die trui rechtsboven was er alleen nog in XS. In mijn optimisme toch besteld, maar vrees eigenlijk dat hij niet gaat passenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Robby87 het volgende:
Dat roze shirtje is wel lief, nice. Voor de rest mwah.
Oh, ja dat werkt allemaal niet mee natuurlijk.. Gelukkig dat je overdag genoeg afleiding had dan. Hoe laat moest je op?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, dat was niet eens echt om de relatie. Was gewoon een opstapeling van negatieve dingen en dat met veel te vroeg op staan en slecht geslapen hebben. Dat heeft dan wel een uitwerking
Half 6 ging de wekker. Moest me moeder naar het ziekenhuis brengen en die moest er om kwart over 7 zijn...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ja dat werkt allemaal niet mee natuurlijk.. Gelukkig dat je overdag genoeg afleiding had dan. Hoe laat moest je op?
Ah, dat is wel heel vroeg ja. Alles goed gegaan met je moeder?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Half 6 ging de wekker. Moest me moeder naar het ziekenhuis brengen en die moest er om kwart over 7 zijn...
Zover ik weet wel jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel vroeg ja. Alles goed gegaan met je moeder?
Heb je weer alle ramen opengezet, zoals vorig jaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn dat het buiten weer warm word. Alleen jammer dat het dan weer niet koud te krijgen is in huis...
Heerlijk joh!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn dat het buiten weer warm word. Alleen jammer dat het dan weer niet koud te krijgen is in huis...
Ja zeker en het is nog een lekkere 25 graden in huis...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je weer alle ramen opengezet, zoals vorig jaar?
dus het is warm genoeg om je pen0r te luchten..quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja zeker en het is nog een lekkere 25 graden in huis...
Ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus het is warm genoeg om je pen0r te luchten..
geyl
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
Ga je vriendje vervelen met je onzinquote:
Dat had ik ook bij jouw postquote:
En dan kom je toch terug? Als ik iets niet leuk vind, dan kom ik er niet meer...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel een beetje bij deze hele sc..
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan kom je toch terug? Als ik iets niet leuk vind, dan kom ik er niet meer...
Dat is wederzijds. Al zal ik niet zeggen dat je weg moet. Zolang je je een beetje normaal gedraagtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenen
En Sands niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel een beetje bij deze hele sc..
njosnavelin uitgezonderd
Nee BB, niemand vind je leuk...quote:
nee, te saai hierquote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. Al zal ik niet zeggen dat je weg moet. Zolang je je een beetje normaal gedraagt
ook jij bent de uitzonderingquote:
Das nou net waarom ik het hier zo naar me zin heb...quote:
Sorry, we hebben dit gewoon een beetje ons eigen hoekje gemaakt denk ik. Over het algemeen staan we echt wel open voor nieuwelingen, die voornamelijk vanuit de Movie Trivia zelf hier binnenstromen. De manier waarop jullie gisteren binnen kwamen walsen was wel even gezellig maar werd al snel facking irritant. Dan kan je ons het ook niet kwalijk nemen dat we nu wat minder verwelkomend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenen
Waarover? Zondag ben ik nog geen minuut binnen geweest en toen was ik weer huiswaartsquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef wyccie het volgende:
Dyon, had je eigenlijk nog een gesprek met haar gehad?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, te saai hier
[..]
ook jij bent de uitzondering
Ik bedoel niet het uitmaken nu. Maar de hele aanleiding.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarover? Zondag ben ik nog geen minuut binnen geweest en toen was ik weer huiswaarts
De nadruk hier ligt gewoon op Slow...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef picodealion het volgende:
Overigens snap ik wel dat dit saai is hoor. Ik heb zelf jarenlang in allerlei slowchatreeksen meegepost, waar het (net als in TV SC voor zover ik kan zien) gewoon om gezelligheid en veel slowchatten ging. De insteek hier is anders, we spelen allemaal het spelletje en posten hier om het spel niet met slowchat te verpesten. We zitten hier dus niet puur als slowchatkliekje maar meer als een groepje spelers van FMT dat ook af en toe over wat anders wil praten. Daarom is het hier denk ik wat saaier/gemoedelijker dan in de meeste SCs.
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het uitmaken nu. Maar de hele aanleiding.
Heeft zij zich erover uitgesproken?
Wat mij betreft niet eens expres. We hebben gewoon niet zo de behoefte de hele dag hoi/doei te posten, en als we niks te melden hebben doen we dat ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De nadruk hier ligt gewoon op Slow...
Ik ken eigenlijk alleen andere SC's met normale conversaties, buiten ONZ om.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef picodealion het volgende:
Overigens snap ik wel dat dit saai is hoor. Ik heb zelf jarenlang in allerlei slowchatreeksen meegepost, waar het (net als in TV SC voor zover ik kan zien) gewoon om gezelligheid en veel slowchatten ging. De insteek hier is anders, we spelen allemaal het spelletje en posten hier om het spel niet met slowchat te verpesten. We zitten hier dus niet puur als slowchatkliekje maar meer als een groepje spelers van FMT dat ook af en toe over wat anders wil praten. Daarom is het hier denk ik wat saaier/gemoedelijker dan in de meeste SCs.
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveauquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen andere SC's met normale conversaties, buiten ONZ om.
Je bent te lang aan het lijntje gehouden, je bent veel te lief. Goed dat het nu over is, hoe vervelend dat ook is. Maar ik had niet het gevoel dat het een volwassen relatie is. Jij had heel veel geduld, maar als er van haar kant niks komt, dan heeft het ook geen nut.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaan
Ahh... wat lief. Al denk ik niet dat het aan het lijntje houden is geweest. Ik denk dat ze gewoon niet beter "weet"quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent te lang aan het lijntje gehouden, je bent veel te lief. Goed dat het nu over is, hoe vervelend dat ook is. Maar ik had niet het gevoel dat het een volwassen relatie is. Jij had heel veel geduld, maar als er van haar kant niks komt, dan heeft het ook geen nut.
Even shit, maar je bent wel beter af zo. Kop op.
Daar had ik inderdaad geen behoefte aan toen ik gisteravond zag wat er opeens gebeurd was.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveau
Nee, niet in de gebruikelijke zin, inderdaad. Maar zo voelt het voor jou wel, lijkt me. Het leidde gewoon nergens toe.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... wat lief. Al denk ik niet dat het aan het lijntje houden is geweest. Ik denk dat ze gewoon niet beter "weet"
Jeen, ik voel me niet gebruikt. Het is gewoon jammer dat het gegaan is zoals het gegaan is.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet in de gebruikelijke zin, inderdaad. Maar zo voelt het voor jou wel, lijkt me. Het leidde gewoon nergens toe.
Maar je weet dus ook niet echt waarom ze het niet meer leuk vond? Of had je al een vermoeden en had je daarom geen behoefte om er echt over te praten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaan
Nee dat is het niet dus ga maar weer naar tv slowchatquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef WcPot het volgende:
Hoi ik ben 12 en nieuw hier op Fok! is dit een leuke slowchat. Gr WcPot
Weet niet, had er gewoon geen zin in. Vond dat ik al genoeg moeite had gedaan. En er was toch geen mogelijkheid om d'r op andere gedachten te brengen dus dacht, tis wel goed zoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je weet dus ook niet echt waarom ze het niet meer leuk vond? Of had je al een vermoeden en had je daarom geen behoefte om er echt over te praten?
Ja zo klinkt het ook, alsof je er veel moeite voor deed en weinig terug kreeg. Maar wel vervelend om met onduidelijkheid te blijven zitten lijkt me? Al begrijp ik ook wel dat zo'n gesprek niet fijn is als ze echt niet meer verder wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet, had er gewoon geen zin in. Vond dat ik al genoeg moeite had gedaan. En er was toch geen mogelijkheid om d'r op andere gedachten te brengen dus dacht, tis wel goed zo
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef picodealion het volgende:
Zal je zien dat haar perspectief is dat ze al tijden allerlei overduidelijke hints maakte dat ze wel eens van bil wilde, maar dat het van die typische subtiele vrouwenhints waren die een man helemaal niet ziet
'En na 3,5 maand maakte hij nog steeds geen avances, terwijl ik hem steeds de geile blik gaf'quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef picodealion het volgende:
Zal je zien dat haar perspectief is dat ze al tijden allerlei overduidelijke hints maakte dat ze wel eens van bil wilde, maar dat het van die typische subtiele vrouwenhints waren die een man helemaal niet ziet
Dat deed ze dan zeker die 6 dagen van de week dat ik d'r niet zagquote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'En na 3,5 maand maakte hij nog steeds geen avances, terwijl ik hem steeds de geile blik gaf'
Thanksquote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren was het blijkbaar allemaal leuk en eenmalig en heb ik dus niet moeilijk gedaan, vandaag leek het een natuurlijke dood te sterven. Geen probleem, netjes opgelost.
Hou nu dus maar gewoon op met die flauwekul.
SOK heeft gesproken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren was het blijkbaar allemaal leuk en eenmalig en heb ik dus niet moeilijk gedaan, vandaag leek het een natuurlijke dood te sterven. Geen probleem, netjes opgelost.
Hou nu dus maar gewoon op met die flauwekul.
Mars attacks. Jack Nicholson als presidentquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand nog leuke films over infiltraties, invasies en overnames? Kapings mag ook..
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveau
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietquote:
Nee joh. Wij moeten alles gewoon accepteren en er niks op terug zeggen. Dat snap je toch welquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietEn ik dacht altijd dat ik maar een minor Asshole was.
Blijkbaar ben jij gewoon een triangeljostiquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietEn ik dacht altijd dat ik maar een minor Asshole was.
Dat vind ik trouwens wel een heel mooi woordquote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij gewoon een triangeljosti
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef appelen het volgende:
Wel vreemd dat de slowchatters worden aangesproken terwijl de FMT' ers weer losgingen over de tvsc
fixedquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkezen.
Wie is jullie mafkees danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkees.
Ik kijk helemaal geen filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkees.
Infernal Affairs is de ultieme infiltratiefilm. De originele, Chinese is helemaal mooi, want daar lijken ze allemaal op elkaar en je houdt die namen moeilijker uit elkaar waardoor je niet meer weet wie nou wie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand nog leuke films over infiltraties, invasies en overnames? Kapings mag ook..
Racist gespotquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Infernal Affairs is de ultieme infiltratiefilm. De originele, Chinese is helemaal mooi, want daar lijken ze allemaal op elkaar en je houdt die namen moeilijker uit elkaar waardoor je niet meer weet wie nou wie is.
nogal. Zou Wyccie in het weekend ook op Marokkanen jagen?quote:
Geen probleem, ik kijk ook veel te weinig films.quote:
Met een houten staak en zilveren kogel.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nogal. Zou Wyccie in het weekend ook op Marokkanen jagen?
Sands is de Louis van Gaal van FMTquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kijk ook veel te weinig films.
Robby is ons dorpsgekkie. Sands praat vaak over zichzelf in de derde persoon. En DF vindt zichzelf blijkbaar ook een mafkees.
Helemaal niet!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
. En DF vindt zichzelf blijkbaar ook een mafkees.
Alleen als je je oude UI weer gebruikt. Deze is lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Helemaal niet!Toonbeeld van normaalheid ben ik.
Jij en je problemen ook. Hoe kan een was trouwens 2.5u+ draaien? Welke stand heb je hem gezet: Nucleaire splijting?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook naar bed moeten, maar de was draait nog. Ik dacht dat het een programma van 1,5 uur was, maar het is nu al 2,5 uur bezig.
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als je je oude UI weer gebruikt. Deze is lelijk.
Zo dan? En bij mij duurt de langste was 95 min.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Standaardwas, 40 graden, 1400 toeren, stand 4. Duur: 155 minuten.
Ik haal hem er altijd de volgende ochtend uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook naar bed moeten, maar de was draait nog. Ik dacht dat het een programma van 1,5 uur was, maar het is nu al 2,5 uur bezig.
Veel beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo dan? En bij mij duurt de langste was 95 min.
dat doe ik ook allemaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel beter.
De volgende keer neem ik die voor niet zo vuile was, slechts 85 minuten.
Ik hang mijn was het liefst gelijk op, omdat ik niet aan strijken doe. En ik ben bang dat het muf gaat ruiken of gaat beschimmelen als ik het te lang in de machine laat.
Ik strijk ook niet, ruikt ook niet muf als ik het te drogen hangt. Soms laat ik het er twee dagen inzitten...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel beter.
De volgende keer neem ik die voor niet zo vuile was, slechts 85 minuten.
Ik hang mijn was het liefst gelijk op, omdat ik niet aan strijken doe. En ik ben bang dat het muf gaat ruiken of gaat beschimmelen als ik het te lang in de machine laat.
Hij zei laatst nog dat hij geen enkele van de films gezien heeft...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:28 schreef drakin het volgende:
Ik wist niet dat Robbie ook Star Wars fan is?
En de opera was geweldig!
Dan heb ik een ander soort ecostand. Werkt prima met een volle trommel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef wyccie het volgende:
De Ecostand gebruik ik nooit, omdat je die niet kunt gebruiken met volle lading en ik draai nooit halve wasjes, dat vind ik zonde van energie en water.
Zuinige programma's duren lang, is bij vaatwassers soms nog extremer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:22 schreef Njosnavelin het volgende:
2 uur voor een wasje is wel heel lang![]()
Bij mij duurt het altijd maar 40 minuten.
Okee, ja is ook wel begrijpelijk. Waar ik mijn was doe hebben ze geen eco-stand, zijn allemaal van die korte programma's. Zal wel lekker veel verbruiken dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zuinige programma's duren lang, is bij vaatwassers soms nog extremer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DF, zolang ze in hun eigen topic dingen posten, ga er dan niet op in. Ja wij zijn "beter" want wij proberen wel normaal te blijven doen. Als ze dat niet doorhebben is dat dan fijn. Laat ze lekker kinderachtig doen in dat topic zolang ze het hier maar niet doenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah, of wij proberen te laten zien dat we bereid zijn op een normale post ook normaal te reageren.
En begrijp jij het dus niet.![]()
Laat het los, Dyon. Laat het los. Heb ik ook gedaan inmiddelsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DF, zolang ze in hun eigen topic dingen posten, ga er dan niet op in. Ja wij zijn "beter" want wij proberen wel normaal te blijven doen. Als ze dat niet doorhebben is dat dan fijn. Laat ze lekker kinderachtig doen in dat topic zolang ze het hier maar niet doen
Ik lees niet zo veel.quote:
cliffhanger ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, wat een k*t seizoens finale bij Bones... Nou gaat het wachten wel erg lang duren...
Bones is toch zo'n case of the week ding?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, wat een k*t seizoens finale bij Bones... Nou gaat het wachten wel erg lang duren...
Voor een echte cliffhanger zijn ze net een minuut te lang door gegaan, maar het is wel een vervelend einde om te moeten wachtenquote:
Bedoel je? Elke aflevering een andere zaak en geen vervolg?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Bones is toch zo'n case of the week ding?
Zit ook wel overkoepelend verhaal in hoor. Ik heb het de eerste paar seizoenen gevolgd. Wel een leuke seriequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Bones is toch zo'n case of the week ding?
Net zoiets als CSI en al die andere meukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedoel je? Elke aflevering een andere zaak en geen vervolg?
Ik ben er eigenlijk pas vanaf seizoen 7 in gerold. Daarvoor bij mijn ex min of meer verplicht meegekeken, maar me nooit kunnen boeien...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zit ook wel overkoepelend verhaal in hoor. Ik heb het de eerste paar seizoenen gevolgd. Wel een leuke serie
Emily Deschanel
Dan is elke serie een case of the week dingetje lijkt mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Net zoiets als CSI en al die andere meuk
Ik kan zoiets niet meer kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zit ook wel overkoepelend verhaal in hoor. Ik heb het de eerste paar seizoenen gevolgd. Wel een leuke serie
Emily Deschanel
Animeseries zijn dat niet en GoT is dat niet, waarom denk je dat ik bijna geen series kijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is elke serie een case of the week dingetje lijkt mij
Tis maar net waar je van houdt. Ik kijk geen CSI, NCIS en alles dat daarop lijkt. Als je dat vergelijkt met Bones dan vergelijk je appels met peren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan zoiets niet meer kijken.
[..]
Animeseries zijn dat niet en GoT is dat niet, waarom denk je dat ik bijna geen series kijk?
Oh moet je weer mensen wegbrengen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef dyonvbaal het volgende:
28 graden buiten en ik mag zo weer eens een 3-delig pak aantrekken...
Si, anderhalf uur. Bruiloftje in Belgiëquote:
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si, anderhalf uur. Bruiloftje in België
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?
De broek lijkt me wel wat dunner en minder strak enzo, maar zo'n overhemd met nog een jasje erover lijkt me echt benauwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
beetje fatsoenlijk pak vind ik met warm weer lekkerder zitten dan een spijkerbroek.
Valt mee. 3-delig is natuurlijk nog wat erger, met vest en stropdas, maar als je die twee op een of andre manier achterwege kunt laten, is het goed toeven in een pak. Al voel ik me in een pak altijd overdressed, zelfs op een bruiloft ofzo. Ik ben niet heel erg een pakkentypequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De broek lijkt me wel wat dunner en minder strak enzo, maar zo'n overhemd met nog een jasje erover lijkt me echt benauwd.
Ik heb nog nooit een pak of iets dergelijks aangehad, ik vind een polo al verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Valt mee. 3-delig is natuurlijk nog wat erger, met vest en stropdas, maar als je die twee op een of andre manier achterwege kunt laten, is het goed toeven in een pak. Al voel ik me in een pak altijd overdressed, zelfs op een bruiloft ofzo. Ik ben niet heel erg een pakkentype
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
beetje fatsoenlijk pak vind ik met warm weer lekkerder zitten dan een spijkerbroek.
Heb me er pas twee jaar geleden bij neergelegd dat het soms moet, daarvoor ook nog nooit aangehadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pak of iets dergelijks aangehad, ik vind een polo al verschrikkelijk
Die ontwijk ik zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb me er pas twee jaar geleden bij neergelegd dat het soms moet, daarvoor ook nog nooit aangehad
En nu alleen op bruiloften en begrafenissen dus.
Daar vind ik België iets te ver weg voor...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemen
Nee hoor, die bestaan nog. Alleen zijn dat meestal dan de kinderen uit een eerdere relatie...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?
Een wandelbroek?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!
Denk niet dat mijn baas daar blij van wordtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!
De huidige status, jammer genoeg:quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De huidige status, jammer genoeg:
Currently, nobody is attached to the film. Kevin T., the director of "Mortal Kombat Legacy I & 2" has been dropped from the project, and the film is on an indefinite hiatus.
In de bergen en het bos wellicht. Hier heb ik meestal wat lekkerder zittend spul van Fjällräven aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een wandelbroek?Die je zeker ook kunt afritsen?
En van een blauwe spijkerbroek wel? Dat is ook zo basic als maar mogelijk is, dan is een effen katoenen broek veel netter en minder warm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij van wordt
Ik ging even uit van korte broeken en afritsbare broeken met van die grote zakken erop. Die zijn net wat meer camping dan een nette spijkerbroek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En van een blauwe spijkerbroek wel? Dat is ook zo basic als maar mogelijk is, dan is een effen katoenen broek veel netter en minder warm.
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ging even uit van korte broeken en afritsbare broeken met van die grote zakken erop. Die zijn net wat meer camping dan een nette spijkerbroek.
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zorg je er ook voor dat mensen niet dood gaan?
Als mijn vader me dat gevraagd had voor zijn bruiloft zou ik echt hard hebben gelachenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee hoor, die bestaan nog. Alleen zijn dat meestal dan de kinderen uit een eerdere relatie...
Welke film heb je gezien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef drakin het volgende:
Jurkjes en rokjes werken ook wel.
Lekker eerder thuis, met dit mooie weer ging toch bijna niemand naar de film.
Ik ga ervan uit dat jij dan ook niet echt meer de leeftijd van een bruidsmeisje had...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als mijn vader me dat gevraagd had voor zijn bruiloft zou ik echt hard hebben gelachen
Dat je dat onthoudt, stalker!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Drakin is toch vrijwilliger bij zo'n filmhuis?
Bruidsmeisjes heb je toch van alle leeftijden? In de films althans. Neem aan dat Sands het nu niet over een kind had toen hij vroeg of je er een mee naar huis ging nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij dan ook niet echt meer de leeftijd van een bruidsmeisje had...
Ja, dat bedacht ik me toen in net op invoeren had geklikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Drakin is toch vrijwilliger bij zo'n filmhuis?
Je doet het allemaal zonder excel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de koning van de feitjes, alles blijft in mijn hoofd zitten
Vanmiddag had ik best 1 van de films willen zien die nu draaien, maar ja ik moet kaartjes scheuren/verkopen, achter de balie kletsen met collega's, dus een film kijken gaat dan niet. En ik mag ook alleen naar de film als er betalende bezoekers zijn, voor alleen vrijwilligers wordt de film niet gestart.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me toen in net op invoeren had geklikt.
Ik heb een kleine vaatwasser en de eco-stand duurt 2,5 uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zuinige programma's duren lang, is bij vaatwassers soms nog extremer.
Eentje van rond de 20 ofzo jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes heb je toch van alle leeftijden? In de films althans. Neem aan dat Sands het nu niet over een kind had toen hij vroeg of je er een mee naar huis ging nemen
Klinkt wel als een leuke baan. Wel begrijpelijk op zich dat ze geen film aanzetten als er geen bezoekers zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Vanmiddag had ik best 1 van de films willen zien die nu draaien, maar ja ik moet kaartjes scheuren/verkopen, achter de balie kletsen met collega's, dus een film kijken gaat dan niet. En ik mag ook alleen naar de film als er betalende bezoekers zijn, voor alleen vrijwilligers wordt de film niet gestart.
Maar de laatste film die ik zag was Scarface, toch eindelijk maar een keer gezien.
Ik was bijna vrijdagmiddag daar naar de film gegaan, maar gelukkig dat ik me niet lekker voelde want er waren toen helemaal geen bezoekers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke baan. Wel begrijpelijk op zich dat ze geen film aanzetten als er geen bezoekers zijn.
Dat is mij iets te jong Sands...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Ja van iemand van rond de 20 had je wel haar vader kunnen zijn!
Het had gekund, al was ik dan wel een erg jonge pappaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Zegt me dus weer helemaal niksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb net kickboks les gehad van Sem Schilt
Deze man dus:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zegt me dus weer helemaal niksmaar het is een goed teken dat je nog leeft
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Absoluut een eer om les van hem te krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Speelde in Nova Zembla die man, leuk dat je les van hem had!
27?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je vorige vriendin was toch ook nog vrij jong?
Morgen spierpijn en blauwe plekken tellen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut een eer om les van hem te krijgen
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen spierpijn en blauwe plekken tellen?
Foei! je mag the king niet quoten!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.
I'm a lover, not a fighter.
Aparte quote na die zin ervoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.
I'm a lover, not a fighter.
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.quote:
Arme zwakke foxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.
Het was dan hoop ik een eenmalige les voor je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberenquote:
Voetballen is meer mijn sportquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was dan hoop ik een eenmalige les voor je.
Aj ook al je schouder beursquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberen
Beurs? Zowat uit de kom johquote:
Je moet ook gewoon binnen blijven, buiten je eigen huis is het veel te gevaarlijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberen
Maar dat had je dan allang verteld als dat gebeurdequote:
Is een grapje mama drakinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat had je dan allang verteld als dat gebeurde
Ik snap je wel hoor FFjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |