Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zorg je er ook voor dat mensen niet dood gaan?
Als mijn vader me dat gevraagd had voor zijn bruiloft zou ik echt hard hebben gelachenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee hoor, die bestaan nog. Alleen zijn dat meestal dan de kinderen uit een eerdere relatie...
Welke film heb je gezien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef drakin het volgende:
Jurkjes en rokjes werken ook wel.
Lekker eerder thuis, met dit mooie weer ging toch bijna niemand naar de film.
Ik ga ervan uit dat jij dan ook niet echt meer de leeftijd van een bruidsmeisje had...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als mijn vader me dat gevraagd had voor zijn bruiloft zou ik echt hard hebben gelachen
Dat je dat onthoudt, stalker!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Drakin is toch vrijwilliger bij zo'n filmhuis?
Bruidsmeisjes heb je toch van alle leeftijden? In de films althans. Neem aan dat Sands het nu niet over een kind had toen hij vroeg of je er een mee naar huis ging nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij dan ook niet echt meer de leeftijd van een bruidsmeisje had...
Ja, dat bedacht ik me toen in net op invoeren had geklikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Drakin is toch vrijwilliger bij zo'n filmhuis?
Je doet het allemaal zonder excel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de koning van de feitjes, alles blijft in mijn hoofd zitten
Vanmiddag had ik best 1 van de films willen zien die nu draaien, maar ja ik moet kaartjes scheuren/verkopen, achter de balie kletsen met collega's, dus een film kijken gaat dan niet. En ik mag ook alleen naar de film als er betalende bezoekers zijn, voor alleen vrijwilligers wordt de film niet gestart.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me toen in net op invoeren had geklikt.
Ik heb een kleine vaatwasser en de eco-stand duurt 2,5 uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zuinige programma's duren lang, is bij vaatwassers soms nog extremer.
Eentje van rond de 20 ofzo jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes heb je toch van alle leeftijden? In de films althans. Neem aan dat Sands het nu niet over een kind had toen hij vroeg of je er een mee naar huis ging nemen
Klinkt wel als een leuke baan. Wel begrijpelijk op zich dat ze geen film aanzetten als er geen bezoekers zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Vanmiddag had ik best 1 van de films willen zien die nu draaien, maar ja ik moet kaartjes scheuren/verkopen, achter de balie kletsen met collega's, dus een film kijken gaat dan niet. En ik mag ook alleen naar de film als er betalende bezoekers zijn, voor alleen vrijwilligers wordt de film niet gestart.
Maar de laatste film die ik zag was Scarface, toch eindelijk maar een keer gezien.
Ik was bijna vrijdagmiddag daar naar de film gegaan, maar gelukkig dat ik me niet lekker voelde want er waren toen helemaal geen bezoekers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke baan. Wel begrijpelijk op zich dat ze geen film aanzetten als er geen bezoekers zijn.
Dat is mij iets te jong Sands...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Ja van iemand van rond de 20 had je wel haar vader kunnen zijn!
Het had gekund, al was ik dan wel een erg jonge pappaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Ja van iemand van rond de 20 had je wel haar vader kunnen zijn!
Zegt me dus weer helemaal niksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb net kickboks les gehad van Sem Schilt
Deze man dus:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zegt me dus weer helemaal niksmaar het is een goed teken dat je nog leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |