Oh moet je weer mensen wegbrengen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef dyonvbaal het volgende:
28 graden buiten en ik mag zo weer eens een 3-delig pak aantrekken...
Si, anderhalf uur. Bruiloftje in Belgiëquote:
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si, anderhalf uur. Bruiloftje in België
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?
De broek lijkt me wel wat dunner en minder strak enzo, maar zo'n overhemd met nog een jasje erover lijkt me echt benauwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
beetje fatsoenlijk pak vind ik met warm weer lekkerder zitten dan een spijkerbroek.
Valt mee. 3-delig is natuurlijk nog wat erger, met vest en stropdas, maar als je die twee op een of andre manier achterwege kunt laten, is het goed toeven in een pak. Al voel ik me in een pak altijd overdressed, zelfs op een bruiloft ofzo. Ik ben niet heel erg een pakkentypequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De broek lijkt me wel wat dunner en minder strak enzo, maar zo'n overhemd met nog een jasje erover lijkt me echt benauwd.
Ik heb nog nooit een pak of iets dergelijks aangehad, ik vind een polo al verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Valt mee. 3-delig is natuurlijk nog wat erger, met vest en stropdas, maar als je die twee op een of andre manier achterwege kunt laten, is het goed toeven in een pak. Al voel ik me in een pak altijd overdressed, zelfs op een bruiloft ofzo. Ik ben niet heel erg een pakkentype
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
beetje fatsoenlijk pak vind ik met warm weer lekkerder zitten dan een spijkerbroek.
Heb me er pas twee jaar geleden bij neergelegd dat het soms moet, daarvoor ook nog nooit aangehadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pak of iets dergelijks aangehad, ik vind een polo al verschrikkelijk
Die ontwijk ik zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb me er pas twee jaar geleden bij neergelegd dat het soms moet, daarvoor ook nog nooit aangehad
En nu alleen op bruiloften en begrafenissen dus.
Daar vind ik België iets te ver weg voor...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een van de bruidsmeisjes mee terug nemen
Nee hoor, die bestaan nog. Alleen zijn dat meestal dan de kinderen uit een eerdere relatie...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes, is dat niet iets wat je alleen in Hollywood films ziet?
Een wandelbroek?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!
Denk niet dat mijn baas daar blij van wordtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek moet je ook niet aandoen met warm weer. Wandelbroek of korte broek, meer draag ik echt niet overdag!
De huidige status, jammer genoeg:quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De huidige status, jammer genoeg:
Currently, nobody is attached to the film. Kevin T., the director of "Mortal Kombat Legacy I & 2" has been dropped from the project, and the film is on an indefinite hiatus.
In de bergen en het bos wellicht. Hier heb ik meestal wat lekkerder zittend spul van Fjällräven aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een wandelbroek?Die je zeker ook kunt afritsen?
En van een blauwe spijkerbroek wel? Dat is ook zo basic als maar mogelijk is, dan is een effen katoenen broek veel netter en minder warm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij van wordt
Ik ging even uit van korte broeken en afritsbare broeken met van die grote zakken erop. Die zijn net wat meer camping dan een nette spijkerbroek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En van een blauwe spijkerbroek wel? Dat is ook zo basic als maar mogelijk is, dan is een effen katoenen broek veel netter en minder warm.
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ging even uit van korte broeken en afritsbare broeken met van die grote zakken erop. Die zijn net wat meer camping dan een nette spijkerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |