quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben meer autistisch dan de gemiddelde nederlander volgens deze test.quote:Jouw algemene score op de AQ is: 20.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 27
Jouw "aandacht voor detail" score is: 15
Jouw "Communicatie" score is: 18
Jouw "verbeelding" score is: 19
Hier welquote:
Verdomme moeten we weer een vol topic krijgenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neem ik me eens de tijd omdat ik daadwerkelijk lapo heb
OK DAN!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Verdomme moeten we weer een vol topic krijgen
Wat zijn je deelscores?quote:
onzin, je had tijd genoeg om te typenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Had het verkeerde onder de ctrV zitten
dit is hoe we altijd postenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest. Kunnen jullie even je eigen topic vol gaan spammen?
Dat doen we in de tussentijd ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest. Kunnen jullie even je eigen topic vol gaan spammen?
Ze speelt in onbekende filmsquote:
Ja joh daardoor plakte ik alles weg, en moest ik opnieuw ladenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onzin, je had tijd genoeg om te typen![]()
mietje
quote:
28.2quote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Wel je score posten hé
quote:Jouw "sociale vaardigheden" score is: 26
Jouw "aandacht schakelen" score is: 29
Jouw "aandacht voor detail" score is: 26
Jouw "Communicatie" score is: 27
Jouw "verbeelding" score is: 26
Overkopen? We ontvoeren hem welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
robby klinkt als een prima TVSC-er![]()
mogen wij hem van je overkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |