Vindt robby dat leuk?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan moet Dyon zich eerst als een hipster gaan kleden.
Wie dan wel?quote:
De liefde is niet wederzijds, sorry...quote:
Er zijn wat dames onder andere. En er zullen ook vast genoeg mensen zijn waarvan ik niet weet dat ze me hatenquote:
Ik ben geen hipster en ik val ook niet op hipster vrouwen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan moet Dyon zich eerst als een hipster gaan kleden.
Je moet ze ook niet gaan stalkenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn wat dames onder andere. En er zullen ook vast genoeg mensen zijn waarvan ik niet weet dat ze me haten
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zienquote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster en ik val ook niet op hipster vrouwen.
Hij vindt mijn kleren gewoon lelijk, daar komt het op neer.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zien
Al die foto's? Alsof ik elke dag een fashioblog bijhoud en dat met jullie deelquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
Al die foto's die je hier post laten een ander beeld zien
Soms wel ja, zoals dat jurkje en die sneakers met die bloemen erop.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij vindt mijn kleren gewoon lelijk, daar komt het op neer.
Hey dat moet je doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Al die foto's? Alsof ik elke dag een fashioblog bijhoud en dat met jullie deel
Milde postquote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef Robby87 het volgende:
Soms wel ja, zoals dat jurkje en die sneakers met die bloemen erop.
(milde post)
Welke? Ben zelf ook op zoek naar wat leuke sneakers, heb nu van die suffe Vans.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Milde post![]()
Maar maakt me niet uit, vind het zelf wel leuk. Volgende week krijg ik nieuwe schoenen binnen
Suffe vansquote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke? Ben zelf ook op zoek naar wat leuke sneakers, heb nu van die suffe Vans.
Vervelend alleen dat je dan elke dag een nieuwe schoen moet halen...quote:
Is het uit dyon?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Hoe voel je je Dyon, nog steeds oké nadat het uit is?
Nee die kleding ookquote:Op maandag 19 mei 2014 20:02 schreef Robby87 het volgende:
Heb je ook die kleding besteld, of gaat het alleen om de schoenen?
Lijkt me alleen niet zo comfortabel.quote:
Vanochtend even heel moeilijk. Maar drukke dag verder en nu nergens last vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Robby87 het volgende:
Hoe voel je je Dyon, nog steeds oké nadat het uit is?
Si, al is het eigenlijk nooit een relatie geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |