Ja zo klinkt het ook, alsof je er veel moeite voor deed en weinig terug kreeg. Maar wel vervelend om met onduidelijkheid te blijven zitten lijkt me? Al begrijp ik ook wel dat zo'n gesprek niet fijn is als ze echt niet meer verder wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet, had er gewoon geen zin in. Vond dat ik al genoeg moeite had gedaan. En er was toch geen mogelijkheid om d'r op andere gedachten te brengen dus dacht, tis wel goed zo
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef picodealion het volgende:
Zal je zien dat haar perspectief is dat ze al tijden allerlei overduidelijke hints maakte dat ze wel eens van bil wilde, maar dat het van die typische subtiele vrouwenhints waren die een man helemaal niet ziet
'En na 3,5 maand maakte hij nog steeds geen avances, terwijl ik hem steeds de geile blik gaf'quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef picodealion het volgende:
Zal je zien dat haar perspectief is dat ze al tijden allerlei overduidelijke hints maakte dat ze wel eens van bil wilde, maar dat het van die typische subtiele vrouwenhints waren die een man helemaal niet ziet
Dat deed ze dan zeker die 6 dagen van de week dat ik d'r niet zagquote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'En na 3,5 maand maakte hij nog steeds geen avances, terwijl ik hem steeds de geile blik gaf'
Thanksquote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren was het blijkbaar allemaal leuk en eenmalig en heb ik dus niet moeilijk gedaan, vandaag leek het een natuurlijke dood te sterven. Geen probleem, netjes opgelost.
Hou nu dus maar gewoon op met die flauwekul.
SOK heeft gesproken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren was het blijkbaar allemaal leuk en eenmalig en heb ik dus niet moeilijk gedaan, vandaag leek het een natuurlijke dood te sterven. Geen probleem, netjes opgelost.
Hou nu dus maar gewoon op met die flauwekul.
Mars attacks. Jack Nicholson als presidentquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand nog leuke films over infiltraties, invasies en overnames? Kapings mag ook..
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveau
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietquote:
Nee joh. Wij moeten alles gewoon accepteren en er niks op terug zeggen. Dat snap je toch welquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietEn ik dacht altijd dat ik maar een minor Asshole was.
Blijkbaar ben jij gewoon een triangeljostiquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lucht genoeg geklaard was voor een vriendelijk bedoeld grapje naar de buren. Blijkbaar nietEn ik dacht altijd dat ik maar een minor Asshole was.
Dat vind ik trouwens wel een heel mooi woordquote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij gewoon een triangeljosti
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef appelen het volgende:
Wel vreemd dat de slowchatters worden aangesproken terwijl de FMT' ers weer losgingen over de tvsc
fixedquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkezen.
Wie is jullie mafkees danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
'Losgingen' is wel erg overdreven, het was één opmerking. En van wat ik gisteren hier even scrollend heb kunnen lezen was het niet eens gelogen.
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkees.
Ik kijk helemaal geen filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Bedankt, SoK.
[..]
Maar goed, de lol is er nu wel van af, lijkt me. Jullie zijn hier welkom, zolang het maar niet te veel ONZ wordt. En we hebben trouwens al onze eigen SC-mafkees.
Infernal Affairs is de ultieme infiltratiefilm. De originele, Chinese is helemaal mooi, want daar lijken ze allemaal op elkaar en je houdt die namen moeilijker uit elkaar waardoor je niet meer weet wie nou wie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand nog leuke films over infiltraties, invasies en overnames? Kapings mag ook..
Racist gespotquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Infernal Affairs is de ultieme infiltratiefilm. De originele, Chinese is helemaal mooi, want daar lijken ze allemaal op elkaar en je houdt die namen moeilijker uit elkaar waardoor je niet meer weet wie nou wie is.
nogal. Zou Wyccie in het weekend ook op Marokkanen jagen?quote:
Geen probleem, ik kijk ook veel te weinig films.quote:
Met een houten staak en zilveren kogel.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nogal. Zou Wyccie in het weekend ook op Marokkanen jagen?
Sands is de Louis van Gaal van FMTquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kijk ook veel te weinig films.
Robby is ons dorpsgekkie. Sands praat vaak over zichzelf in de derde persoon. En DF vindt zichzelf blijkbaar ook een mafkees.
Helemaal niet!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
. En DF vindt zichzelf blijkbaar ook een mafkees.
Alleen als je je oude UI weer gebruikt. Deze is lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Helemaal niet!Toonbeeld van normaalheid ben ik.
Jij en je problemen ook. Hoe kan een was trouwens 2.5u+ draaien? Welke stand heb je hem gezet: Nucleaire splijting?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook naar bed moeten, maar de was draait nog. Ik dacht dat het een programma van 1,5 uur was, maar het is nu al 2,5 uur bezig.
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als je je oude UI weer gebruikt. Deze is lelijk.
Zo dan? En bij mij duurt de langste was 95 min.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Standaardwas, 40 graden, 1400 toeren, stand 4. Duur: 155 minuten.
Ik haal hem er altijd de volgende ochtend uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook naar bed moeten, maar de was draait nog. Ik dacht dat het een programma van 1,5 uur was, maar het is nu al 2,5 uur bezig.
Veel beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo dan? En bij mij duurt de langste was 95 min.
dat doe ik ook allemaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel beter.
De volgende keer neem ik die voor niet zo vuile was, slechts 85 minuten.
Ik hang mijn was het liefst gelijk op, omdat ik niet aan strijken doe. En ik ben bang dat het muf gaat ruiken of gaat beschimmelen als ik het te lang in de machine laat.
Ik strijk ook niet, ruikt ook niet muf als ik het te drogen hangt. Soms laat ik het er twee dagen inzitten...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel beter.
De volgende keer neem ik die voor niet zo vuile was, slechts 85 minuten.
Ik hang mijn was het liefst gelijk op, omdat ik niet aan strijken doe. En ik ben bang dat het muf gaat ruiken of gaat beschimmelen als ik het te lang in de machine laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |