Das nou net waarom ik het hier zo naar me zin heb...quote:
Sorry, we hebben dit gewoon een beetje ons eigen hoekje gemaakt denk ik. Over het algemeen staan we echt wel open voor nieuwelingen, die voornamelijk vanuit de Movie Trivia zelf hier binnenstromen. De manier waarop jullie gisteren binnen kwamen walsen was wel even gezellig maar werd al snel facking irritant. Dan kan je ons het ook niet kwalijk nemen dat we nu wat minder verwelkomend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenen
Waarover? Zondag ben ik nog geen minuut binnen geweest en toen was ik weer huiswaartsquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef wyccie het volgende:
Dyon, had je eigenlijk nog een gesprek met haar gehad?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, te saai hier
[..]
ook jij bent de uitzondering
Ik bedoel niet het uitmaken nu. Maar de hele aanleiding.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarover? Zondag ben ik nog geen minuut binnen geweest en toen was ik weer huiswaarts
De nadruk hier ligt gewoon op Slow...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef picodealion het volgende:
Overigens snap ik wel dat dit saai is hoor. Ik heb zelf jarenlang in allerlei slowchatreeksen meegepost, waar het (net als in TV SC voor zover ik kan zien) gewoon om gezelligheid en veel slowchatten ging. De insteek hier is anders, we spelen allemaal het spelletje en posten hier om het spel niet met slowchat te verpesten. We zitten hier dus niet puur als slowchatkliekje maar meer als een groepje spelers van FMT dat ook af en toe over wat anders wil praten. Daarom is het hier denk ik wat saaier/gemoedelijker dan in de meeste SCs.
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het uitmaken nu. Maar de hele aanleiding.
Heeft zij zich erover uitgesproken?
Wat mij betreft niet eens expres. We hebben gewoon niet zo de behoefte de hele dag hoi/doei te posten, en als we niks te melden hebben doen we dat ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De nadruk hier ligt gewoon op Slow...
Ik ken eigenlijk alleen andere SC's met normale conversaties, buiten ONZ om.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef picodealion het volgende:
Overigens snap ik wel dat dit saai is hoor. Ik heb zelf jarenlang in allerlei slowchatreeksen meegepost, waar het (net als in TV SC voor zover ik kan zien) gewoon om gezelligheid en veel slowchatten ging. De insteek hier is anders, we spelen allemaal het spelletje en posten hier om het spel niet met slowchat te verpesten. We zitten hier dus niet puur als slowchatkliekje maar meer als een groepje spelers van FMT dat ook af en toe over wat anders wil praten. Daarom is het hier denk ik wat saaier/gemoedelijker dan in de meeste SCs.
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveauquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen andere SC's met normale conversaties, buiten ONZ om.
Je bent te lang aan het lijntje gehouden, je bent veel te lief. Goed dat het nu over is, hoe vervelend dat ook is. Maar ik had niet het gevoel dat het een volwassen relatie is. Jij had heel veel geduld, maar als er van haar kant niks komt, dan heeft het ook geen nut.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaan
Ahh... wat lief. Al denk ik niet dat het aan het lijntje houden is geweest. Ik denk dat ze gewoon niet beter "weet"quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent te lang aan het lijntje gehouden, je bent veel te lief. Goed dat het nu over is, hoe vervelend dat ook is. Maar ik had niet het gevoel dat het een volwassen relatie is. Jij had heel veel geduld, maar als er van haar kant niks komt, dan heeft het ook geen nut.
Even shit, maar je bent wel beter af zo. Kop op.
Daar had ik inderdaad geen behoefte aan toen ik gisteravond zag wat er opeens gebeurd was.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveau
Nee, niet in de gebruikelijke zin, inderdaad. Maar zo voelt het voor jou wel, lijkt me. Het leidde gewoon nergens toe.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... wat lief. Al denk ik niet dat het aan het lijntje houden is geweest. Ik denk dat ze gewoon niet beter "weet"
Jeen, ik voel me niet gebruikt. Het is gewoon jammer dat het gegaan is zoals het gegaan is.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet in de gebruikelijke zin, inderdaad. Maar zo voelt het voor jou wel, lijkt me. Het leidde gewoon nergens toe.
Maar je weet dus ook niet echt waarom ze het niet meer leuk vond? Of had je al een vermoeden en had je daarom geen behoefte om er echt over te praten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Het enige dat ze zei was: Ik ben het plezier in de relatie kwijtgeraakt (of iets dat daar op leek, ben het om eerlijk al gezegd alweer een beetje vergeten wat de verwoording was). Ik had er verder geen zin om op in te gaan
Nee dat is het niet dus ga maar weer naar tv slowchatquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef WcPot het volgende:
Hoi ik ben 12 en nieuw hier op Fok! is dit een leuke slowchat. Gr WcPot
Weet niet, had er gewoon geen zin in. Vond dat ik al genoeg moeite had gedaan. En er was toch geen mogelijkheid om d'r op andere gedachten te brengen dus dacht, tis wel goed zoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je weet dus ook niet echt waarom ze het niet meer leuk vond? Of had je al een vermoeden en had je daarom geen behoefte om er echt over te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |