quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vanochtend even heel moeilijk. Maar drukke dag verder en nu nergens last van
Nou ja, dat was niet eens echt om de relatie. Was gewoon een opstapeling van negatieve dingen en dat met veel te vroeg op staan en slecht geslapen hebben. Dat heeft dan wel een uitwerkingquote:
Ik vind die andere trui ook echt heel tof. Was allemaal in de sale, maar die trui rechtsboven was er alleen nog in XS. In mijn optimisme toch besteld, maar vrees eigenlijk dat hij niet gaat passenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Robby87 het volgende:
Dat roze shirtje is wel lief, nice. Voor de rest mwah.
Oh, ja dat werkt allemaal niet mee natuurlijk.. Gelukkig dat je overdag genoeg afleiding had dan. Hoe laat moest je op?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, dat was niet eens echt om de relatie. Was gewoon een opstapeling van negatieve dingen en dat met veel te vroeg op staan en slecht geslapen hebben. Dat heeft dan wel een uitwerking
Half 6 ging de wekker. Moest me moeder naar het ziekenhuis brengen en die moest er om kwart over 7 zijn...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ja dat werkt allemaal niet mee natuurlijk.. Gelukkig dat je overdag genoeg afleiding had dan. Hoe laat moest je op?
Ah, dat is wel heel vroeg ja. Alles goed gegaan met je moeder?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Half 6 ging de wekker. Moest me moeder naar het ziekenhuis brengen en die moest er om kwart over 7 zijn...
Zover ik weet wel jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel vroeg ja. Alles goed gegaan met je moeder?
Heb je weer alle ramen opengezet, zoals vorig jaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn dat het buiten weer warm word. Alleen jammer dat het dan weer niet koud te krijgen is in huis...
Heerlijk joh!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn dat het buiten weer warm word. Alleen jammer dat het dan weer niet koud te krijgen is in huis...
Ja zeker en het is nog een lekkere 25 graden in huis...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je weer alle ramen opengezet, zoals vorig jaar?
dus het is warm genoeg om je pen0r te luchten..quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja zeker en het is nog een lekkere 25 graden in huis...
Ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus het is warm genoeg om je pen0r te luchten..
geyl
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
Ga je vriendje vervelen met je onzinquote:
Dat had ik ook bij jouw postquote:
En dan kom je toch terug? Als ik iets niet leuk vind, dan kom ik er niet meer...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel een beetje bij deze hele sc..
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan kom je toch terug? Als ik iets niet leuk vind, dan kom ik er niet meer...
Dat is wederzijds. Al zal ik niet zeggen dat je weg moet. Zolang je je een beetje normaal gedraagtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wilde het een tweede kans geven.. maar jullie zijn niet bepaald mijn soort mensen.. veel te lange tenen
En Sands niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel een beetje bij deze hele sc..
njosnavelin uitgezonderd
Nee BB, niemand vind je leuk...quote:
nee, te saai hierquote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. Al zal ik niet zeggen dat je weg moet. Zolang je je een beetje normaal gedraagt
ook jij bent de uitzonderingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |