quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
welke regels?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ey de tv sc regels gelden hier niet
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen op een forum ( vooral fok) sie alles te serieus nemen
Anders moet er een modje aan te pas komenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:
Jouw ondertitel maakt dit een beetje ironischquote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]door dat ene woord kan ik je hele post niet meer serieus nemen.. je bent nu zelfs beneden het niveau van ons gezakt
Niet haten op stickertjequote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, tegen zo veel behoefte om het voor anderen te verzieken kan ik niet op.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]misschien toch eens tijd dat je jezelf een andere ondertitel geeft, een 'asshole' die niet een kutwijf aankan
goed idee... TV SCquote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
hou op en kom terug naar tvsc, laat ze lekker met rust, klaar.
sorry voor mijn gifjes guys.
Chill man, een raid van een uurtje is geen rampquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik vast niet zo goed aangepaktmaar ik ben te moe en geïrriteerd om er nu iets om te geven. Dat komt morgen wel weer.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Ach, die Sticker moet eens flink in d'r kontje geneukt worden. Ik ben evt. bereid die smerige klus op me te nemen.
Ach, die Sticker moet eens flink in d'r kontje geneukt worden. Ik ben evt. bereid die smerige klus op me te nemen.
Pas maar op dat je leuter niet in haar kont blijft plakkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Snap ik. Was gewoon hele. Slechte. Timing wat mij betreft.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Chill man, een raid van een uurtje is geen ramp
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien![]()
doe ook wel gelijk zijn champagne glaasje vol plassen, en als hij wat aardbeien met slagroom heeft daar weet ik ook wel raad mee
quote:
Ik ben blij dat jouw silent treatment geholpen heeft...quote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.
5 tellen en ik ben zo gefrustreerd dat ik er niks meer mee kan buiten een raam ingooienquote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef hornage het volgende:
pico, heb je de voorpagina van Google al gezien?
Is een leuk café hoor!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Morgen naar België... helemaal geen zin in...
2 topics terug succes met zoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef appelen het volgende:
dit is geen troll maar een serieuze vraag gr gr
Hou opquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef appelen het volgende:
dit is geen troll maar een serieuze vraag gr gr
Voor nieuw vlees vragenlijstje:quote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef appelen het volgende:
hebben jullie nog een vragenlijst voor ons?
Ik waardeer een post met volledige zinnen echt altijd enorm, dat is ook zo fijn aan deze scquote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |