Als jij daar je kicks uit moet halen maakt dat jou wel een zielig mensje. Maar veel plezier ermee. Voel je er maar lekker groot bij.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ookmaar vind het leuk dat iemand zich nu aan het irriteren is
Dit. Stelletje kutpubers.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
Nee, maar echt even serieus jongens. Deze gasten hebben dit topic jaren lang opgebouwd tot wat het nu is. Komen jullie langs om leuk te doen. Het is leuk geweest, laat ze met rust en hun gang gaan. Dit slaat echt weer nergens op om hem vol te gooien omdat je tt nu kut is. Mafkezen.
lachen om de prestaties van rodaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgende week maar eens een bananensmoothie maken.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij daar je kicks uit moet halen maakt dat jou wel een zielig mensje. Maar veel plezier ermee. Voel je er maar lekker groot bij.
[..]
Dit. Stelletje kutpubers.
Studiotje is tvscerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij daar je kicks uit moet halen maakt dat jou wel een zielig mensje. Maar veel plezier ermee. Voel je er maar lekker groot bij.
[..]
mensen op een forum ( vooral fok) die alles te serieus nemenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is zielig.quote:
Spoilerquote:
Vicky is leuuuuuuuukquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zet die kut vicky ook nooit in spoilers
Wil ik weten wat dat is...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
nee
ga naar reddit en dan subreddit watchpeopledie, daarna kun je alles aan
Dat is andersquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zet die kut vicky ook nooit in spoilers
Ja maar we hebben geen zoenende Vicky gifs.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet voor mij, ik val niet op vrouwen
pak ze stickert, die opgewonden pubers die geil worden van een jpgquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet voor mij, ik val niet op vrouwen
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen zoenende Vicky gifs.
ik heb 1 gif gepost, maar moet wel tegen 20+ fotos van vicky en merel aanschouwenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen zoenende Vicky gifs.
14quote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
FMT'ers, ze stoppen over ongeveer 20 posts
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk wel he? Van haar en Ariana ofzo. Zou een mooie toevoeging zijn.
ik heb het net naar mijn zinquote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
FMT'ers, ze stoppen over ongeveer 20 posts
Zometeenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
fijn, kom naar tvsc en laat dat weer leven, dit is niet leuk
partypooperquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
fijn, kom naar tvsc en laat dat weer leven, dit is niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |