quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap is er echt wel af. Ga gewoon lekker in jullie tv sc zitten, ik vind er weinig aan.
Grap?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap is er echt wel af. Ga gewoon lekker in jullie tv sc zitten, ik vind er weinig aan.
dus daarom had je deze TT niet gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah dat niet, krijg ik dadelijk weer banMoet oppassen in topics buiten de SC
Nee, echt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus daarom had je deze TT niet gemaakt
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje post buiten TVSC
Studiotje mankeert op zondagavond buiten een niet active hersenactiviteit waardoor hij niet weet wat hij doet, hierdoor kan het zijn dat hij afdwaalt van het onderwerp en anderen irriteert, hier kan studio niks aan doen, hierdoor is studio dus niet verantwoordelijk wat er gebeurt op zondagavond.
zo, ik ben veilig
Ja als dat zo is kunnen wij wel weer wegquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus daarom had je deze TT niet gemaakt
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje mankeert op zondagavond buiten een niet active hersenactiviteit waardoor hij niet weet wat hij doet, hierdoor kan het zijn dat hij afdwaalt van het onderwerp en anderen irriteert, hier kan studio niks aan doen, hierdoor is studio dus niet verantwoordelijk wat er gebeurt op zondagavond.
zo, ik ben veilig
Vandaar dat geahat op mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
zo, ik ben veilig
....ehm we zitten hier toch niet om Fodder te irriteren?quote:
owquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
Jongens, serieus. Zit niet zo stom te doen en tyf gewoon op. Het is genoeg zo. En dat gemaakte verongelijkte is gewoon te triest voor woorden.
ik weet niet waarom jij hier zit, maar nu hij heeft aangegeven dat hij ons niet hier wilt hebben blijf ik juistquote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef Starm het volgende:
[..]
....ehm we zitten hier toch niet om Fodder te irriteren?
Ik zit hier voor de bananen TT....quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik weet niet waarom jij hier zit, maar nu hij heeft aangegeven dat hij ons niet hier wilt hebben blijf ik juist
Wat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
Nee, maar echt even serieus jongens. Deze gasten hebben dit topic jaren lang opgebouwd tot wat het nu is. Komen jullie langs om leuk te doen. Het is leuk geweest, laat ze met rust en hun gang gaan. Dit slaat echt weer nergens op om hem vol te gooien omdat je tt nu kut is. Mafkezen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die grap is sowieso van spongebob
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
Nee, maar echt even serieus jongens. Deze gasten hebben dit topic jaren lang opgebouwd tot wat het nu is. Komen jullie langs om leuk te doen. Het is leuk geweest, laat ze met rust en hun gang gaan. Dit slaat echt weer nergens op om hem vol te gooien omdat je tt nu kut is. Mafkezen.
Lekker weertje he.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie verder een leuk weekend gehad.
Ook een tikkeltje vrouwelijkquote:
Volgende week maar eens een bananensmoothie maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef Stickertje het volgende:
bananenbash is vervangen door fodderbash
maakt niet uitquote:
AF maakt een bananenvlaai voor jequote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgende week maar eens een bananensmoothie maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |