quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap is er echt wel af. Ga gewoon lekker in jullie tv sc zitten, ik vind er weinig aan.
Grap?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap is er echt wel af. Ga gewoon lekker in jullie tv sc zitten, ik vind er weinig aan.
dus daarom had je deze TT niet gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah dat niet, krijg ik dadelijk weer banMoet oppassen in topics buiten de SC
Nee, echt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus daarom had je deze TT niet gemaakt
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje post buiten TVSC
Studiotje mankeert op zondagavond buiten een niet active hersenactiviteit waardoor hij niet weet wat hij doet, hierdoor kan het zijn dat hij afdwaalt van het onderwerp en anderen irriteert, hier kan studio niks aan doen, hierdoor is studio dus niet verantwoordelijk wat er gebeurt op zondagavond.
zo, ik ben veilig
Ja als dat zo is kunnen wij wel weer wegquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus daarom had je deze TT niet gemaakt
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje mankeert op zondagavond buiten een niet active hersenactiviteit waardoor hij niet weet wat hij doet, hierdoor kan het zijn dat hij afdwaalt van het onderwerp en anderen irriteert, hier kan studio niks aan doen, hierdoor is studio dus niet verantwoordelijk wat er gebeurt op zondagavond.
zo, ik ben veilig
Vandaar dat geahat op mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
zo, ik ben veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |