quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
Ja van iemand van rond de 20 had je wel haar vader kunnen zijn!
Absoluut een eer om les van hem te krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Speelde in Nova Zembla die man, leuk dat je les van hem had!
27?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je vorige vriendin was toch ook nog vrij jong?
Morgen spierpijn en blauwe plekken tellen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut een eer om les van hem te krijgen
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen spierpijn en blauwe plekken tellen?
Foei! je mag the king niet quoten!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.
I'm a lover, not a fighter.
Aparte quote na die zin ervoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mijn knieën en enkels zijn beurs en mijn knokkels liggen voor de helft open.
I'm a lover, not a fighter.
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.quote:
Arme zwakke foxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.
Het was dan hoop ik een eenmalige les voor je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn tengere lichaam is niet gebouwd om te vechten. Mijn hoofd wilden meer dan mijn lichaam aankon.
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberenquote:
Voetballen is meer mijn sportquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was dan hoop ik een eenmalige les voor je.
Aj ook al je schouder beursquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberen
Beurs? Zowat uit de kom johquote:
Je moet ook gewoon binnen blijven, buiten je eigen huis is het veel te gevaarlijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg wel een schouderklopje van hem voor het proberen
Maar dat had je dan allang verteld als dat gebeurdequote:
Is een grapje mama drakinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat had je dan allang verteld als dat gebeurde
Ik snap je wel hoor FFjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |