quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Frishe het volgende:
Do you know the definition of homosexuality?
quote:De Franse uitgever Ubisoft heeft een nieuw deel in de Far Cry-serie aangekondigd. Het volgende deel, dat de titel Far Cry 4 draagt, moet op 20 november op de markt komen voor de pc, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 en de Xbox 360.
Far Cry 4Far Cry 4 speelt zich af in Kyrat, een levensgevaarlijk gebied in de Himalaya's, zo maakte Ubisoft donderdag bekend. De speler komt terecht in een gebied waar een zelfbenoemde, alleenheersende koning met de scepter zwaait. Om te overleven kan de speler gebruik maken van een groot aantal verschillende wapens, voertuigen en dieren.
Gamers die Far Cry 4 pre-orderen ontvangen gratis het dlc-pakket Hurk's Redemption, waarin drie volgens Ubisoft actievolle missies met het personage Hurk gespeeld kunnen worden. Hurk is voor gamers die de dlc van Far Cry 3 hebben gespeeld een oude bekende, want ook daarin kwam Hurk voor. Zijn wapen, het harpoengeweer 'The Impaler' zal ook in de Far Cry 4-dlc zitten.
Far Cry 4 wordt ontwikkeld door vijf verschillende Ubisoft-studio's. Ubisoft Montréal overziet de productie, maar ook bij Ubisoft Red Storm Entertainment, Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai en Ubisoft Kiev wordt aan Far Cry 4 gewerkt. Behalve de titel, de releasedatum en de setting heeft Ubisoft nog weinig bekendgemaakt over het spel. Voor meer informatie verwijst de uitgever naar de E3-persconferentie, die op de agenda staat voor 9 juni, 23:55 uur Nederlandse tijd. Daar zal Far Cry 4 voor het eerst uitgebreid getoond worden.
Did I ever tell you the definition of homosexuality?
Did I ever tell you the definition of homosexuality?
quote:Ubisoft lekt per ongeluk gamedetails Far Cry 4
Er is dankzij een verkeerde druk op de knop bij Ubisoft meer bekend over het verhaal van de pas aangekondigde shooter Far Cry 4. Ubisoft plaatste de details per ongeluk op Uplay, waar het inmiddels al weer is verwijderd.
Volgens de pagina speel je als Ajay Ghale. Je reist naar Kyrat in het Himalaya-gebergte om de laatste wens van je moeder uit te laten komen, maar raakt verstrikt in een burgeroorlog waarbij gepoogd wordt de heerschappij van dictator Pagan Min ten val te brengen.
De volledige Engelse tekst luidt als volgt:
Hidden in the majestic Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min.
Explore and navigate this vast open world, where danger and unpredictability lurk around every corner. Here, every decision counts, and every second is a story. Welcome to Kyrat.
Vandaag heeft de game director van Far Cry 4, alex Hutchinson, overigens ook wat geruchten uit de wereld geholpen. Hij meldt op Twitter dat de man in het paarse pak niet de speelbare hoofdpersoon is én dat hij niet blank is.
Far Cry 4 komt 21 november uit PlayStation 3 en 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
originaliteit of een goed verhaal zul je bij Ubisoft game niet aantreffen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:29 schreef Gutanoth het volgende:
ik heb geen vertrouwen meer in ubisoft na watchdogs en AC:Unity
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.quote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
originaliteit of een goed verhaal zul je bij Ubisoft game niet aantreffen.
Tot op heden bevalt het spel mij wel. Er zijn weinig bugs en de omgevingen zijn prachtig.
Het is verder wel fc 3 all over again, dus laten we hopen dat deel 5 weer wat vernieuwing brengt
Ja, 18 november officiele releasedatequote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef Breach het volgende:
Ligt hij al in de winkels dan? Officieel is het pas morgen toch?
Heb jij ook zo het idee dat elke boerderij , tower en dorpje op dezelfde plek staan en dat de indeling daarvan (zoals winkels e.d) gelijk is? Ik meen zelfs delen van fc2 te herkennen..quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.
Nou was FC3 een spel waarvan ik baalde dat het afgelopen was, dus zo erg is het niet iig. Ik ga me er iig een flinke tijd mee vermaken.
Dat. Afgelopen dagen weer opnieuw begonnen aan FC3, voor de zoveelste keer en ben het nog steeds niet zat. Alleen het laatste deel van FC3 was minder dus hoop dat dat hier beter gaat.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.
Nou was FC3 een spel waarvan ik baalde dat het afgelopen was, dus zo erg is het niet iig. Ik ga me er iig een flinke tijd mee vermaken.
Heb ik ook gehad. Hij saved volgens mij de checkpoints niet. Als je het gele ronddraaiende logo ziet heeft ie gesaved.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef NothingHappened het volgende:
Even iets geks. Ik ben net een half uurtje in de game (ps4) en dus meerdere checkpoints gehad. Zet hem vervolgens even uit om en update te installeren. Wil opnieuw opstarten. Begint hij helemaal opnieuw? Weet iemand hoe dat zit met checkpoints en save game op de ps4?
Dat is lekker crap danquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:39 schreef eight het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Hij saved volgens mij de checkpoints niet. Als je het gele ronddraaiende logo ziet heeft ie gesaved.
Zo te zien blijft dit probleem beperkt tot aan het begin. Daarna krijg je geregeld een autosave.quote:
Oh het lijkt wel alsof die kut fransjes alleen de console versies goed bugvrij hebben gehouden. Want fuck de pc denken zequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Catkiller het volgende:
Speelt prima op de Xbox One. Nu een uur of 6 er zeker in gestoken en geen vreemde dingen tegen gekomen die mij bij zijn gebleven. Ja met een paraglider in een cutscene belanden en een vrouwtje die vervolgens weg loopt door de paraglider heen (die wel in de cutscene was beland dus).
Verder is het gewoon meer van hetzelfde natuurlijk maar dat was vooraf al wel bekend.
Het kostte mij ook wat moeite jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja. Ik kan de eerste toren noggeeneens bereiken
Bij mij blijftie maar crashen. Lijkt de videokaart wel.quote:
Ubisoft en pc gaan al lange tijd niet meer goed samen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh het lijkt wel alsof die kut fransjes alleen de console versies goed bugvrij hebben gehouden. Want fuck de pc denken ze
Waarom brengen ze dan uberhaubt nog één game uit op de pc?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ubisoft en pc gaan al lange tijd niet meer goed samen.
Ja je hebt gelijk. Het is nu wat beter geregeld allemaal. Eigenlijk net als in de vorige delen van Far Cry, maar die heb ik al honderd jaar niet gespeeld. Dus was vergetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien blijft dit probleem beperkt tot aan het begin. Daarna krijg je geregeld een autosave.
Ik loop wel soms wat te kloten met de besturing, dat is wel minder
Ik heb een 7870 en zelfs daarop met alles op High draait ie superquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Bij mij blijftie maar crashen. Lijkt de videokaart wel.
Je zou toch denken dat een hd7970 goed genoeg zou moeten zijn
Time challenges heb ik ook een schijthekel aan. Dat ophalen van pakketten en dan binnen een bepaalde tijd af moeten leveren. Maar ja, ik moet ze toch doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef NothingHappened het volgende:
Wat ik minder vind zijn de time challenges.en die kolere vreselijke honden. Omdat je niet zoveel ammo hebt zeg maar....(...ammo?.....maar dan koop je toch?)......en ik een cheapass ben
Ik snap ook nooit waarom ze die time challenges er uberhaupt in stoppen. De doelgroep zijn veelal single players die gek zijn op het open world systeem en een hekel hebben aan geforceerde elementen (zoals de Campaign van CoD bijvoorbeeld waar je met grof geweld een bepaalde kant op gemept wordt...bah)quote:Op woensdag 19 november 2014 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Time challenges heb ik ook een schijthekel aan. Dat ophalen van pakketten en dan binnen een bepaalde tijd af moeten leveren. Maar ja, ik moet ze toch doen.![]()
Die honden zijn zo dood, kost je maar één magazijn en dan hoef je niet eens te richten maar kan je gewoon sprayen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan craft je toch die upgrades, en wat je niet meer nodig hebt gooi je weg. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat je bij Far Cry altijd heel snel vol zit met alle items dat je kunt meenemen. Ik wil altijd snel die upgrades hebben door die dieren te villen en vang daarom ieder beest dat ik tegenkom, maar voordat je het weet kun je niks meer dragen.
En dan heb je nog al die onzin waar je niks mee kunt behalve verkopen, geef daar dan gewoon meteen geld voor, zodat je niet iedere keer terugmoet naar een fast travel punt, omdat je je zooi kwijt moet.
quote:causing some PC versions of Far Cry 4 to go directly to a black screen due to the presence of external USB devices.
Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef mschol het volgende:
patchnotes 1.4.0
[..]![]()
![]()
spel voelt erg FC3 aan, maar dat is opzich niet erg want FC3 was goed..
wel jammer dat die grappling hook maar beperkt inzetbaar is..
ik had Just cause taferelen wel gewild
denk dat ik hem ooit wel eens koop, maar dan voor een sterk gereduceerde prijs..
die hostage challenges zijn ook wel leuk gedaan, al is het een beetje nep dat als ik iemand met pijl & boog neerhaal, een ander mannetje het lichaam ontdekt dat hij niet alarm slaat (hij heeft een pijl in z'n kop, halllo...)
en daardoor kan ik hem dus niet spelenquote:
zodra je de rifle hebt kan je toch upgrades ervoor kopen, indien de rifle dit ondersteund.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:07 schreef exile79 het volgende:
Wanneer kan ik geluidsdempers op assault en sniper riffles zetten, iemand enig idee?
Ok, wanneer kan ik de rifles kopen waarmee dit kan dan. Of weet je welke? Dan weet ik hoe ik ze moet unlocken. Tot die tijd kan je niks zien over een wapen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je de rifle hebt kan je toch upgrades ervoor kopen, indien de rifle dit ondersteund.
volgens mij was er 1 die na6 outposts vrijkwam die dit kon..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok, wanneer kan ik de rifles kopen waarmee dit kan dan. Of weet je welke? Dan weet ik hoe ik ze moet unlocken. Tot die tijd kan je niks zien over een wapen.
Ah ok. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik als ik eindelijk de mooiste wapens heb het spel zo ongeveer is afgelopen. Dat was bij 3 ook een beetje het geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was er 1 die na6 outposts vrijkwam die dit kon..
Maar pijl & boog is veel leuker
Gewoon eerst alle radio towers veroveren en daarna pas de missies doen! Bij elke tower krijg je een (gratis) wapen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik als ik eindelijk de mooiste wapens heb het spel zo ongeveer is afgelopen. Dat was bij 3 ook een beetje het geval.
en daar is geen woord van gelogen..quote:The animals in this game are bad ass. The bears eat flamethrowers for breakfast, the Tigers laugh off machine gun fire, the leopards bathe in explosions, and the rhinos are the single greatest threat to human existence.
Van wat ik heb begrepen op het Steamforum werken de achievements nog niet. Die Welcome to Kyrat moet je unlocken zodra je de prologue af hebt gemaakt, maar niemand heeft het nog.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en daar is geen woord van gelogen..
een Honingdas ging pas neer toen ik er 5 pijlen in had zitten...
Dat vind ik eigenlijk het aller grootste minpunt tot nu toe...
vraagje: hoe zijn de uplay actions te unlocken?
van crab rangoon heb ik begrepen dat die vrij simpel te halen is.. (maar nu even niet, want dan moet ik een nieuwe game starten)
vooral Welcome to kyrat snap ik niet, ik had verwacht dat die in het begin zou unlocken na de prologue..
*zucht* UbiFailSoftquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen op het Steamforum werken de achievements nog niet. Die Welcome to Kyrat moet je unlocken zodra je de prologue af hebt gemaakt, maar niemand heeft het nog.
er is gewoon geen echte demo vrij gegeven, alleen om te coop'enquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit voor hoeren zooi? Een key nodig hebben om een demo te kunnen spelen om je spel te promoten wat een maddafackers
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:06 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik de enige hier die zich gruwelijk dood irriteert aan die honey badgers?
Ze zijn klein, je ziet ze daardoor vrij laat, en zijn moeilijk te raken, vooral als ze recht voor je neus staan. Tenslotte bijten ze je al dood voordat je tijd hebt om te richten.
Die slangen doden je niet en blijven mooi op hun plek, 3 tikjes en ze zijn dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..
net als de Arends , die vallen je altijd wel aan als je net lekker ligt om een aantal guards te snipen
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger isquote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef exile79 het volgende:
Ik heb eindelijk m'n silenced sniper. Handig voor de outposts.
Die reikt alleen niet zo verquote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 16:49 schreef exile79 het volgende:
Iemand al ervaring met zuurstofmaskers in de sneeuw?
Pijl en boog rules...quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.
Ah thanks, ga ik dat proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik was ook even bang. Ik weet niet beter of je moet er aan komen via het vermoorden van vijanden. Doe je dat dan droppen ze zuurstof die je zelf weer op kan pikken door er simpelweg overheen te lopen.
Je speelt nu op 360?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Vind hem wel leuk maar de gelijkenissen met deel 3 zijn qua gameplay wel heel extreem.
Misschien maar eens kijken voor Xbox One versie dat zal schelen door de adembenemende graphics.
Geen idee, ik ben in elk geval nog niet zover. Wist niet eens dat het niet kon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Na hoeveel missies kun je naar het noorden?
nadat je een volle clip op ze hebt geleegd ja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen over die Honey Badgers? Die slacht ik zonder problemen af met een SMG.
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nadat je een volle clip op ze hebt geleegd ja..
heb je het wel over hetzelfde dier?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijk.
Uiteraard, je hebt ze nodig voor crafting en er is een fashion week missie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
heb je het wel over hetzelfde dier?
Nog irritanter trouwens is zo'n roedel wolven van vier of vijf. En natuurlijk net als je een outpost aan het verkennen bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je hebt ze nodig voor crafting en er is een fashion week missie.
Precies! Neushoorns, die zijn pas vervelend....quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen over die Honey Badgers?
welke smg precies?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijk.
Ja hallo het is hier niet de Game-Mania. Gebruik Google ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 10:52 schreef Robuust-koekje het volgende:
Zit er wel over na te denken dit spel te kopen!
Herft iemand nog bepaalde punten waarom dit eigenlijk een must-have is?
Ja dat kan, maar mede FOK!kers geven vast een gedetailleerder beeld over het spelquote:Op woensdag 26 november 2014 11:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ja hallo het is hier niet de Game-Mania. Gebruik Google ofzo
Die gevangenis? Of met die zuurstofdingen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Durmada het volgende:
Wat een kutmissie in de himalaya zeg
Zuurstofdingenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die gevangenis? Of met die zuurstofdingen?
Far Cry 3 in Nepal. Als je Far Cry 3 leuk vond vind je deze ook leuk.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar mede FOK!kers geven vast een gedetailleerder beeld over het spel
Ik hou meer van het voorichtige, eerst de alarms uitschakelen en daarna één voor één snipen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:15 schreef mschol het volgende:
met een olifant een outpost binnen stormen is trouwens best leuk
ook leuk, maar met een olifant wilde ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hou meer van het voorichtige, eerst de alarms uitschakelen en daarna één voor één snipen.
En dat gaat het hele spel zo door.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik boek echt te weinig vooruitgang door alle afleidingen.. Ben ik net onderweg naar een toren, wordt ik eerst teruggeroepen omdat de outpost onder vuur ligt, daarna kom ik een Neushoorn tegen die ik wel even denk te slachten voor zijn huid (Niet dus, even een savegamepje gebruiken..), weer onderweg kom ik een konvooi tegen waar ik achteraan ga, daarna een vrachtwagen van het leger met supplies waardoor ik weer terug kan naar mijn beginpunt... Echt een geweldig spel, zeker zo leuk als deel 3!
Wil geen spoilers hier neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef mschol het volgende:
ik vind die keuze missies wel geinig gedaan.. vooralsnog voor amita gekozen..
daar schijnen ook verschillende eindes aan verbonden te zijn, klopt dat?
Uiteraard, net zoals bij far cry 3. Je kunt gewoon de wereld weer in en de rest allemaal doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Kan je trouwens ook door spelen als je de main quest hebt uitgespeeld?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Wil geen spoilers hier neer gaan zetten.
Alleen de keuze amita of sabal zal voor de pagan scene geen verschil maken.
[..]
Uiteraard, net zoals bij far cry 3. Je kunt gewoon de wereld weer in en de rest allemaal doen.
Heb de game overigens net gekocht, 38 euro. Not bad
Wat ik erg briljant vind aan deze game, is de verandering van de radio.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil namelijk eerst gewoon de main quest missies doen en daarna op mijn gemak alle andere kleine side missies doen. Dingen vinden zoals posters weet ik nog niet of ik dat ga doen, maar het is goed om te horen dat je dat allemaal nog kan doen![]()
Beetje zoals Fallout 3quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat ik erg briljant vind aan deze game, is de verandering van de radio.
In Far cry 3 had je alleen muziek, nu heb je die DJ.
Hoe meer jij doet in het spel, hoe leuker hij is.
Bijvoorbeeld als je bijna alle outposts hebt "did you know we took back half of kyrat already" en dat soort dingen.
Heel interactief, al is dat misschien niet het goede woord.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:23 schreef bambino het volgende:
[..]
En dat gaat het hele spel zo door.
Ja zeker drukker. Far cry 3 stelt niks voor vergeleken met dit spel. Je hebt VEEL meer te doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]![]()
Deel 4 lijkt veel drukker qua activiteiten dan FC3. Vanmiddag gelukkig een beetje progressie gemaakt door De Pleur en zijn fort te pakken. Hopelijk binnenkort naar het noorden toe!
Haha dat probleem had ik ook. Ik was naar rank 3 zonder loss, ik dacht "ooh easy peasy".quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:21 schreef exile79 het volgende:
Tering. Denk ik 'even' rank 10 in de Arena te bereiken voor een mooi wapen...pffff, dat valt niet mee hoor
Ja, tot vijf gaat vrij snel, maar daarna schiet het echt niet op zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha dat probleem had ik ook. Ik was naar rank 3 zonder loss, ik dacht "ooh easy peasy".
Toen 3 keer achter elkaar dood
de map voelt groter aan doordat je veel meer random events hebt denk ik...quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zeker drukker. Far cry 3 stelt niks voor vergeleken met dit spel. Je hebt VEEL meer te doen.
Far cry 3 was dit:
Missies
Towers
Outposts
Lost Letters
Artifacts (naam ff kwijt)
Kistjes
Race/Poker/Schieten/Darten
Tower side mission (health doosje wegbrengen via race)
En hunting missions
En dat was het wel zo'n beetje.
Nu heb je weet ik hoeveel side missions en live events voor karma, pagans wrath en convoy.
Plus dat deze map veel groter aan voelt.
Qua collect is het ook groter, mani wheels, journal
En het vaagste van allemaal, die 4 hoofd missies (ben de naam ff kwijt shrilanki of zoiets)
Vetste is dan toch die frotress en Arena wat erbij is gekomen.
Ben nu FC4 aan het downloaden via ubisoft zelf, gaat toch iets sneller dan torrent
25 mb/s
daarvoor hebben we de [spoiler ] tagquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:02 schreef bambino het volgende:
Wil geen spoilers hier neer gaan zetten.Alleen de keuze amita of sabal zal voor de pagan scene geen verschil maken.
Ye snap ik, maar alsnog kut omdat jij misschien wel wat wilt weten, maar niet alles.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor hebben we de [spoiler ] tag
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Ferry_76 het volgende:
Die dieren zijn ook geweldig; sta ik even bij het water naar een Olifant te kijken die aan het drinken is, hangt er plotseling een krokodil aan zijn slurf, waardoor die Olifant met zijn kop begint te schudden om die Krokodil los te krijgen!![]()
En een Adelaar die er vandoor probeert te vliegen met een Geit maar deze van een meter of vijftig weer laat vallen, vlak voor mijn voeten.
Krokodil? In Far Cry 4? Die ben ik nog niet tegengekomen (in nu zo'n 30 uur gameplay).quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Ferry_76 het volgende:
Die dieren zijn ook geweldig; sta ik even bij het water naar een Olifant te kijken die aan het drinken is, hangt er plotseling een krokodil aan zijn slurf, waardoor die Olifant met zijn kop begint te schudden om die Krokodil los te krijgen!![]()
En een Adelaar die er vandoor probeert te vliegen met een Geit maar deze van een meter of vijftig weer laat vallen, vlak voor mijn voeten.
Ye Neushoorns zijn niet grappig in dit spel >_< agressief als de pest en niet kapot te krijgen met normale guns, laat staan bolts arrows of knife.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ik schrok net ook man.
Zie een neushoorn en dacht laat ik hem eens van dichtbij bekijken. Na een tijd wordt die agressief en valt die me aanIk wilde je gewoon even bekijken
Het zijn er niet veel, maar ze zijn er wel degelijk! Ben er zelf ook al eentje tegengekomen tijdens een zwemtochtje....quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef bambino het volgende:
Krokodil? In Far Cry 4? Die ben ik nog niet tegengekomen (in nu zo'n 30 uur gameplay).
In Far Cry 3 wel genoeg, maar Far Cry 4 heeft toch alleen die Demon Fish in het water?
och, daar doe ik niet heel moeilijk over, ik vraag vrij bewust naar een spoiler.. dattie dan e.v.t. wat groter is: so be it..quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye snap ik, maar alsnog kut omdat jij misschien wel wat wilt weten, maar niet alles.
En die random events doe ik nu niet meer (in mijn save game met 85% progress) omdat ik ze allemaal vaak genoeg gedaan heb. En karma had ik al lvl 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon ik, behalve bovenstaande actie, eigenlijk nog wat anders kiezen? (of was dat afhankelijk geweest van de keuze tussen A & S?
Bij sommige outposts is dat bijna onmogelijk als je op normaal speelt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hou meer van het voorichtige, eerst de alarms uitschakelen en daarna één voor één snipen.
Erg herkenbaar allemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik boek echt te weinig vooruitgang door alle afleidingen.. Ben ik net onderweg naar een toren, wordt ik eerst teruggeroepen omdat de outpost onder vuur ligt, daarna kom ik een Neushoorn tegen die ik wel even denk te slachten voor zijn huid (Niet dus, even een savegamepje gebruiken..), weer onderweg kom ik een konvooi tegen waar ik achteraan ga, daarna een vrachtwagen van het leger met supplies waardoor ik weer terug kan naar mijn beginpunt... Echt een geweldig spel, zeker zo leuk als deel 3!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
och, daar doe ik niet heel moeilijk over, ik vraag vrij bewust naar een spoiler.. dattie dan e.v.t. wat groter is: so be it..
zojuist, met wat moeite,Pff goeie vraag. Ik weet nog dat ik die missie gespeeld heb, maar weet niet of er verschil in zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon ik, behalve bovenstaande actie, eigenlijk nog wat anders kiezen? (of was dat afhankelijk geweest van de keuze tussen A & S?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ergens loopt het spel op vast.. voldoet je systeem aan de minimale eisen?quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Tism het volgende:
Ik wil FarCry4 spelen maar ik krijg deze melding,
[ afbeelding ]
Wat betekend dit?..![]()
Als ik de melding niet krijg stagneert het spel bij opstarten..
Ga in uplay naar de game, dan zie je een pijltje naast Far Cry 4 staan, druk erop en dan "Verify Files".quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Tism het volgende:
Ik wil FarCry4 spelen maar ik krijg deze melding,
[ afbeelding ]
Wat betekend dit?..![]()
Als ik de melding niet krijg stagneert het spel bij opstarten..
Hahaquote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Is het niet mogelijk Yogi en Reggie van een paar extra ventilatiegaatjes te voorzien..? Wat een irritante missies zijn dat zeg.
Nu met pijl en boogquote:Op zondag 30 november 2014 18:16 schreef Joran-Joran het volgende:
Die neushoorns zijn zo dood, 3x beuken met een olifant
Dat betekent dat het tijd is om een console aan te schaffen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Tism het volgende:
wil FarCry4 spelen maar ik krijg deze melding,
Wat betekend dit?..
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Robuust-koekje het volgende:
Vandaag toch maar toegegeven en farcry 4 gekocht voor de PS4.
Tot nu toe een erg leuk spel!
Wel apart, ik ging even de hond (honT voor de FOK!kers) uitlaten toen ik in een voorstukje zat met pagan aan een tafel.
Kom ik terug sta ik opeens bij een grafsteen.
Dus ik denk oh leuk ik kan beginnen!
Dus ik zet die urn neer krijg ik een klein verhaaltje van pagan en dan credits.
Dus ik dacht echt wtf
Blijkt het dus zo een secret ending te zijn ofzo
Vond het best wel grappig bedacht.
meh... consoles zijn voor kinderenquote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat betekent dat het tijd is om een console aan te schaffen.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..
[..]
meh... consoles zijn voor kinderen
ik ben trouwens stiekem een beetje benieuwd of het verloop van events iets anders wordt als je voor de andere keuze gaat (tussen sabal & amita..)
maar of ik daar nou het hele spel daarvoor opnieuw ga spelen, dunno.. levert voor de rest niet echt wat op
Er zit geen verschil tussen Amita of Sabal ending. Er zijn wel andere mogelijke endings maar zijn niet afhankelijk van die keuze.quote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..
[..]
meh... consoles zijn voor kinderen
ik ben trouwens stiekem een beetje benieuwd of het verloop van events iets anders wordt als je voor de andere keuze gaat (tussen sabal & amita..)
maar of ik daar nou het hele spel daarvoor opnieuw ga spelen, dunno.. levert voor de rest niet echt wat op
Die events zijn inderdaad heel random.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:23 schreef mschol het volgende:
eindelijk, na 13 liberated outposts en alle bell towers een keer een retalliation party gehad
FC4 zijn toch veel meer dingen te doen, dus eentonig is het zeker niet.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
Vanmiddag het spel gekocht, lijkt me toch wel weer tof om te spelen![]()
FC3 heb ik trouwens niet uitgespeeld omdat ik het te eentonig vond worden
Ik snap niet eens wat je bedoel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. alle easy outposts en 4 medium outposts gedaan en ik moet er nog 1 ongezien doen. Kan dat ook in co-op of telt dat dan niet voor die ene skill waar je 2 outposts ongezien moet doen?
Iedereen uitschakelen zonder dat je gezien wordt. Handig om dan eerst de alarmen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je bedoel.
Hoezo ongezien?
Voor een vaardigheden upgrade moet je ongemerkt 2 outposts veroveren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je bedoel.
Hoezo ongezien?
Aaaaah. Ik zat aan iets ander te denken bij ongezien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iedereen uitschakelen zonder dat je gezien wordt. Handig om dan eerst de alarmen uit te schakelen.
Dat van die plantjes zal ik onthouden, thanks. Maar ik het wel meegemaakt dat als je er een paar sniped en de lichamen worden gevonden, dat ze alsnog alarm slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik zat aan iets ander te denken bij ongezien.
Maar er zijn idd 3 mogelijkheden om een outpost te pakken.
Alarm gaat af
Geen Alarm
Undetected (ongezien dus).
Volgens mij kun je die skill ook unlocken door een outpost opnieuw te spelen met Outpost Master. Maar dat heb ik nooit getest.
En als er eentje bij hard staat, maakt het echt niet veel moeilijker.
En alarmen hoef je niet uit te schakelen (alleen maar meer risico dat je gezien word).
Pak 2 silenced weapons, Sniper + Handgun of SMG als het kan met een scope.
Dan pak je een rode en een blauw plant, en die inject je als je bij de outpost staat.
Nu zie je waar iedereen is, inclusief evt een hond of 2.
Dan pak je iedereen met je sniper/handgun behalve die lui met LMG/Flamethrower (met pak en helm).
Zodra je iedereen behalve die 2 hebt.
Ga je achter een muur staan een meter of 10-20 van 1 van hen af. En gooi 3 granaten die kant op.
Doe dat ook bij een evt. 2e of als je de "Heavy Takedown" skill al hebt, kun je dat ook doen.
Ze slaan nooit alarm als ze lichamen vinden, alleen als ze je zien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat van die plantjes zal ik onthouden, thanks. Maar ik het wel meegemaakt dat als je er een paar sniped en de lichamen worden gevonden, dat ze alsnog alarm slaan.
Hm, dan heb ik dat verkeerd ervaren of je vergist je. Ik zal er eens op letten. Zou inderdaad wel zo handig zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze slaan nooit alarm als ze lichamen vinden, alleen als ze je zien.
Ze gaan dan wel rondrennen en je zoeken. Maar als je verder weg zit zullen ze je meestal niet vinden.
Ik heb FC4 nu zeker meer dan 40 uur gespeeld (en veel outpost master gedaan). Heb het nog nooit meegemaakt dat dat gebeurd. Zou wel realistischer zijn eigenlijk (daar is de move body functie eigenlijk voor).quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik dat verkeerd ervaren of je vergist je. Ik zal er eens op letten. Zou inderdaad wel zo handig zijn.
Ik vond FC3 ook leuker wat betreft verhaal, en die tatau. Maar FC4 is zeker een beter spel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
Vind 'm qua verhaal wat tegenvallen t.o.v. 3. De actie is natuurlijk vet, en alle side-missions ook. Verder vind ik het wel meer van hetzelfde. Ben niet direct 'hooked' net als bij 3. Toch ga ik vanavond zeker nog even wat kampjes veroveren, blijft toch het leukst
Thanks, scheelt een hoop ellendequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb FC4 nu zeker meer dan 40 uur gespeeld (en veel outpost master gedaan). Heb het nog nooit meegemaakt dat dat gebeurd. Zou wel realistischer zijn eigenlijk (daar is de move body functie eigenlijk voor).
Het kan ook zijn dat het op Hard bijvoorbeeld wel zo is, en op easy niet. Dat weet ik niet
Shredder (Vector SMG met silencer)quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb de hele game met machine gun uitgespeeld, kost wel wat meer aan kogels, maar bespaart veel frustratie. Had nog een sniper bij de hand voor als het van verre afstand moest, zoals bij de Yuma missie in de bergen. Die raketten voor als iets snel kapot moest. En nog een handgun voor in de auto, of voor als de kogels opzijn van de machine gun maar dat komt bijna nooit voor als je tijdens gevechten en daarna even ammo gaat looten.
Ik gebruik Shredder, Grenade Launcher, Uplay handgun (3 kogels tegelijk) silencer en zodra ik hem vrij heb gespeeld die crossbow (ideaal voor 2x skin van dieren, en ook nog eens silence kills).quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Shredder (Vector SMG met silencer)
AMR9 met silencer en extended clip
China Lake of hoe dat ding in FC4 dan ook heet. Een granaat werper die je met één hand bedient en dus ook vanuit de auto mee kan schieten, en met wat oefenen raak je er ook nog wel een helicopter mee.
En de Z93 met scope, silencer en extended clip.
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
Vind 'm qua verhaal wat tegenvallen t.o.v. 3.
Gewoon C4 voor z'n neus pleuren en opblazen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye Neushoorns zijn niet grappig in dit spel >_< agressief als de pest en niet kapot te krijgen met normale guns, laat staan bolts arrows of knife.
Dan beschadig je zijn skin.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gewoon C4 voor z'n neus pleuren en opblazen.
Denk ik ook niet, daarom vond ik het ook ergens wel jammer toen ze met die trailer kwamen dat het weer zo'n gek was waar je tegen moest gaan vechten met de vorige gek nog in gedachten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
Maybe, maar vergis je niet in Pagan Min.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.
dat ligt aan jou.. een beest had 5 (!) pijlen in de kop maar was pas bij de 5de pijl doodquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb wel wat neushoorns geslacht alleen hoe ik dat heb gedaan weet ik niet helemaal meer. Wat wel opvalt trouwens is dat de dieren voor de Kyrat fashion week veel makkelijker dood lijken te gaan dan willekeurige dieren. Of ligt dat aan mij?
Truequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True, die gast kwam over als een levensechte, geflipte rebellenleider. Outpost master en alle side-missies zijn in ieder geval beter.
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:05 schreef Ixnay het volgende:
Het punt waarop FC3 beter was dan FC4 was de bad guy.
Pagan Min staat qua ziekheid gelijk aan Hoyt. Pagan is iets flamboyanter misschien en daarom misschien beter bedacht. Maar FC 3 had behalve Hoyt ook nog eens Vaas. Die kom je vaker tegen zoals al gezegd is en Jason glipt meerdere keren uit zijn handen. Pagan kom je niet vaak tegen.
Over het aantal keren dat je Pagan tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het einde:Over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Je moet de 'Harvester' skill unlocken (aan de Olifant-kant):quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
Harvester
Cost 1 – You are skillful enough to take twice as many leaves from each plant you harvest.
Als je dan 1 groen plantje plukt, kun je al één medicijn maken. Dit doet hij dan automatisch.![]()
Dat was 'm, thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.
1 2 3 4 q in houden (maakt niet uit welke)
Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten...![]()
![]()
Of gewoon in de fik zetten :-Dquote:Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten...![]()
Hebben ze dit er uitgeknipt ofzo?
Als ik naar dat fort ga ziet het er een stuk anders uit:
En hier zou dan een kloof moeten zitten..![]()
![]()
Molotov er op gooien werkt ookquote:Op woensdag 3 december 2014 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen vlammenwerper bij me, gelukkig werkt het ook met een granaatwerper.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?![]()
Ik heb nog niet online gespeeld, maar je zit sowieso niet constant in een verhaallijn, dat bepaal je helemaal zelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:48 schreef Apekoek het volgende:
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ik maak echt de stomste bugs mee...
In Shangri La zit een punt, als je daar langs loopt krijg je een crash. Geen idee waarom.
En daarna had ik een missie gedaan, is me aiming ineens fucked.
Lijkt net of je dronken bent, of ergens staat waar veel wind is.
Zelfs met sniper gaat je crosshair alle kanten op, en is het niet in het midden van het scherm.
Ben nu een check "verify files" aan het doen. Hopelijk is het daarna weg.
Moet nog de helft van het spel, dat is geen doen zo.
Edit: probleem is weer weg, gelukkig maar.
[ Bericht 4% gewijzigd door bambino op 05-12-2014 00:17:44 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Je syringe wheel zit ook rechtstreeks onder Tab.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.
1 2 3 4 q in houden (maakt niet uit welke)
Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Die harpoen is echt wel het meest nutteloze Far cry wapen ooit zeg.
Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.
Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...
Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.
Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).
Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.
Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.
Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.
Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...
Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.
Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).
Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.
Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ik ga vanavond eens de far cry arena app eens linken aan uplay, eens kijken hoe snel ik op lvl 10 kan komen![]()
Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.
Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.
Ben nu aan het zoeken naar een trainer (hack) met super jump.
Dan kan ik de berg beklimmen en alsnog aan de achterkant van het dorp komen.
Ubi gaat dit niet voor me oplossen vrees ik.
En restart mission kom ik op zelfde punt, omdat ik daar de missie begon.
Alleen abandon mission zou helpen, moet je alles van die missie opnieuw doen. Vind ik prima, maar die optie is er niet.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef bambino het volgende:
Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.
Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.![]()
Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.
Met klimmen kom ik er bijna, maar ik mis nog de laatste 10 meter wat te stijl is.
Zie foto:
Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef bambino het volgende:
Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.
En waarom is er maar 1 savegame mogelijk?Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
![]()
iemand een idee hoe die arena app werkt?
ik heb wel level 6 op de app nu, maar mijn level ingame veranderd niet mee![]()
![]()
geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.
En waarom is er maar 1 savegame mogelijk?Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
En die buzzer hoeft ook niet in het fortress te komen, maar er achter (waar ik klim, of iets meer noord nog). Zolang ik maar op die straat kom, hoe maakt niet uit (wingsuit kan ook).Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe
blablablabla![]()
z voor camera, dan het juiste object in beeld brengen en links klikkken (staat ook bij de camera legenda)quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe![]()
Zoals mschol zegt, met de camera. De optie om daarmee ook een foto te maken verschijnt alleen als het voor een missie nodig is en je het doel van de missie in de lens hebt. Op andere momenten werkt hij alleen als verrekijker om vijanden te spotten en markeren.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoeWhether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storylinequote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef bambino het volgende:
[..]
geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.
En die buzzer hoeft ook niet in het fortress te komen, maar er achter (waar ik klim, of iets meer noord nog). Zolang ik maar op die straat kom, hoe maakt niet uit (wingsuit kan ook).![]()
Oops, ik klikte blijkbaar op rapporteer dit bericht ipv quote. lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef SevD het volgende:
[..]
Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storyline
Maar het maakt ook niet uit, er is geen Buzzer.
Dus moet het wel met een hack doen (super jump) maar deze is nog niet uit voor versie 1.5.0 gratis.
En ga er geen 15 dollar voor betalen.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
hebben jullie er last van dat het pikkedonker is? zo te lezen niet, maar voor mij is het bijna niet speelbaar
gewoon de normale wereld ziet alles er goed uit, maar in het begin in die woning en daarna in de dorpjes zie ik echt niet wat er in de gebouwen ofzo te doen is.![]()
Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef boik het volgende:
hebben jullie er last van dat het pikkedonker is? zo te lezen niet, maar voor mij is het bijna niet speelbaar
gewoon de normale wereld ziet alles er goed uit, maar in het begin in die woning en daarna in de dorpjes zie ik echt niet wat er in de gebouwen ofzo te doen is.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
ah oke top bedankt man! vanavond meteen ff proberenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.![]()
![]()
Yay
Eindelijk een hack gevonden die super jump had, en werkte exact zoals verwacht.
Klim zo hoog mogelijk, dan jump + shift en wingsuit naar de weg, ctrl met parachute en done. Auto pakken en naar Pagan.
Nu kan ik het eindelijk uitspelen
Eindelijk 100%
Er is 1 vraagtekentje die je niet kan halen (in de rivier onder een truck). Wat je ook doet, die unlocked niet.
Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.
Vet spel, maar jammer van de vele glitches.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef bambino het volgende:
Eindelijk 100%
Er is 1 vraagtekentje die je niet kan halen (in de rivier onder een truck). Wat je ook doet, die unlocked niet.
Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.
Vet spel, maar jammer van de vele glitches.![]()
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?
Dat vraagtekentje bijvoorbeeld, is niet te halen. Door niemand niet.
Daarnaast zijn er een aantal kistjes waar je niet meer bij kan als je hem tijdens die missie niet pakt.
Waarom zou ubisoft het zo maken dat deuren niet open kunnen/zijn zodra je de game hebt uitgespeeld? Is toch lomp.
En er zijn genoeg andere dingen waar mensen last van hebben.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
bug, vervelend maar kan gebeuren, just cause 2 heeft ook zo'n soort bug (een watertoren die wel op de kaart staat maar niet bestaat in de speelwereld), en daar is het veeel irritanter, want dan kan je niet 100%'en. Bij FC4 kan je wel 100%'enquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???
Dat vraagtekentje bijvoorbeeld, is niet te halen. Door niemand niet.genoeg spellen met soort gelijke situaties gezien: als je iets niet pakt of doet heb je gewoon pech en zal je een 2de playthrough nodig hebben hem alsnog te pakken...quote:Daarnaast zijn er een aantal kistjes waar je niet meer bij kan als je hem tijdens die missie niet pakt.
maar alweer: dit is niet van invloed op 100%'en (waar het bij andere spellen WEL van invloed is)als het mission/campain specifieke deuren zijn kan ik het mij best voorstellen dat je die na de campain afsluit om bugs of misschien andere rariteiten tegen te gaan..quote:Waarom zou ubisoft het zo maken dat deuren niet open kunnen/zijn zodra je de game hebt uitgespeeld? Is toch lomp.
En er zijn genoeg andere dingen waar mensen last van hebben.![]()
welke van de paar die er zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Tortugal het volgende:
Wat een geweldig einde heeft deze game!
ik zit nu bij de laatste keuze missie..
even een backup gemaakt van mijn saves... ik wil ook de andere keuze kunnen doen..![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
welke van de paar die er zijn?
ik zit nu bij de laatste keuze missie..
even een backup gemaakt van mijn saves... ik wil ook de andere keuze kunnen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.![]()
Kom je vanzelf in, trust mequote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kom je in de arena? Op een bepaalde manier vrij te spelen?
quote:Op zondag 14 december 2014 11:39 schreef Tortugal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?![]()
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:Ja maar daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
![]()
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ja maar daarna.is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofJa daar was ik wel heel blij van, had niet echt niet om deze campaign af te sluiten en een nieuwe te starten puur voor die achievement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in een spoiler voor degene die nog niet zo ver zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Die zijn erg leuk inderdaad. Gelukkig kun je makkelijk zien waar ze te verwachten zijn aangezien ze altijd tussen waterplanten aan de rand van het water verstopt zitten. Maar de eerste keer schrok ik me ook rot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Net mijn eerste krokodil encounter gehad. Jezus wat schrok ik me de tyfus
Ik heb inmiddels alle torens, posten en kastelen veroverd.
Wat is jullie favoriete uitrusting?
Ik liep standaard met de Shredder (SMG met demper) maar heb net een silenced AK47 die ook wel lijkt te bevallen. Ik ben nog in de arena aan het vechten om de Bushman vrij te spelen.
Daarbij een granaatwerper als side-arm. Werkt ook lekker vanuit een helicopter.
Voor de lange afstand heb ik een Z93 met demper. Die is zo sterk dat je zelfs door dunne muren en bomen heen schiet. Ook erg fijn tegen heavy's en grote beesten. Die gaan met een headshot allemaal neer.
En de recurve bow die ik inmiddels vooral gebruik met de brandende pijlen voor moeilijk bereikbare posters en explosive pijlen om helicopters uit te lucht te schieten.
Wat ik al twee keer tegen gekomen ben is dat de eagles geiten van de grond tillen en dood laten vallen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
ik sprintte een grot uit na het jagen op Daemon Fish en ik liep regelrecht in zijn kakenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk inderdaad. Gelukkig kun je makkelijk zien waar ze te verwachten zijn aangezien ze altijd tussen waterplanten aan de rand van het water verstopt zitten. Maar de eerste keer schrok ik me ook rot.
Ik loop nu met een silenced MS16, 1887, recurve bow en een Ripper oid , een sidearm signature in ieder geval![]()
Beste gun is de MG42 (Buzzsaw in Signature versie).
Daar knal je alles mee kapot.
Daarnaast Shredder voor silenced kills, de grenade launcher voor in je buzzer en een silenced sniper voor outposts etc.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Niet echt subtiel of onopvallend natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:10 schreef bambino het volgende:
Beste gun is de MG42 (Buzzsaw in Signature versie).
Daar knal je alles mee kapot.
Die compacte sniper rifle bevalt mij ook prima, net zo sterk als de Z93 maar met een hogere vuursnelheid. Verder de AIM-9 met demper, Shredder en granaatwerper.![]()
Ik heb altijd wel plezier gehad in de serie van Far Cry omdat het een open wereld shooter is waarbij je ook stealth kan gaan .
Maar stoorde mij aan figuren als demonen , maar voor de rest een groot speelplezier .
Na twijfelen heb ik vandaag toch maar Far Cry 4 Xbox 360 gekocht voor ¤49,95 ondanks daar ook demonen in voorkomen hoop ik dat het meevalt .
Far Cry 2 & 3 heb ik zelfs 2 keer uitgespeeld en velen uren in gestoken .
Dat Far Cry 4 gameplay veel lijkt op Far Cry 3 vind ik helemaal niet erg , ik vind de omgevingen altijd zo mooi en de vrijheid die je hebt .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
eigenlijk komen demonen alleen voor in de shangri-la missies en die zou je kunnen skippenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb altijd wel plezier gehad in de serie van Far Cry omdat het een open wereld shooter is waarbij je ook stealth kan gaan .
Maar stoorde mij aan figuren als demonen , maar voor de rest een groot speelplezier .
Na twijfelen heb ik vandaag toch maar Far Cry 4 Xbox 360 gekocht voor ¤49,95 ondanks daar ook demonen in voorkomen hoop ik dat het meevalt .
Far Cry 2 & 3 heb ik zelfs 2 keer uitgespeeld en velen uren in gestoken .
Dat Far Cry 4 gameplay veel lijkt op Far Cry 3 vind ik helemaal niet erg , ik vind de omgevingen altijd zo mooi en de vrijheid die je hebt .![]()
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk komen demonen alleen voor in de shangri-la missies en die zou je kunnen skippenHardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
als je wilt 100%'en moeten ze wel worden gespeeld, 4 of 5 stuksquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezen![]()
Shangri-la is niet helemaal te ontlopen. Je eerste trip daarheen is tijdens een missie van Yogi & Reggie. Als je die gedaan hebt speel je 4 missies vrij naar Shangri-la die je inderdaad links kunt laten liggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezenWhether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Mijn eerste pak 'm beet zes uur Far Cry 4 zitten er alweer op. Wat een topgame - het is gewoon Far Cry 3 geperfectioneerd. Moet zeggen dat ik bij het vorige deel wel iets meer in het verhaal zat (ondanks dat die al flinterdun was).
Wat ik overigens mateloos irritant vind, ondanks dat het bij het 'realisme' van de game hoort, is het feit dat ik al-tijd wordt gestalkt door tijgers en honey badgers als ik een outpost aan het outscopen ben. Heb je net alle targets gemarkeerd en een strategie verzonnen, heb je weer een tijger in je nek hangen waardoor het hele stealth-plan in 't water valt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dierenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:44 schreef 2dope het volgende:
Mijn eerste pak 'm beet zes uur Far Cry 4 zitten er alweer op. Wat een topgame - het is gewoon Far Cry 3 geperfectioneerd. Moet zeggen dat ik bij het vorige deel wel iets meer in het verhaal zat (ondanks dat die al flinterdun was).
Wat ik overigens mateloos irritant vind, ondanks dat het bij het 'realisme' van de game hoort, is het feit dat ik al-tijd wordt gestalkt door tijgers en honey badgers als ik een outpost aan het outscopen ben. Heb je net alle targets gemarkeerd en een strategie verzonnen, heb je weer een tijger in je nek hangen waardoor het hele stealth-plan in 't water valt
En gedempte wapens op zak hebben zodat je in stilte met die beesten kunt vechten zonder je positie weg te geven aan de outpost.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dierenWhether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
Heel apart, ben nu bijna klaar met het tweede spel, maar nog geen Pagan's wrath convoy gezien, en ik ben niet de enige die daar last van heeft zo te lezen.. Het eerste spel al niet 100% kunnen voltooien omdat ik maar 149 van de 150 propaganda posters kon vinden (De ontbrekende poster stond ook echt nergens op de kaart..), nu dit weer.![]()
Dat is wel heel apart inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Heel apart, ben nu bijna klaar met het tweede spel, maar nog geen Pagan's wrath convoy gezien, en ik ben niet de enige die daar last van heeft zo te lezen.. Het eerste spel al niet 100% kunnen voltooien omdat ik maar 149 van de 150 propaganda posters kon vinden (De ontbrekende poster stond ook echt nergens op de kaart..), nu dit weer.
Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.
Het blijft een buggy spel tho.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
ik heb die ook bijna niet gehad, tot ik een keer een outpost redelijk rustig uit liepquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart inderdaad.
Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.
Het blijft een buggy spel tho.![]()
De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart inderdaad.
Het blijft een buggy spel tho.
Een andere irritante bug zijn de bomen, ik kom er te veel tegen die 2D blijven, terwijl de vegetatie in de instellingen toch echt op Ultra staat. Alsof je een spel uit begin jaren negentig speelt, met sprites in plaats van 3D modellen.![]()
Heb je het via ubisoft gedownload? Uplay?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.
Een andere irritante bug zijn de bomen, ik kom er te veel tegen die 2D blijven, terwijl de vegetatie in de instellingen toch echt op Ultra staat. Alsof je een spel uit begin jaren negentig speelt, met sprites in plaats van 3D modellen.
Ga dan is in uplay, naar games en dan farcry4
Dan zie je aan de linker kant 2 knoppen.
Play farcry4
Play Map Editor
Achter play farcry4 staat een pijltje, daar op klikken en dan "Verify Files".
Wie weet helpt het.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:33 schreef bambino het volgende:
Achter play farcry4 staat een pijltje, daar op klikken en dan "Verify Files".
Wie weet helpt het.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden!
Nu ik die verhalen zo lees vraag ik me toch even af of ik met een soortgelijk probleem zit. Heb nu twee van de benodigde drie drugs vrachtwagens overvallen en naar een outpost gebracht. Maar heb ze nu al enige tijd niet meer voorbij zien komen. Stoppen die na enige tijd?
Ik ben overigens ook twee bugs tegen gekomen die het slagen van missies dwars zitten.
Bij de missie City of Pain moet je ongezien een vrachtwagen in sluipen. Dit kan alleen als de bewakers totaal niks merken. Undetected, zoals de missie voorschrijft, is niet genoeg. Als je dan de vrachtwagen bereikt springt het scherm op zwart en kun je niks meer. Alleen door het gebouw in te sluipen, de twee bewakers daar met takedowns uit te schakelen zonder dat de rest ook maar gaat zoeken omdat er iets mis lijkt, kun je de vrachtwagen in komen zonder dat het spel breekt.
Een tweede bug kwam ik tegen in de, volgens mij, een na laatste missie van Yogi en Reggie. Daar moet je een stuk onderwater zwemmen om uit een grot te komen. Als je daarbij je spuit gebruikt om sneller te zwemmen triggert aan het eind van de missie, bij het vinden van je gear, de missie completed niet.
Niet iedereen schijnt hier last van te hebben maar kwam er ook meerdere posts over tegen op de Ubisoft fora. Dus wou hier ook maar even op de oplossingen wijzen, mocht het iemand voorbij een lastige bug helpen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu ik die verhalen zo lees vraag ik me toch even af of ik met een soortgelijk probleem zit. Heb nu twee van de benodigde drie drugs vrachtwagens overvallen en naar een outpost gebracht. Maar heb ze nu al enige tijd niet meer voorbij zien komen. Stoppen die na enige tijd?![]()
Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Dat laatste is het probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.
Die dingen rijden bijna nooit in de buurt van jou outposts.
Want dan haal je het veel te makkelijk.
Dus als je nog een paar outposts hebt die je nog niet gehaald hebt, dan moet je daar ff rond gaan vliegen. Kom je hem vanzelf tegen.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.quote:Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem.
Die dingen rijden bijna nooit in de buurt van jou outposts.
Want dan haal je het veel te makkelijk.
Dus als je nog een paar outposts hebt die je nog niet gehaald hebt, dan moet je daar ff rond gaan vliegen. Kom je hem vanzelf tegen.
Overigens was mijn eerste hijack juist erg makkelijk. Die truck kwam de outpost inrijden terwijl ik met de overname bezig was. Hoefde hem maar een paar meter het kamp in te rijden toen de outpost van mij was
Neil Degrasse Tyson![]()
Ah dat is pure mazzel inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.
Overigens was mijn eerste hijack juist erg makkelijk. Die truck kwam de outpost inrijden terwijl ik met de overname bezig was. Hoefde hem maar een paar meter het kamp in te rijden toen de outpost van mij was
En ja als alle outposts weg zijn, dan komen ze niet meer (of misschien nog bij een fortress).
Maar tegen de tijd dat ik alle outposts had, had ik dit al 3 keer gedaan dus ik lette er niet echt op.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Fortresses heb ik ook al in handenquote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah dat is pure mazzel inderdaad.
En ja als alle outposts weg zijn, dan komen ze niet meer (of misschien nog bij een fortress).
Maar tegen de tijd dat ik alle outposts had, had ik dit al 3 keer gedaan dus ik lette er niet echt op.
Neil Degrasse Tyson![]()
Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset,![]()
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outpostsquote:Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Mooi, altijd leuk als ik weer zin heb om even terug te gaan naar Kyrat.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outposts![]()
Heb het spel inmiddels ook uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag"wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee
![]()
Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het spel inmiddels ook uit.Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag"wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee
![]()
Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).Ah dat is dan weer het nadeel van gamen met muziek aan op de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel knap dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).Hij liet een briefje achter. Op de tafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.![]()
Multiplayer is me al wel gelukt, coop idd ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef MhZero het volgende:
Veel plezier in het spel, maar de Coop wil maar niet werken.
Kwam 1 keer in een game, maar bij het laden kreeg ik error ofzo.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Vind hem ook echt leuk, al zijn de gelijkenissen met 3 qua gameplay wel enorm en is de besturing van de auto's ronduit kut.blablablabla![]()
Idd, gelukkig wel. Voor mij is 't een soort geoptimaliseerde, geperfectioneerde versie van 3 in een nieuwe setting.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
Vind hem ook echt leuk, al zijn de gelijkenissen met 3 qua gameplay wel enormIdd. Omdraaien op de wegquote:en is de besturing van de auto's ronduit kut.Schier onmogelijk. Overigens kun je de besturing wel veranderen volgens mij
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Handrem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:02 schreef 2dope het volgende:
Idd. Omdraaien op de wegSchier onmogelijk. Overigens kun je de besturing wel veranderen volgens mij
![]()
![]()
Ik bedoel vanuit stilstaande positie gewoon normaal manoeuvreren tot je andersom staat. Dus rechts/vooruit -> links/achteruit -> rechts/vooruit. Het lukt me inmiddels redelijk maar handig is anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Daarom: gas geven, ruk aan het stuur en de handrem erop. Netjes rijden doe ik wel op de openbare weg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik bedoel vanuit stilstaande positie gewoon normaal manoeuvreren tot je andersom staat. Dus rechts/vooruit -> links/achteruit -> rechts/vooruit. Het lukt me inmiddels redelijk maar handig is anders.![]()
![]()
Dat werkt niet altijd, als je tegen een boom staat bijv. Door de berm is vaak wel een uitkomst. Maargoed het punt was dus dat vooruit, achteruit, links en rechts allemaal met één stickje geen ideale besturing is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daarom: gas geven, ruk aan het stuur en de handrem erop. Netjes rijden doe ik wel op de openbare weg.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Sorry, geen ervaring mee. Met het toetsenbord rijd het nog wel redelijk op zich, al pak ik nog het liefst de Buzzer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:41 schreef 2dope het volgende:
Dat werkt niet altijd, als je tegen een boom staat bijv. Door de berm is vaak wel een uitkomst. Maargoed het punt was dus dat vooruit, achteruit, links en rechts allemaal met één stickje geen ideale besturing is.![]()
Kun je aanpassen in de instellingen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
Vind hem ook echt leuk, al zijn de gelijkenissen met 3 qua gameplay wel enorm en is de besturing van de auto's ronduit kut.![]()
Kom je nu meequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kun je aanpassen in de instellingen.
Gevonden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef bambino het volgende:
Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.![]()
Ik was onderweg naar het mani wheel rechtsonder op dit screenshot:
Eenmaal helemaal naar boven geklommen moet je over een waterval heen om bij dat mani wheel tempeltje te komen, en net aan de overkant zaten er drie op de rotsen.![]()
![]()
Ook de 100% gehaaldZit wel lekkere muziek in als je aan de eindmissie bezig bent.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ah die plek wist ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gevonden!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik was onderweg naar het mani wheel rechtsonder op dit screenshot:
[ link | afbeelding ]
Eenmaal helemaal naar boven geklommen moet je over een waterval heen om bij dat mani wheel tempeltje te komen, en net aan de overkant zaten er drie op de rotsen.
Zal straks er eens heen klimmen, kijken of ik ze daar ook kan vinden.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Bedoel je:quote:Op woensdag 31 december 2014 01:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ook de 100% gehaaldZit wel lekkere muziek in als je aan de eindmissie bezig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik miste er ook een paar.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef mschol het volgende:
Ik mis 2 voertuigen iemand een idee welke dat kunnen zijn?
1 was een doodnormale auto
1 was een halve bus/vrachtwagen geval (niet die van de missies dat je ze moet beveiligen, een ander type)
1 was een tuktuk
1 was een hovercraft
Maar, om het makkelijker te maken.
Als jij nou ff een fototje maakt (of typt) welke je al wel hebt, kan ik je laten zien welke je mist (ik heb de vehicles allemaal).Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
De sneeuwscooter denk ik (Want die mis is dus zelf ook, en volgens mij kan je na de Himalaya missies niet meer terug naar dat gebied.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef mschol het volgende:
Ik mis 2 voertuigen iemand een idee welke dat kunnen zijn?) en de truck van de cargo missies (Waar je op het dak staat) vind je heel soms ook rijdbaar terug in het spel.
![]()
1.Sneeuwscooter
2.hatchback (2 modellen)
3.Terreinwagen
4.Jetski
5.Houten bootje
6.Rubber speedboot
7.Patrouilleboot
8.Hangglider
9.Helicopter
10.Armed escort missie truck
11.Flatbed truck
12.Hijack cargo truck
13.minivan
14.Quad
15.Hovercraft
16.Buggy
17.Tuktuk
18.Olifant?
Deze 18 denk ik?![]()
Hatchback zijn 2 apart, een golf achtige, en een japans model.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:51 schreef Ferry_76 het volgende:
1.Sneeuwscooter
2.hatchback (2 modellen)
3.Terreinwagen
4.Jetski
5.Houten bootje
6.Rubber speedboot
7.Patrouilleboot
8.Hangglider
9.Helicopter
10.Armed escort missie truck
11.Flatbed truck
12.Hijack cargo truck
13.minivan
14.Quad
15.Hovercraft
16.Buggy
17.Tuktuk
18.Olifant?
Deze 18 denk ik?
Olifant hoort bij Animals, niet vehiclesOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het resetten van de outposts werkt om de hijack trucks weer terug te krijgenNu alleen weer al die outposts veroveren.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Bedoel je:Als je 2 uur vast zit wordt elk muziekje te veel om aan te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardoor zat je vast?
Neil Degrasse Tyson![]()
Dat is met de patch naar 1.4 gefixt. Dan tellen de sneeuwscooters niet meer mee voor de 100%quote:Op woensdag 31 december 2014 13:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De sneeuwscooter denk ik (Want die mis is dus zelf ook, en volgens mij kan je na de Himalaya missies niet meer terug naar dat gebied.) en de truck van de cargo missies (Waar je op het dak staat) vind je heel soms ook rijdbaar terug in het spel.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ik heb het idee dat ik maar twee missies in de sneeuw heb gedaan. Daar had ik toch wat meer van verwacht. En die kruisboog ben ik ook nog nergens tegengekomen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De sneeuwscooter denk ik (Want die mis is dus zelf ook, en volgens mij kan je na de Himalaya missies niet meer terug naar dat gebied.) en de truck van de cargo missies (Waar je op het dak staat) vind je heel soms ook rijdbaar terug in het spel.
De helicopter is die buzzer die je o.a. in elk fortress vind. De "echte" helicopters, zoals die tegen je gebruikt worden, krijg je zelf nooit te vliegen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef mschol het volgende:
Ik meen dat ik de sneeuwscooter heb gebruikt, helikopter heb ik, denk ik, gemistDe openingsmissie bij de tower heeft wat sneeuw en scooters. Daarnaast ga je meerdere keren de hoge bergen in voor Longinus, Hurk en andere side-missions. En ookquote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik maar twee missies in de sneeuw heb gedaan. Daar had ik toch wat meer van verwacht. En die kruisboog ben ik ook nog nergens tegengekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ligt in de besneeuwde bergtoppen. Bij die missie kwam ik ook die kruisboog tegen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
ook niet die bij pegan min?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
De helicopter is die buzzer die je o.a. in elk fortress vind. De "echte" helicopters, zoals die tegen je gebruikt worden, krijg je zelf nooit te vliegen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: