er is gewoon geen echte demo vrij gegeven, alleen om te coop'enquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit voor hoeren zooi? Een key nodig hebben om een demo te kunnen spelen om je spel te promoten wat een maddafackers
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:06 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik de enige hier die zich gruwelijk dood irriteert aan die honey badgers?
Ze zijn klein, je ziet ze daardoor vrij laat, en zijn moeilijk te raken, vooral als ze recht voor je neus staan. Tenslotte bijten ze je al dood voordat je tijd hebt om te richten.
Die slangen doden je niet en blijven mooi op hun plek, 3 tikjes en ze zijn dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..
net als de Arends , die vallen je altijd wel aan als je net lekker ligt om een aantal guards te snipen
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger isquote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef exile79 het volgende:
Ik heb eindelijk m'n silenced sniper. Handig voor de outposts.
Die reikt alleen niet zo verquote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 16:49 schreef exile79 het volgende:
Iemand al ervaring met zuurstofmaskers in de sneeuw?
Pijl en boog rules...quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.
Ah thanks, ga ik dat proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik was ook even bang. Ik weet niet beter of je moet er aan komen via het vermoorden van vijanden. Doe je dat dan droppen ze zuurstof die je zelf weer op kan pikken door er simpelweg overheen te lopen.
Je speelt nu op 360?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Vind hem wel leuk maar de gelijkenissen met deel 3 zijn qua gameplay wel heel extreem.
Misschien maar eens kijken voor Xbox One versie dat zal schelen door de adembenemende graphics.
Geen idee, ik ben in elk geval nog niet zover. Wist niet eens dat het niet kon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Na hoeveel missies kun je naar het noorden?
nadat je een volle clip op ze hebt geleegd ja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen over die Honey Badgers? Die slacht ik zonder problemen af met een SMG.
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nadat je een volle clip op ze hebt geleegd ja..
heb je het wel over hetzelfde dier?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |