zodra je de rifle hebt kan je toch upgrades ervoor kopen, indien de rifle dit ondersteund.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:07 schreef exile79 het volgende:
Wanneer kan ik geluidsdempers op assault en sniper riffles zetten, iemand enig idee?
Ok, wanneer kan ik de rifles kopen waarmee dit kan dan. Of weet je welke? Dan weet ik hoe ik ze moet unlocken. Tot die tijd kan je niks zien over een wapen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je de rifle hebt kan je toch upgrades ervoor kopen, indien de rifle dit ondersteund.
volgens mij was er 1 die na6 outposts vrijkwam die dit kon..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok, wanneer kan ik de rifles kopen waarmee dit kan dan. Of weet je welke? Dan weet ik hoe ik ze moet unlocken. Tot die tijd kan je niks zien over een wapen.
Ah ok. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik als ik eindelijk de mooiste wapens heb het spel zo ongeveer is afgelopen. Dat was bij 3 ook een beetje het geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was er 1 die na6 outposts vrijkwam die dit kon..
Maar pijl & boog is veel leuker
Gewoon eerst alle radio towers veroveren en daarna pas de missies doen! Bij elke tower krijg je een (gratis) wapen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik als ik eindelijk de mooiste wapens heb het spel zo ongeveer is afgelopen. Dat was bij 3 ook een beetje het geval.
en daar is geen woord van gelogen..quote:The animals in this game are bad ass. The bears eat flamethrowers for breakfast, the Tigers laugh off machine gun fire, the leopards bathe in explosions, and the rhinos are the single greatest threat to human existence.
Van wat ik heb begrepen op het Steamforum werken de achievements nog niet. Die Welcome to Kyrat moet je unlocken zodra je de prologue af hebt gemaakt, maar niemand heeft het nog.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en daar is geen woord van gelogen..
een Honingdas ging pas neer toen ik er 5 pijlen in had zitten...
Dat vind ik eigenlijk het aller grootste minpunt tot nu toe...
vraagje: hoe zijn de uplay actions te unlocken?
van crab rangoon heb ik begrepen dat die vrij simpel te halen is.. (maar nu even niet, want dan moet ik een nieuwe game starten)
vooral Welcome to kyrat snap ik niet, ik had verwacht dat die in het begin zou unlocken na de prologue..
*zucht* UbiFailSoftquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen op het Steamforum werken de achievements nog niet. Die Welcome to Kyrat moet je unlocken zodra je de prologue af hebt gemaakt, maar niemand heeft het nog.
er is gewoon geen echte demo vrij gegeven, alleen om te coop'enquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit voor hoeren zooi? Een key nodig hebben om een demo te kunnen spelen om je spel te promoten wat een maddafackers
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:06 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik de enige hier die zich gruwelijk dood irriteert aan die honey badgers?
Ze zijn klein, je ziet ze daardoor vrij laat, en zijn moeilijk te raken, vooral als ze recht voor je neus staan. Tenslotte bijten ze je al dood voordat je tijd hebt om te richten.
Die slangen doden je niet en blijven mooi op hun plek, 3 tikjes en ze zijn dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kwam daarstraks een slang tegen, die zijn ook kut..
net als de Arends , die vallen je altijd wel aan als je net lekker ligt om een aantal guards te snipen
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger isquote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef exile79 het volgende:
Ik heb eindelijk m'n silenced sniper. Handig voor de outposts.
Die reikt alleen niet zo verquote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 16:49 schreef exile79 het volgende:
Iemand al ervaring met zuurstofmaskers in de sneeuw?
Pijl en boog rules...quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
pijl & boog blijft leuker, zeker omdat het lastiger is
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe weet je waar die dingen liggen dan? Ik had er één uit die tent maar de zuurstof was al op voordat ik ik goed en wel aan de missie was begonnen.
Ah thanks, ga ik dat proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik was ook even bang. Ik weet niet beter of je moet er aan komen via het vermoorden van vijanden. Doe je dat dan droppen ze zuurstof die je zelf weer op kan pikken door er simpelweg overheen te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |