abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 16:44:25 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_147457332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:52 schreef bambino het volgende:

[..]

Over het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147457537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Die harpoen is echt wel het meest nutteloze Far cry wapen ooit zeg. _O-
Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.

Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.

Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...

Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.

Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).

Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.

Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_147457581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 10 december 2014 @ 21:31:26 #204
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147466632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.

Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.

Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...

Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.

Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).

Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.

Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.
Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147469034
Ik ga vanavond eens de far cry arena app eens linken aan uplay, eens kijken hoe snel ik op lvl 10 kan komen
pi_147483648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.
Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.

Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.

Ben nu aan het zoeken naar een trainer (hack) met super jump.
Dan kan ik de berg beklimmen en alsnog aan de achterkant van het dorp komen.

Ubi gaat dit niet voor me oplossen vrees ik.

En restart mission kom ik op zelfde punt, omdat ik daar de missie begon.
Alleen abandon mission zou helpen, moet je alles van die missie opnieuw doen. Vind ik prima, maar die optie is er niet.
pi_147484311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef bambino het volgende:

Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.

Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.

Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.
pi_147485156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.
Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.
Met klimmen kom ik er bijna, maar ik mis nog de laatste 10 meter wat te stijl is.

Zie foto:
pi_147491900
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef bambino het volgende:

Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.
Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.

En waarom is er maar 1 savegame mogelijk? :( Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
pi_147495481
iemand een idee hoe die arena app werkt?
ik heb wel level 6 op de app nu, maar mijn level ingame veranderd niet mee :{
pi_147497210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:38 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.

En waarom is er maar 1 savegame mogelijk? :( Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.

En die buzzer hoeft ook niet in het fortress te komen, maar er achter (waar ik klim, of iets meer noord nog). Zolang ik maar op die straat kom, hoe maakt niet uit (wingsuit kan ook).
pi_147498283
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe :@
blablablabla
pi_147498962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe :@
z voor camera, dan het juiste object in beeld brengen en links klikkken (staat ook bij de camera legenda)
  donderdag 11 december 2014 @ 22:51:54 #214
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147499818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Zoals mschol zegt, met de camera. De optie om daarmee ook een foto te maken verschijnt alleen als het voor een missie nodig is en je het doel van de missie in de lens hebt. Op andere momenten werkt hij alleen als verrekijker om vijanden te spotten en markeren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147500092
Het is gelukt thanks
blablablabla
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:41:45 #216
238141 SevD
Boventitel
pi_147503832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef bambino het volgende:

[..]

geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.

En die buzzer hoeft ook niet in het fortress te komen, maar er achter (waar ik klim, of iets meer noord nog). Zolang ik maar op die straat kom, hoe maakt niet uit (wingsuit kan ook).
Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storyline
pi_147509675
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef SevD het volgende:

[..]

Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storyline
Oops, ik klikte blijkbaar op rapporteer dit bericht ipv quote. lol

Maar het maakt ook niet uit, er is geen Buzzer.
Dus moet het wel met een hack doen (super jump) maar deze is nog niet uit voor versie 1.5.0 gratis.
En ga er geen 15 dollar voor betalen.
pi_147514739
hebben jullie er last van dat het pikkedonker is? zo te lezen niet, maar voor mij is het bijna niet speelbaar :')
gewoon de normale wereld ziet alles er goed uit, maar in het begin in die woning en daarna in de dorpjes zie ik echt niet wat er in de gebouwen ofzo te doen is.
pi_147516153
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef boik het volgende:
hebben jullie er last van dat het pikkedonker is? zo te lezen niet, maar voor mij is het bijna niet speelbaar :')
gewoon de normale wereld ziet alles er goed uit, maar in het begin in die woning en daarna in de dorpjes zie ik echt niet wat er in de gebouwen ofzo te doen is.
Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.
pi_147516183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef bambino het volgende:

[..]

Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.
ah oke top bedankt man! vanavond meteen ff proberen ^O^
pi_147520537
Yay *O*

Eindelijk een hack gevonden die super jump had, en werkte exact zoals verwacht.
Klim zo hoog mogelijk, dan jump + shift en wingsuit naar de weg, ctrl met parachute en done. Auto pakken en naar Pagan.

Nu kan ik het eindelijk uitspelen :D
pi_147529742
Eindelijk 100%

Er is 1 vraagtekentje die je niet kan halen (in de rivier onder een truck). Wat je ook doet, die unlocked niet.

Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.

Vet spel, maar jammer van de vele glitches.
pi_147531716
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef bambino het volgende:
Eindelijk 100%

Er is 1 vraagtekentje die je niet kan halen (in de rivier onder een truck). Wat je ook doet, die unlocked niet.

Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.

Vet spel, maar jammer van de vele glitches.
afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?
pi_147534638
pi_147540129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???

Dat vraagtekentje bijvoorbeeld, is niet te halen. Door niemand niet.
Daarnaast zijn er een aantal kistjes waar je niet meer bij kan als je hem tijdens die missie niet pakt.
Waarom zou ubisoft het zo maken dat deuren niet open kunnen/zijn zodra je de game hebt uitgespeeld? Is toch lomp.

En er zijn genoeg andere dingen waar mensen last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')