geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.
En waarom is er maar 1 savegame mogelijk?Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
z voor camera, dan het juiste object in beeld brengen en links klikkken (staat ook bij de camera legenda)quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe
Zoals mschol zegt, met de camera. De optie om daarmee ook een foto te maken verschijnt alleen als het voor een missie nodig is en je het doel van de missie in de lens hebt. Op andere momenten werkt hij alleen als verrekijker om vijanden te spotten en markeren.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een foto? Moet voor missie foto van lijk maken maar weet nie hoe
Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storylinequote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef bambino het volgende:
[..]
geen idee waarom. Maar ik doe alles tegelijk eigenlijk.
En die buzzer hoeft ook niet in het fortress te komen, maar er achter (waar ik klim, of iets meer noord nog). Zolang ik maar op die straat kom, hoe maakt niet uit (wingsuit kan ook).
Oops, ik klikte blijkbaar op rapporteer dit bericht ipv quote. lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef SevD het volgende:
[..]
Lukt je niet. Alles ten noorden van dat fortress, hoger gelegen dan t fortress zelf laat je Buzzer automatisch dalen. Ik probeerde t namelijk als een malle voordat ik er kwam in de storyline
Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef boik het volgende:
hebben jullie er last van dat het pikkedonker is? zo te lezen niet, maar voor mij is het bijna niet speelbaar
gewoon de normale wereld ziet alles er goed uit, maar in het begin in die woning en daarna in de dorpjes zie ik echt niet wat er in de gebouwen ofzo te doen is.
ah oke top bedankt man! vanavond meteen ff proberenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Moet je je settings aanpassen. Occlusion ofzo, SSAO moet die op staan. En die er onder op HSBO+ of iets in die richting.
afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef bambino het volgende:
Eindelijk 100%
Er is 1 vraagtekentje die je niet kan halen (in de rivier onder een truck). Wat je ook doet, die unlocked niet.
Daarnaast mis ik 3 Entries (mensen of dieren ofzo), 1 weet ik wat het is (Lizard) maar die spawned maar op 1 plek, en ook nog zo random als wat.
Vet spel, maar jammer van de vele glitches.
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
afgezien van wat rariteiten van NPC's (vooral clipping problemen) heb ik nog geen last gehad van glitches?
bug, vervelend maar kan gebeuren, just cause 2 heeft ook zo'n soort bug (een watertoren die wel op de kaart staat maar niet bestaat in de speelwereld), en daar is het veeel irritanter, want dan kan je niet 100%'en. Bij FC4 kan je wel 100%'enquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???
Dat vraagtekentje bijvoorbeeld, is niet te halen. Door niemand niet.
genoeg spellen met soort gelijke situaties gezien: als je iets niet pakt of doet heb je gewoon pech en zal je een 2de playthrough nodig hebben hem alsnog te pakken...quote:Daarnaast zijn er een aantal kistjes waar je niet meer bij kan als je hem tijdens die missie niet pakt.
als het mission/campain specifieke deuren zijn kan ik het mij best voorstellen dat je die na de campain afsluit om bugs of misschien andere rariteiten tegen te gaan..quote:Waarom zou ubisoft het zo maken dat deuren niet open kunnen/zijn zodra je de game hebt uitgespeeld? Is toch lomp.
En er zijn genoeg andere dingen waar mensen last van hebben.
welke van de paar die er zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Tortugal het volgende:
Wat een geweldig einde heeft deze game!
quote:Op zondag 14 december 2014 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
welke van de paar die er zijn?
ik zit nu bij de laatste keuze missie..
even een backup gemaakt van mijn saves... ik wil ook de andere keuze kunnen doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.
Kom je vanzelf in, trust mequote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kom je in de arena? Op een bepaalde manier vrij te spelen?
quote:Op zondag 14 december 2014 11:39 schreef Tortugal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:Ja maar daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
![]()
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ja maar daarna.is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofJa daar was ik wel heel blij van, had niet echt niet om deze campaign af te sluiten en een nieuwe te starten puur voor die achievement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in een spoiler voor degene die nog niet zo ver zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: