bug, vervelend maar kan gebeuren, just cause 2 heeft ook zo'n soort bug (een watertoren die wel op de kaart staat maar niet bestaat in de speelwereld), en daar is het veeel irritanter, want dan kan je niet 100%'en. Bij FC4 kan je wel 100%'enquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Het komt ook niet bij iedereen voor. Maar als je wat rond googled kom je toch een aantal dingen tegen waarvan je denkt, waarom???
Dat vraagtekentje bijvoorbeeld, is niet te halen. Door niemand niet.
genoeg spellen met soort gelijke situaties gezien: als je iets niet pakt of doet heb je gewoon pech en zal je een 2de playthrough nodig hebben hem alsnog te pakken...quote:Daarnaast zijn er een aantal kistjes waar je niet meer bij kan als je hem tijdens die missie niet pakt.
als het mission/campain specifieke deuren zijn kan ik het mij best voorstellen dat je die na de campain afsluit om bugs of misschien andere rariteiten tegen te gaan..quote:Waarom zou ubisoft het zo maken dat deuren niet open kunnen/zijn zodra je de game hebt uitgespeeld? Is toch lomp.
En er zijn genoeg andere dingen waar mensen last van hebben.
welke van de paar die er zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Tortugal het volgende:
Wat een geweldig einde heeft deze game!
quote:Op zondag 14 december 2014 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
welke van de paar die er zijn?
ik zit nu bij de laatste keuze missie..
even een backup gemaakt van mijn saves... ik wil ook de andere keuze kunnen doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.
Kom je vanzelf in, trust mequote:Op zondag 14 december 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kom je in de arena? Op een bepaalde manier vrij te spelen?
quote:Op zondag 14 december 2014 11:39 schreef Tortugal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook de platinum trophy gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:Ja maar daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
![]()
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ja maar daarna.is het dan klaar? Of kun je dan nog missies doen?
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nadat je na een kwartier de game hebt 'uitgespeeld' door te blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok het zelfde als wat ik net gedaan heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gok ik hoor..
ik ben zelf gegaan voor de lange route met sabal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had alleen verwacht dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeiend spel opzich, maar met die keuzes had zo verschrikkelijk veel meer gedaan kunnen worden, je had een veel dynamischer einde kunnen creeeren (m.a.w. veeel meer verhaallijnen die net even verschillen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar het lijkt mij dat het dan free roaming wordt.
maar anders stopt het per direct en mag je opnieuw beginnen, dat is ook vrij snel geregeld dan
overigens is het wel zo dat je de achievement/action "Crab rangoon" op 2 punten in de game kan halen:
1) dat kwartier wachten aan het begin
ofJa daar was ik wel heel blij van, had niet echt niet om deze campaign af te sluiten en een nieuwe te starten puur voor die achievement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in een spoiler voor degene die nog niet zo ver zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Die zijn erg leuk inderdaad. Gelukkig kun je makkelijk zien waar ze te verwachten zijn aangezien ze altijd tussen waterplanten aan de rand van het water verstopt zitten. Maar de eerste keer schrok ik me ook rot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Net mijn eerste krokodil encounter gehad. Jezus wat schrok ik me de tyfus
Ik heb inmiddels alle torens, posten en kastelen veroverd.
Wat is jullie favoriete uitrusting?
Ik liep standaard met de Shredder (SMG met demper) maar heb net een silenced AK47 die ook wel lijkt te bevallen. Ik ben nog in de arena aan het vechten om de Bushman vrij te spelen.
Daarbij een granaatwerper als side-arm. Werkt ook lekker vanuit een helicopter.
Voor de lange afstand heb ik een Z93 met demper. Die is zo sterk dat je zelfs door dunne muren en bomen heen schiet. Ook erg fijn tegen heavy's en grote beesten. Die gaan met een headshot allemaal neer.
En de recurve bow die ik inmiddels vooral gebruik met de brandende pijlen voor moeilijk bereikbare posters en explosive pijlen om helicopters uit te lucht te schieten.
Wat ik al twee keer tegen gekomen ben is dat de eagles geiten van de grond tillen en dood laten vallen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
ik sprintte een grot uit na het jagen op Daemon Fish en ik liep regelrecht in zijn kakenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk inderdaad. Gelukkig kun je makkelijk zien waar ze te verwachten zijn aangezien ze altijd tussen waterplanten aan de rand van het water verstopt zitten. Maar de eerste keer schrok ik me ook rot.
Ik loop nu met een silenced MS16, 1887, recurve bow en een Ripper oid , een sidearm signature in ieder geval![]()
Beste gun is de MG42 (Buzzsaw in Signature versie).
Daar knal je alles mee kapot.
Daarnaast Shredder voor silenced kills, de grenade launcher voor in je buzzer en een silenced sniper voor outposts etc.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Niet echt subtiel of onopvallend natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:10 schreef bambino het volgende:
Beste gun is de MG42 (Buzzsaw in Signature versie).
Daar knal je alles mee kapot.
Die compacte sniper rifle bevalt mij ook prima, net zo sterk als de Z93 maar met een hogere vuursnelheid. Verder de AIM-9 met demper, Shredder en granaatwerper.![]()
Ik heb altijd wel plezier gehad in de serie van Far Cry omdat het een open wereld shooter is waarbij je ook stealth kan gaan .
Maar stoorde mij aan figuren als demonen , maar voor de rest een groot speelplezier .
Na twijfelen heb ik vandaag toch maar Far Cry 4 Xbox 360 gekocht voor ¤49,95 ondanks daar ook demonen in voorkomen hoop ik dat het meevalt .
Far Cry 2 & 3 heb ik zelfs 2 keer uitgespeeld en velen uren in gestoken .
Dat Far Cry 4 gameplay veel lijkt op Far Cry 3 vind ik helemaal niet erg , ik vind de omgevingen altijd zo mooi en de vrijheid die je hebt .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
eigenlijk komen demonen alleen voor in de shangri-la missies en die zou je kunnen skippenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb altijd wel plezier gehad in de serie van Far Cry omdat het een open wereld shooter is waarbij je ook stealth kan gaan .
Maar stoorde mij aan figuren als demonen , maar voor de rest een groot speelplezier .
Na twijfelen heb ik vandaag toch maar Far Cry 4 Xbox 360 gekocht voor ¤49,95 ondanks daar ook demonen in voorkomen hoop ik dat het meevalt .
Far Cry 2 & 3 heb ik zelfs 2 keer uitgespeeld en velen uren in gestoken .
Dat Far Cry 4 gameplay veel lijkt op Far Cry 3 vind ik helemaal niet erg , ik vind de omgevingen altijd zo mooi en de vrijheid die je hebt .![]()
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk komen demonen alleen voor in de shangri-la missies en die zou je kunnen skippenHardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
als je wilt 100%'en moeten ze wel worden gespeeld, 4 of 5 stuksquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezen![]()
Shangri-la is niet helemaal te ontlopen. Je eerste trip daarheen is tijdens een missie van Yogi & Reggie. Als je die gedaan hebt speel je 4 missies vrij naar Shangri-la die je inderdaad links kunt laten liggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie , ben ik wel blij mee om het te lezenWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Mijn eerste pak 'm beet zes uur Far Cry 4 zitten er alweer op. Wat een topgame - het is gewoon Far Cry 3 geperfectioneerd. Moet zeggen dat ik bij het vorige deel wel iets meer in het verhaal zat (ondanks dat die al flinterdun was).
Wat ik overigens mateloos irritant vind, ondanks dat het bij het 'realisme' van de game hoort, is het feit dat ik al-tijd wordt gestalkt door tijgers en honey badgers als ik een outpost aan het outscopen ben. Heb je net alle targets gemarkeerd en een strategie verzonnen, heb je weer een tijger in je nek hangen waardoor het hele stealth-plan in 't water valt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: