Nu met pijl en boogquote:Op zondag 30 november 2014 18:16 schreef Joran-Joran het volgende:
Die neushoorns zijn zo dood, 3x beuken met een olifant
Dat betekent dat het tijd is om een console aan te schaffen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Tism het volgende:
wil FarCry4 spelen maar ik krijg deze melding,
Wat betekend dit?..
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Robuust-koekje het volgende:
Vandaag toch maar toegegeven en farcry 4 gekocht voor de PS4.
Tot nu toe een erg leuk spel!
Wel apart, ik ging even de hond (honT voor de FOK!kers) uitlaten toen ik in een voorstukje zat met pagan aan een tafel.
Kom ik terug sta ik opeens bij een grafsteen.
Dus ik denk oh leuk ik kan beginnen!
Dus ik zet die urn neer krijg ik een klein verhaaltje van pagan en dan credits.
Dus ik dacht echt wtf
Blijkt het dus zo een secret ending te zijn ofzo
Vond het best wel grappig bedacht.
meh... consoles zijn voor kinderenquote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat betekent dat het tijd is om een console aan te schaffen.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..
[..]
meh... consoles zijn voor kinderen
ik ben trouwens stiekem een beetje benieuwd of het verloop van events iets anders wordt als je voor de andere keuze gaat (tussen sabal & amita..)
maar of ik daar nou het hele spel daarvoor opnieuw ga spelen, dunno.. levert voor de rest niet echt wat op
Er zit geen verschil tussen Amita of Sabal ending. Er zijn wel andere mogelijke endings maar zijn niet afhankelijk van die keuze.quote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, uitgespeeld, kan je em weer doorverkopen..
[..]
meh... consoles zijn voor kinderen
ik ben trouwens stiekem een beetje benieuwd of het verloop van events iets anders wordt als je voor de andere keuze gaat (tussen sabal & amita..)
maar of ik daar nou het hele spel daarvoor opnieuw ga spelen, dunno.. levert voor de rest niet echt wat op
Die events zijn inderdaad heel random.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:23 schreef mschol het volgende:
eindelijk, na 13 liberated outposts en alle bell towers een keer een retalliation party gehad
FC4 zijn toch veel meer dingen te doen, dus eentonig is het zeker niet.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
Vanmiddag het spel gekocht, lijkt me toch wel weer tof om te spelen![]()
FC3 heb ik trouwens niet uitgespeeld omdat ik het te eentonig vond worden
Ik snap niet eens wat je bedoel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. alle easy outposts en 4 medium outposts gedaan en ik moet er nog 1 ongezien doen. Kan dat ook in co-op of telt dat dan niet voor die ene skill waar je 2 outposts ongezien moet doen?
Iedereen uitschakelen zonder dat je gezien wordt. Handig om dan eerst de alarmen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je bedoel.
Hoezo ongezien?
Voor een vaardigheden upgrade moet je ongemerkt 2 outposts veroveren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je bedoel.
Hoezo ongezien?
Aaaaah. Ik zat aan iets ander te denken bij ongezien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iedereen uitschakelen zonder dat je gezien wordt. Handig om dan eerst de alarmen uit te schakelen.
Dat van die plantjes zal ik onthouden, thanks. Maar ik het wel meegemaakt dat als je er een paar sniped en de lichamen worden gevonden, dat ze alsnog alarm slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik zat aan iets ander te denken bij ongezien.
Maar er zijn idd 3 mogelijkheden om een outpost te pakken.
Alarm gaat af
Geen Alarm
Undetected (ongezien dus).
Volgens mij kun je die skill ook unlocken door een outpost opnieuw te spelen met Outpost Master. Maar dat heb ik nooit getest.
En als er eentje bij hard staat, maakt het echt niet veel moeilijker.
En alarmen hoef je niet uit te schakelen (alleen maar meer risico dat je gezien word).
Pak 2 silenced weapons, Sniper + Handgun of SMG als het kan met een scope.
Dan pak je een rode en een blauw plant, en die inject je als je bij de outpost staat.
Nu zie je waar iedereen is, inclusief evt een hond of 2.
Dan pak je iedereen met je sniper/handgun behalve die lui met LMG/Flamethrower (met pak en helm).
Zodra je iedereen behalve die 2 hebt.
Ga je achter een muur staan een meter of 10-20 van 1 van hen af. En gooi 3 granaten die kant op.
Doe dat ook bij een evt. 2e of als je de "Heavy Takedown" skill al hebt, kun je dat ook doen.
Ze slaan nooit alarm als ze lichamen vinden, alleen als ze je zien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat van die plantjes zal ik onthouden, thanks. Maar ik het wel meegemaakt dat als je er een paar sniped en de lichamen worden gevonden, dat ze alsnog alarm slaan.
Hm, dan heb ik dat verkeerd ervaren of je vergist je. Ik zal er eens op letten. Zou inderdaad wel zo handig zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze slaan nooit alarm als ze lichamen vinden, alleen als ze je zien.
Ze gaan dan wel rondrennen en je zoeken. Maar als je verder weg zit zullen ze je meestal niet vinden.
Ik heb FC4 nu zeker meer dan 40 uur gespeeld (en veel outpost master gedaan). Heb het nog nooit meegemaakt dat dat gebeurd. Zou wel realistischer zijn eigenlijk (daar is de move body functie eigenlijk voor).quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik dat verkeerd ervaren of je vergist je. Ik zal er eens op letten. Zou inderdaad wel zo handig zijn.
Ik vond FC3 ook leuker wat betreft verhaal, en die tatau. Maar FC4 is zeker een beter spel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
Vind 'm qua verhaal wat tegenvallen t.o.v. 3. De actie is natuurlijk vet, en alle side-missions ook. Verder vind ik het wel meer van hetzelfde. Ben niet direct 'hooked' net als bij 3. Toch ga ik vanavond zeker nog even wat kampjes veroveren, blijft toch het leukst
Thanks, scheelt een hoop ellendequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb FC4 nu zeker meer dan 40 uur gespeeld (en veel outpost master gedaan). Heb het nog nooit meegemaakt dat dat gebeurd. Zou wel realistischer zijn eigenlijk (daar is de move body functie eigenlijk voor).
Het kan ook zijn dat het op Hard bijvoorbeeld wel zo is, en op easy niet. Dat weet ik niet
Shredder (Vector SMG met silencer)quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb de hele game met machine gun uitgespeeld, kost wel wat meer aan kogels, maar bespaart veel frustratie. Had nog een sniper bij de hand voor als het van verre afstand moest, zoals bij de Yuma missie in de bergen. Die raketten voor als iets snel kapot moest. En nog een handgun voor in de auto, of voor als de kogels opzijn van de machine gun maar dat komt bijna nooit voor als je tijdens gevechten en daarna even ammo gaat looten.
Ik gebruik Shredder, Grenade Launcher, Uplay handgun (3 kogels tegelijk) silencer en zodra ik hem vrij heb gespeeld die crossbow (ideaal voor 2x skin van dieren, en ook nog eens silence kills).quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Shredder (Vector SMG met silencer)
AMR9 met silencer en extended clip
China Lake of hoe dat ding in FC4 dan ook heet. Een granaat werper die je met één hand bedient en dus ook vanuit de auto mee kan schieten, en met wat oefenen raak je er ook nog wel een helicopter mee.
En de Z93 met scope, silencer en extended clip.
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
Vind 'm qua verhaal wat tegenvallen t.o.v. 3.
Gewoon C4 voor z'n neus pleuren en opblazen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye Neushoorns zijn niet grappig in dit spel >_< agressief als de pest en niet kapot te krijgen met normale guns, laat staan bolts arrows of knife.
Dan beschadig je zijn skin.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gewoon C4 voor z'n neus pleuren en opblazen.
Denk ik ook niet, daarom vond ik het ook ergens wel jammer toen ze met die trailer kwamen dat het weer zo'n gek was waar je tegen moest gaan vechten met de vorige gek nog in gedachten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
Maybe, maar vergis je niet in Pagan Min.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.
dat ligt aan jou.. een beest had 5 (!) pijlen in de kop maar was pas bij de 5de pijl doodquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb wel wat neushoorns geslacht alleen hoe ik dat heb gedaan weet ik niet helemaal meer. Wat wel opvalt trouwens is dat de dieren voor de Kyrat fashion week veel makkelijker dood lijken te gaan dan willekeurige dieren. Of ligt dat aan mij?
Truequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True, die gast kwam over als een levensechte, geflipte rebellenleider. Outpost master en alle side-missies zijn in ieder geval beter.
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:05 schreef Ixnay het volgende:
Het punt waarop FC3 beter was dan FC4 was de bad guy.
Pagan Min staat qua ziekheid gelijk aan Hoyt. Pagan is iets flamboyanter misschien en daarom misschien beter bedacht. Maar FC 3 had behalve Hoyt ook nog eens Vaas. Die kom je vaker tegen zoals al gezegd is en Jason glipt meerdere keren uit zijn handen. Pagan kom je niet vaak tegen.
Over het aantal keren dat je Pagan tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het einde:Over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Je moet de 'Harvester' skill unlocken (aan de Olifant-kant):quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
Harvester
Cost 1 – You are skillful enough to take twice as many leaves from each plant you harvest.
Als je dan 1 groen plantje plukt, kun je al één medicijn maken. Dit doet hij dan automatisch.![]()
Dat was 'm, thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.
1 2 3 4 q in houden (maakt niet uit welke)
Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten...![]()
![]()
Of gewoon in de fik zetten :-Dquote:Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten...![]()
Hebben ze dit er uitgeknipt ofzo?
Als ik naar dat fort ga ziet het er een stuk anders uit:
En hier zou dan een kloof moeten zitten..![]()
![]()
Molotov er op gooien werkt ookquote:Op woensdag 3 december 2014 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen vlammenwerper bij me, gelukkig werkt het ook met een granaatwerper.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?![]()
Ik heb nog niet online gespeeld, maar je zit sowieso niet constant in een verhaallijn, dat bepaal je helemaal zelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:48 schreef Apekoek het volgende:
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ik maak echt de stomste bugs mee...
In Shangri La zit een punt, als je daar langs loopt krijg je een crash. Geen idee waarom.
En daarna had ik een missie gedaan, is me aiming ineens fucked.
Lijkt net of je dronken bent, of ergens staat waar veel wind is.
Zelfs met sniper gaat je crosshair alle kanten op, en is het niet in het midden van het scherm.
Ben nu een check "verify files" aan het doen. Hopelijk is het daarna weg.
Moet nog de helft van het spel, dat is geen doen zo.
Edit: probleem is weer weg, gelukkig maar.
[ Bericht 4% gewijzigd door bambino op 05-12-2014 00:17:44 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Je syringe wheel zit ook rechtstreeks onder Tab.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.
1 2 3 4 q in houden (maakt niet uit welke)
Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |