abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:26:57 #181
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147233884
Ik heb wel wat neushoorns geslacht alleen hoe ik dat heb gedaan weet ik niet helemaal meer. Wat wel opvalt trouwens is dat de dieren voor de Kyrat fashion week veel makkelijker dood lijken te gaan dan willekeurige dieren. Of ligt dat aan mij?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147234971
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
Maybe, maar vergis je niet in Pagan Min.
Dat is ook wel een zieke gast eigenlijk.
Zet compleet eiland op zijn kop, doet een paar dingen die ik niet kan zeggen ivm spoiler en heeft 3 grote jongens onder zich (Noore/De Pleur/Yuma) die zelf ook alles en iedereen afslachten.

Vaas zag je alleen veel vaker, maar het blijft allemaal een hoop neppigheid. Vaas had Jason weet ik hoe vaak af kunnen maken, Pagan Min niet. Die heeft 1 kans gehad, 1e scene, en toen hoopte die nog dat Ajay zou blijven zitten. Later wel weer tho.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 3 december 2014 @ 00:05:12 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_147235610
Het punt waarop FC3 beter was dan FC4 was de bad guy.

Pagan Min staat qua ziekheid gelijk aan Hoyt. Pagan is iets flamboyanter misschien en daarom misschien beter bedacht. Maar FC 3 had behalve Hoyt ook nog eens Vaas. Die kom je vaker tegen zoals al gezegd is en Jason glipt meerdere keren uit zijn handen. Pagan kom je niet vaak tegen.

Over het aantal keren dat je Pagan tegenkomt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.
pi_147235805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb wel wat neushoorns geslacht alleen hoe ik dat heb gedaan weet ik niet helemaal meer. Wat wel opvalt trouwens is dat de dieren voor de Kyrat fashion week veel makkelijker dood lijken te gaan dan willekeurige dieren. Of ligt dat aan mij?
dat ligt aan jou.. een beest had 5 (!) pijlen in de kop maar was pas bij de 5de pijl dood :')
pi_147240596
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat, als we t over de bad guy hebben, ze Vaas toch nooit meer gaan overtreffen.
True :), die gast kwam over als een levensechte, geflipte rebellenleider. Outpost master en alle side-missies zijn in ieder geval beter.
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_147241849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

True :), die gast kwam over als een levensechte, geflipte rebellenleider. Outpost master en alle side-missies zijn in ieder geval beter.
Wel even een n00b vraag: hoe craft ik medicijnen van planten etc.?? Krijg het niet gevonden. Of gaat dat automatisch?
Speel je op de pc? Anders weet ik het niet.

1 2 3 4 q in houden (maakt niet uit welke)
Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.
pi_147241901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:05 schreef Ixnay het volgende:
Het punt waarop FC3 beter was dan FC4 was de bad guy.

Pagan Min staat qua ziekheid gelijk aan Hoyt. Pagan is iets flamboyanter misschien en daarom misschien beter bedacht. Maar FC 3 had behalve Hoyt ook nog eens Vaas. Die kom je vaker tegen zoals al gezegd is en Jason glipt meerdere keren uit zijn handen. Pagan kom je niet vaak tegen.

Over het aantal keren dat je Pagan tegenkomt
SPOILER
Over het einde:
SPOILER
Ondanks dat einde was FC4 met afstand de beste game van het jaar.
Over het einde
SPOILER
  woensdag 3 december 2014 @ 11:33:36 #188
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_147242918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Je moet de 'Harvester' skill unlocken (aan de Olifant-kant):

Harvester

Cost 1 – You are skillful enough to take twice as many leaves from each plant you harvest.

Als je dan 1 groen plantje plukt, kun je al één medicijn maken. Dit doet hij dan automatisch.
pi_147247308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
wijs naar links/rechts/boven/onder en klik, als je hem meteen wilt gebruiken dan moet je klikken en zorgen dat de muis naar rechts/links/boven/onder blijft. Gaat je muis terug naar het midden dan craft je alleen.
Dat was 'm, thanks ^O^
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_147260343
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten... |:(
pi_147262150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijd aan het klooien geweest om sommige propaganda posters te bereiken, blijkt dat je ze ook gewoon met geweld van de muur kunt schieten... |:(
Of gewoon in de fik zetten :-D
pi_147264990
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef JWXNL het volgende:

[..]

Of gewoon in de fik zetten :-D
Ik heb meestal geen vlammenwerper bij me, gelukkig werkt het ook met een granaatwerper. :P
pi_147266868
Hebben ze dit er uitgeknipt ofzo?

Als ik naar dat fort ga ziet het er een stuk anders uit:

En hier zou dan een kloof moeten zitten..
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_147271314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ik heb meestal geen vlammenwerper bij me, gelukkig werkt het ook met een granaatwerper. :P
Molotov er op gooien werkt ook ;)
pi_147271714
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?
pi_147271745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:48 schreef Apekoek het volgende:
Is dit een lekkere free-roam game om samen met een maat op de bank te spelen? Of zit je constant met een verhaallijn?
Ik heb nog niet online gespeeld, maar je zit sowieso niet constant in een verhaallijn, dat bepaal je helemaal zelf.
pi_147296950
Ik maak echt de stomste bugs mee...

In Shangri La zit een punt, als je daar langs loopt krijg je een crash. Geen idee waarom.

En daarna had ik een missie gedaan, is me aiming ineens fucked.
Lijkt net of je dronken bent, of ergens staat waar veel wind is.
Zelfs met sniper gaat je crosshair alle kanten op, en is het niet in het midden van het scherm.

Ben nu een check "verify files" aan het doen. Hopelijk is het daarna weg.
Moet nog de helft van het spel, dat is geen doen zo.

Edit: probleem is weer weg, gelukkig maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door bambino op 05-12-2014 00:17:44 ]
pi_147433339
nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door EliteJ op 09-12-2014 21:35:23 ]
  woensdag 10 december 2014 @ 13:34:17 #199
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147451340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Je weapon wheel opent.
Dan druk je r.muis knop
Je syringe wheel opent
Je syringe wheel zit ook rechtstreeks onder Tab.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147456717
Die harpoen is echt wel het meest nutteloze Far cry wapen ooit zeg. _O-
  woensdag 10 december 2014 @ 16:44:25 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_147457332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:52 schreef bambino het volgende:

[..]

Over het einde
SPOILER
SPOILER
pi_147457537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Die harpoen is echt wel het meest nutteloze Far cry wapen ooit zeg. _O-
Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.

Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.

Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...

Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.

Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).

Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.

Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.
pi_147457581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 10 december 2014 @ 21:31:26 #204
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147466632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Nja wat ik me afvraag. Als het goed is zit er een secret mission in, dat je gaat Whale Hunten (dat las ik ergens). Maar heb er nog niet naar gezocht. Kan best zijn dat die alleen bij de Season Pass zit ofzo.

Ik ben trouwens nu fucked. Me save game is opgekloot.

Ik sta bij de missie "Confront Pagan" aan de verkeerde kant van het stadje. En omdat je tijdens die missie niet door het stadje heen mag lopen, kan ik de missie niet halen.
Aan de noordkant staat een auto, normaal sta je ook noord als de missie begint.
Maar ik was al naar het zuiden gelopen om 2 posters te pakken. Toen begon de missie...

Omheen kan niet (bergen) en buzzer zoeken is useless. Er zijn geen verhicles in de map, nergens. Alleen die ene auto waar je in moet.

Dus 33 uur voor jan lul (en had al 38 uur via de download gespeeld, maar nu dus officieel gekocht).

Ticket aangemaakt bij ubi, maar lijkt me sterk dat ze dit kunnen oplossen.

Ik ga nog een manier proberen om te teleporten. Neem aan dat op je eigen pc ergens staat WAAR je bent. Als je dat aanpast naar iets anders kan dat misschien werken, who knows.
Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147469034
Ik ga vanavond eens de far cry arena app eens linken aan uplay, eens kijken hoe snel ik op lvl 10 kan komen
pi_147483648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik ken die missie verder niet want zo ver ben ik nog niet maar je kunt ook binnen missies gebruik maken van de fast travel optie naar een outpost. Weet niet of dat je te ver buiten het missie gebied plaatst om op tijd terug te zijn.
En anders kun je via het menu toch de missie stoppen? Moet je alleen dat stukje opnieuw doen.
Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.

Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.

Ben nu aan het zoeken naar een trainer (hack) met super jump.
Dan kan ik de berg beklimmen en alsnog aan de achterkant van het dorp komen.

Ubi gaat dit niet voor me oplossen vrees ik.

En restart mission kom ik op zelfde punt, omdat ik daar de missie begon.
Alleen abandon mission zou helpen, moet je alles van die missie opnieuw doen. Vind ik prima, maar die optie is er niet.
pi_147484311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef bambino het volgende:

Nop, fast travel mag niet bij sommige missies. Tevens heeft het in dit geval geen zin.
Ik moet boven het dorpje uitkomen, en dat kan alleen als je daar al bent, of door een buzzer.
Door het dorp heen lopen mag niet.

Het idee is dat je in het noorden bent, en dus niet terug Kyrat in mag.
Als je aan de Kyrat kant staat, kun je dus nooit bij je doel komen zonder buzzer.

Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.
pi_147485156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Over het fort heenvliegen mag ook niet, dan stort je buzzer gewoon neer. Ik dacht de eerste keer ook zo slim te zijn, maar die missie moet vanaf de grond.
Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.
Met klimmen kom ik er bijna, maar ik mis nog de laatste 10 meter wat te stijl is.

Zie foto:
pi_147491900
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef bambino het volgende:

Dat wilde ik ook niet doen, ik wilde via de zijkant over de berg.
Ik heb het nog even geprobeerd, maar de Buzzer gaat automatisch naar de grond zodra je maar in de buurt komt van 'The royal fortress'.

En waarom is er maar 1 savegame mogelijk? :( Ik wil in de eerste game rustig dingen gaan zoeken, en in een nieuwe game de andere missies doen en een ander einde kiezen.
pi_147495481
iemand een idee hoe die arena app werkt?
ik heb wel level 6 op de app nu, maar mijn level ingame veranderd niet mee :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')