Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dierenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:44 schreef 2dope het volgende:
Mijn eerste pak 'm beet zes uur Far Cry 4 zitten er alweer op. Wat een topgame - het is gewoon Far Cry 3 geperfectioneerd. Moet zeggen dat ik bij het vorige deel wel iets meer in het verhaal zat (ondanks dat die al flinterdun was).
Wat ik overigens mateloos irritant vind, ondanks dat het bij het 'realisme' van de game hoort, is het feit dat ik al-tijd wordt gestalkt door tijgers en honey badgers als ik een outpost aan het outscopen ben. Heb je net alle targets gemarkeerd en een strategie verzonnen, heb je weer een tijger in je nek hangen waardoor het hele stealth-plan in 't water valt
En gedempte wapens op zak hebben zodat je in stilte met die beesten kunt vechten zonder je positie weg te geven aan de outpost.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dieren
Dat is wel heel apart inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Heel apart, ben nu bijna klaar met het tweede spel, maar nog geen Pagan's wrath convoy gezien, en ik ben niet de enige die daar last van heeft zo te lezen.. Het eerste spel al niet 100% kunnen voltooien omdat ik maar 149 van de 150 propaganda posters kon vinden (De ontbrekende poster stond ook echt nergens op de kaart..), nu dit weer.
ik heb die ook bijna niet gehad, tot ik een keer een outpost redelijk rustig uit liepquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart inderdaad.
Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.
Het blijft een buggy spel tho.
De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart inderdaad.
Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.
Het blijft een buggy spel tho.
Heb je het via ubisoft gedownload? Uplay?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.
Een andere irritante bug zijn de bomen, ik kom er te veel tegen die 2D blijven, terwijl de vegetatie in de instellingen toch echt op Ultra staat. Alsof je een spel uit begin jaren negentig speelt, met sprites in plaats van 3D modellen.
Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:33 schreef bambino het volgende:
Achter play farcry4 staat een pijltje, daar op klikken en dan "Verify Files".
Wie weet helpt het.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden!
Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu ik die verhalen zo lees vraag ik me toch even af of ik met een soortgelijk probleem zit. Heb nu twee van de benodigde drie drugs vrachtwagens overvallen en naar een outpost gebracht. Maar heb ze nu al enige tijd niet meer voorbij zien komen. Stoppen die na enige tijd?
Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.
Dat laatste is het probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.
Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.quote:Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem.
Die dingen rijden bijna nooit in de buurt van jou outposts.
Want dan haal je het veel te makkelijk.
Dus als je nog een paar outposts hebt die je nog niet gehaald hebt, dan moet je daar ff rond gaan vliegen. Kom je hem vanzelf tegen.
Ah dat is pure mazzel inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.
Overigens was mijn eerste hijack juist erg makkelijk. Die truck kwam de outpost inrijden terwijl ik met de overname bezig was. Hoefde hem maar een paar meter het kamp in te rijden toen de outpost van mij was
Fortresses heb ik ook al in handenquote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah dat is pure mazzel inderdaad.
En ja als alle outposts weg zijn, dan komen ze niet meer (of misschien nog bij een fortress).
Maar tegen de tijd dat ik alle outposts had, had ik dit al 3 keer gedaan dus ik lette er niet echt op.
Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset,
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outpostsquote:Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?
Mooi, altijd leuk als ik weer zin heb om even terug te gaan naar Kyrat.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outposts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag"wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee
![]()
Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het spel inmiddels ook uit.Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag"wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee
![]()
Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).Ah dat is dan weer het nadeel van gamen met muziek aan op de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel knap dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).Hij liet een briefje achter. Op de tafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |