abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147935315
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:44 schreef 2dope het volgende:
Mijn eerste pak 'm beet zes uur Far Cry 4 zitten er alweer op. Wat een topgame - het is gewoon Far Cry 3 geperfectioneerd. Moet zeggen dat ik bij het vorige deel wel iets meer in het verhaal zat (ondanks dat die al flinterdun was).

Wat ik overigens mateloos irritant vind, ondanks dat het bij het 'realisme' van de game hoort, is het feit dat ik al-tijd wordt gestalkt door tijgers en honey badgers als ik een outpost aan het outscopen ben. Heb je net alle targets gemarkeerd en een strategie verzonnen, heb je weer een tijger in je nek hangen waardoor het hele stealth-plan in 't water valt :')
Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dieren ;)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 24 december 2014 @ 22:15:03 #252
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147935768
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Daarom altijd rood en blauw blaadje pakken en die rechter syringe craften. Dan zie je alle enemies en dieren ;)
En gedempte wapens op zak hebben zodat je in stilte met die beesten kunt vechten zonder je positie weg te geven aan de outpost.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 26 december 2014 @ 10:26:24 #253
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_147968888
Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_147988755
Heel apart, ben nu bijna klaar met het tweede spel, maar nog geen Pagan's wrath convoy gezien, en ik ben niet de enige die daar last van heeft zo te lezen.. Het eerste spel al niet 100% kunnen voltooien omdat ik maar 149 van de 150 propaganda posters kon vinden (De ontbrekende poster stond ook echt nergens op de kaart..), nu dit weer.
pi_148003009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Heel apart, ben nu bijna klaar met het tweede spel, maar nog geen Pagan's wrath convoy gezien, en ik ben niet de enige die daar last van heeft zo te lezen.. Het eerste spel al niet 100% kunnen voltooien omdat ik maar 149 van de 150 propaganda posters kon vinden (De ontbrekende poster stond ook echt nergens op de kaart..), nu dit weer.
Dat is wel heel apart inderdaad.
Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.

Het blijft een buggy spel tho.
pi_148003213
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:

[..]

Die dingen spawnen best vaak, en ook als je alle outposts etc al gehad hebt kunnen ze nog komen.

ik heb die ook bijna niet gehad, tot ik een keer een outpost redelijk rustig uit liep
pi_148004450
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef bambino het volgende:

[..]

De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.
Een andere irritante bug zijn de bomen, ik kom er te veel tegen die 2D blijven, terwijl de vegetatie in de instellingen toch echt op Ultra staat. Alsof je een spel uit begin jaren negentig speelt, met sprites in plaats van 3D modellen.
pi_148006036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

De eerste keer kwam ik ze bijna op elke straathoek tegen, nu nog geen enkele gezien terwijl ik nog maar drie outposts hoef te veroveren en twee forten.
Een andere irritante bug zijn de bomen, ik kom er te veel tegen die 2D blijven, terwijl de vegetatie in de instellingen toch echt op Ultra staat. Alsof je een spel uit begin jaren negentig speelt, met sprites in plaats van 3D modellen.
Heb je het via ubisoft gedownload? Uplay?

Ga dan is in uplay, naar games en dan farcry4

Dan zie je aan de linker kant 2 knoppen.
Play farcry4
Play Map Editor

Achter play farcry4 staat een pijltje, daar op klikken en dan "Verify Files".

Wie weet helpt het.
pi_148012235
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:33 schreef bambino het volgende:

Achter play farcry4 staat een pijltje, daar op klikken en dan "Verify Files".

Wie weet helpt het.
Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden! :D
pi_148013731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Niets gevonden, alles was goed, maar de net even het spel opgestart en verdomd binnen vijf minuten een konvooi gevonden in het zuiden! :D
:D
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:03:43 #261
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148015755
Nu ik die verhalen zo lees vraag ik me toch even af of ik met een soortgelijk probleem zit. Heb nu twee van de benodigde drie drugs vrachtwagens overvallen en naar een outpost gebracht. Maar heb ze nu al enige tijd niet meer voorbij zien komen. Stoppen die na enige tijd?

Ik ben overigens ook twee bugs tegen gekomen die het slagen van missies dwars zitten.
Bij de missie City of Pain moet je ongezien een vrachtwagen in sluipen. Dit kan alleen als de bewakers totaal niks merken. Undetected, zoals de missie voorschrijft, is niet genoeg. Als je dan de vrachtwagen bereikt springt het scherm op zwart en kun je niks meer. Alleen door het gebouw in te sluipen, de twee bewakers daar met takedowns uit te schakelen zonder dat de rest ook maar gaat zoeken omdat er iets mis lijkt, kun je de vrachtwagen in komen zonder dat het spel breekt.

Een tweede bug kwam ik tegen in de, volgens mij, een na laatste missie van Yogi en Reggie. Daar moet je een stuk onderwater zwemmen om uit een grot te komen. Als je daarbij je spuit gebruikt om sneller te zwemmen triggert aan het eind van de missie, bij het vinden van je gear, de missie completed niet.

Niet iedereen schijnt hier last van te hebben maar kwam er ook meerdere posts over tegen op de Ubisoft fora. Dus wou hier ook maar even op de oplossingen wijzen, mocht het iemand voorbij een lastige bug helpen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148015962
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu ik die verhalen zo lees vraag ik me toch even af of ik met een soortgelijk probleem zit. Heb nu twee van de benodigde drie drugs vrachtwagens overvallen en naar een outpost gebracht. Maar heb ze nu al enige tijd niet meer voorbij zien komen. Stoppen die na enige tijd?
Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:24:33 #263
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148016380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Bij mij in ieder geval niet, die blijf ik maar overal tegenkomen.
Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.
Neil Degrasse Tyson
pi_148041584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat bleven ze bij mij ook lange tijd maar nu zie ik ze toch al enige tijd niet meer. Zit inmiddels rond de 80% voltooiing van het spel.
Dat laatste is het probleem.
Die dingen rijden bijna nooit in de buurt van jou outposts.
Want dan haal je het veel te makkelijk.

Dus als je nog een paar outposts hebt die je nog niet gehaald hebt, dan moet je daar ff rond gaan vliegen. Kom je hem vanzelf tegen.
  zondag 28 december 2014 @ 13:18:26 #265
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148044091
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef bambino het volgende:

[..]

Dat laatste is het probleem.
Die dingen rijden bijna nooit in de buurt van jou outposts.
Want dan haal je het veel te makkelijk.

Dus als je nog een paar outposts hebt die je nog niet gehaald hebt, dan moet je daar ff rond gaan vliegen. Kom je hem vanzelf tegen.
Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.

Overigens was mijn eerste hijack juist erg makkelijk. Die truck kwam de outpost inrijden terwijl ik met de overname bezig was. Hoefde hem maar een paar meter het kamp in te rijden toen de outpost van mij was :P
Neil Degrasse Tyson
pi_148044956
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Was er gisteren met wat googlen al achtergekomen dat dat mijn probleem is. Ik heb alle outposts al te pakken. Dus rijden die trucks niet meer want die kunnen nergens heen. Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset, maar dat bewaar ik even tot ik de rest uitgespeeld heb.

Overigens was mijn eerste hijack juist erg makkelijk. Die truck kwam de outpost inrijden terwijl ik met de overname bezig was. Hoefde hem maar een paar meter het kamp in te rijden toen de outpost van mij was :P
Ah dat is pure mazzel inderdaad.

En ja als alle outposts weg zijn, dan komen ze niet meer (of misschien nog bij een fortress).
Maar tegen de tijd dat ik alle outposts had, had ik dit al 3 keer gedaan dus ik lette er niet echt op.
  zondag 28 december 2014 @ 13:48:57 #267
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148045460
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Ah dat is pure mazzel inderdaad.

En ja als alle outposts weg zijn, dan komen ze niet meer (of misschien nog bij een fortress).
Maar tegen de tijd dat ik alle outposts had, had ik dit al 3 keer gedaan dus ik lette er niet echt op.
Fortresses heb ik ook al in handen :P
Neil Degrasse Tyson
pi_148049018
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

Als het goed is gaan ze weer rijden als ik mijn outposts reset,

Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?
  zondag 28 december 2014 @ 15:43:24 #269
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148050511
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Kan dat ook in deel 4? Je kunt ze wel per stuk herspelen, maar kan je ook alles resetten zoals in deel 3?
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outposts
Neil Degrasse Tyson
pi_148054326
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jup, Options -> General onder het kopje Gameplay staat reset outposts
Mooi, altijd leuk als ik weer zin heb om even terug te gaan naar Kyrat.
pi_148129541
Heb het spel inmiddels ook uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag" _O_ wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee :@

Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.
pi_148130034
De cirkelzaag is het meest overpowered wapen waar ik ooit in een game mee gespeeld heb.
pi_148130403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het spel inmiddels ook uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels alle outposts ingenomen, alle kijktorens overgenomen, de forten zijn ingenomen en alle maskers zijn al gevonden. Ook heb ik de Shangri-La missies uitgespeeld. Heb nu het wapen "De Cirkelzaag" _O_ wat een heerlijk ding is dat. Alleen ben nu wel beetje overpowered daarmee :@

Even een vraagje. Ik had alle modeweek van Kyrat missies gedaan. En toen moest ik terug naar dat huisje. Ik kwam dat huisje binnen en toen was deze "leeg" en gebeurde er niks? Heb ik wat gemist? De Modeweek van Kyrat symbool is wel weg.
Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).
SPOILER
pi_148130545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:

[..]

Als het goed is krijg je een telefoontje op dat moment van die dude (ben zijn naam ff kwijt, Chivon ofzo).
SPOILER
Ah dat is dan weer het nadeel van gamen met muziek aan op de achtergrond.

Wel knap dat:
SPOILER
pi_148135352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef bambino het volgende:

[..]

SPOILER
Hij liet een briefje achter. Op de tafel.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')