quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Frishe het volgende:
Do you know the definition of homosexuality?
quote:De Franse uitgever Ubisoft heeft een nieuw deel in de Far Cry-serie aangekondigd. Het volgende deel, dat de titel Far Cry 4 draagt, moet op 20 november op de markt komen voor de pc, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 en de Xbox 360.
Far Cry 4Far Cry 4 speelt zich af in Kyrat, een levensgevaarlijk gebied in de Himalaya's, zo maakte Ubisoft donderdag bekend. De speler komt terecht in een gebied waar een zelfbenoemde, alleenheersende koning met de scepter zwaait. Om te overleven kan de speler gebruik maken van een groot aantal verschillende wapens, voertuigen en dieren.
Gamers die Far Cry 4 pre-orderen ontvangen gratis het dlc-pakket Hurk's Redemption, waarin drie volgens Ubisoft actievolle missies met het personage Hurk gespeeld kunnen worden. Hurk is voor gamers die de dlc van Far Cry 3 hebben gespeeld een oude bekende, want ook daarin kwam Hurk voor. Zijn wapen, het harpoengeweer 'The Impaler' zal ook in de Far Cry 4-dlc zitten.
Far Cry 4 wordt ontwikkeld door vijf verschillende Ubisoft-studio's. Ubisoft Montréal overziet de productie, maar ook bij Ubisoft Red Storm Entertainment, Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai en Ubisoft Kiev wordt aan Far Cry 4 gewerkt. Behalve de titel, de releasedatum en de setting heeft Ubisoft nog weinig bekendgemaakt over het spel. Voor meer informatie verwijst de uitgever naar de E3-persconferentie, die op de agenda staat voor 9 juni, 23:55 uur Nederlandse tijd. Daar zal Far Cry 4 voor het eerst uitgebreid getoond worden.
Did I ever tell you the definition of homosexuality?
Did I ever tell you the definition of homosexuality?
quote:Ubisoft lekt per ongeluk gamedetails Far Cry 4
Er is dankzij een verkeerde druk op de knop bij Ubisoft meer bekend over het verhaal van de pas aangekondigde shooter Far Cry 4. Ubisoft plaatste de details per ongeluk op Uplay, waar het inmiddels al weer is verwijderd.
Volgens de pagina speel je als Ajay Ghale. Je reist naar Kyrat in het Himalaya-gebergte om de laatste wens van je moeder uit te laten komen, maar raakt verstrikt in een burgeroorlog waarbij gepoogd wordt de heerschappij van dictator Pagan Min ten val te brengen.
De volledige Engelse tekst luidt als volgt:
Hidden in the majestic Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min.
Explore and navigate this vast open world, where danger and unpredictability lurk around every corner. Here, every decision counts, and every second is a story. Welcome to Kyrat.
Vandaag heeft de game director van Far Cry 4, alex Hutchinson, overigens ook wat geruchten uit de wereld geholpen. Hij meldt op Twitter dat de man in het paarse pak niet de speelbare hoofdpersoon is én dat hij niet blank is.
Far Cry 4 komt 21 november uit PlayStation 3 en 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
originaliteit of een goed verhaal zul je bij Ubisoft game niet aantreffen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:29 schreef Gutanoth het volgende:
ik heb geen vertrouwen meer in ubisoft na watchdogs en AC:Unity
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.quote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
originaliteit of een goed verhaal zul je bij Ubisoft game niet aantreffen.
Tot op heden bevalt het spel mij wel. Er zijn weinig bugs en de omgevingen zijn prachtig.
Het is verder wel fc 3 all over again, dus laten we hopen dat deel 5 weer wat vernieuwing brengt
Ja, 18 november officiele releasedatequote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef Breach het volgende:
Ligt hij al in de winkels dan? Officieel is het pas morgen toch?
Heb jij ook zo het idee dat elke boerderij , tower en dorpje op dezelfde plek staan en dat de indeling daarvan (zoals winkels e.d) gelijk is? Ik meen zelfs delen van fc2 te herkennen..quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.
Nou was FC3 een spel waarvan ik baalde dat het afgelopen was, dus zo erg is het niet iig. Ik ga me er iig een flinke tijd mee vermaken.
Dat. Afgelopen dagen weer opnieuw begonnen aan FC3, voor de zoveelste keer en ben het nog steeds niet zat. Alleen het laatste deel van FC3 was minder dus hoop dat dat hier beter gaat.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus, ziet er goed uit, speelt lekker weg maar idd meer van hetzelfde.
Nou was FC3 een spel waarvan ik baalde dat het afgelopen was, dus zo erg is het niet iig. Ik ga me er iig een flinke tijd mee vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |