Uiteraard, je hebt ze nodig voor crafting en er is een fashion week missie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
heb je het wel over hetzelfde dier?
Nog irritanter trouwens is zo'n roedel wolven van vier of vijf. En natuurlijk net als je een outpost aan het verkennen bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je hebt ze nodig voor crafting en er is een fashion week missie.
Precies! Neushoorns, die zijn pas vervelend....quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen over die Honey Badgers?
welke smg precies?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik knal ze zo omver eigenlijk.
Ja hallo het is hier niet de Game-Mania. Gebruik Google ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 10:52 schreef Robuust-koekje het volgende:
Zit er wel over na te denken dit spel te kopen!
Herft iemand nog bepaalde punten waarom dit eigenlijk een must-have is?
Ja dat kan, maar mede FOK!kers geven vast een gedetailleerder beeld over het spelquote:Op woensdag 26 november 2014 11:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ja hallo het is hier niet de Game-Mania. Gebruik Google ofzo
Die gevangenis? Of met die zuurstofdingen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Durmada het volgende:
Wat een kutmissie in de himalaya zeg
Zuurstofdingenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die gevangenis? Of met die zuurstofdingen?
Far Cry 3 in Nepal. Als je Far Cry 3 leuk vond vind je deze ook leuk.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar mede FOK!kers geven vast een gedetailleerder beeld over het spel
Ik hou meer van het voorichtige, eerst de alarms uitschakelen en daarna één voor één snipen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:15 schreef mschol het volgende:
met een olifant een outpost binnen stormen is trouwens best leuk
ook leuk, maar met een olifant wilde ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hou meer van het voorichtige, eerst de alarms uitschakelen en daarna één voor één snipen.
En dat gaat het hele spel zo door.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik boek echt te weinig vooruitgang door alle afleidingen.. Ben ik net onderweg naar een toren, wordt ik eerst teruggeroepen omdat de outpost onder vuur ligt, daarna kom ik een Neushoorn tegen die ik wel even denk te slachten voor zijn huid (Niet dus, even een savegamepje gebruiken..), weer onderweg kom ik een konvooi tegen waar ik achteraan ga, daarna een vrachtwagen van het leger met supplies waardoor ik weer terug kan naar mijn beginpunt... Echt een geweldig spel, zeker zo leuk als deel 3!
Wil geen spoilers hier neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef mschol het volgende:
ik vind die keuze missies wel geinig gedaan.. vooralsnog voor amita gekozen..
daar schijnen ook verschillende eindes aan verbonden te zijn, klopt dat?
Uiteraard, net zoals bij far cry 3. Je kunt gewoon de wereld weer in en de rest allemaal doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Kan je trouwens ook door spelen als je de main quest hebt uitgespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |