Zoals het hoortquote:
Dit zou op de meet zo geloofwaardig overgekomen zijn met je knalrode ogenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Pff als iedereen gaat blowen kom ik niet meer hoor, stelletje kutjunks
Zegt de man die afgelopen zaterdag maar niet genoeg joints kon krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Pff als iedereen gaat blowen kom ik niet meer hoor, stelletje kutjunks
Anders begint het proces naar vieze gure stoner worden langzaam aan je te vreten.quote:
Jazeker, geen voorgedraaide.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nice ik zie net dat ik 10 juni even langs het grasbedrijf kan. Iemand iets aan te raden van de serie voorgedraaid?
Liever niets voorgedraaid... Jeweettoch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nice ik zie net dat ik 10 juni even langs het grasbedrijf kan. Iemand iets aan te raden van de serie voorgedraaid?
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders begint het proces naar vieze gure stoner worden langzaam aan je te vreten.
Ik pak altijd een White Widow.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Geen zin om honderdduizend vloeitjes en tipjes en alles in huis te halen. En ik ben luiquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever niets voorgedraaid... Jeweettoch.
Maar die Hindu Kush was wel goed te pruimen van het grasbedrijf.
Volgens Nijn zagen we er voor een stel vieze gure stoners nog wel netjes gedoucht uit.quote:
Uhm, wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens Nijn zagen we er voor een stel vieze gure stoners nog wel netjes gedoucht uit.
Laatste keer dat ik er was nog wel. Niet lui zijn, gewoon 1 pakkie tips en vloei halen en wanneer de vloeitjes bijna op zijn kan je wel draaien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om honderdduizend vloeitjes en tipjes en alles in huis te halen. En ik ben lui.
Hebben ze nog steeds van die 6-packs?
Pssst! we hadden daar zo'n sc voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Krijg zin in wiet door dit geneuzel
Kiek 't begint al.quote:
Yankee Hotel Foxtrotquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Trollscience het volgende:
Amoeba en ik gaan wel jankend Wilco luisteren in een hoekje.
lekker vrolijk ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Yankee Hotel Foxtrot
Maar For Emma, Forever Ago is ook een tof idee.
Mozambiquequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik zorg wel voor een eindeloze stroom van Bob Dylan.
Ik ook niet. Homo'squote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter niet, ik ben niet gediend van homo's in mijn buurt.
Heb dan liever dat je voor die tijd even gebruik maakt van die douche. Ik moet daar later nog slapen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aight, ik neem wel poppertjes mee
Dacht eigenlijk dat rez en ik miss wel bij jou in bed konden crashen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb dan liever dat je voor die tijd even gebruik maakt van die douche. Ik moet daar later nog slapen.
Fuck bier en tieten, poppers en peners, dat is pas genieten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aight, ik neem wel poppertjes mee
Ik zal speciaal voor jou mijn fistlube meenemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter niet, ik ben niet gediend van homo's in mijn buurt.
K dit gaat me dan weer net iets te verquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fuck bier en tieten, poppers en peners, dat is pas genieten.
Denken dat ik daar niet sta.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Trollscience het volgende:
Ontopic weer. Zet jezelf even in de OP 'moebje
Dat kan wel als we nog plek overhouden voor mijn chloroform slachtoffer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat rez en ik miss wel bij jou in bed konden crashen?
Van bergen vet houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
K dit gaat me dan weer net iets te ver
Tieten![]()
Ja, oké, je vader is ook een berg vet eigenlijk.quote:
Big fucking deal, tieten zijn gewoon chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van bergen vet houden.Ze kunnen niet eens schieten, man.
billenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oké, je vader is ook een berg vet eigenlijk.
Misschien, altijd misschien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Kom je nou, korporaal-van-de-kale-vleespaal?
Ik schijt in je gezicht straks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
we weten allang dat je homo bent doe geen moeite pik
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Oké het homokwartiertje is weer afgelopen, alle homo's opgerot
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
We krijgen straks weer zo'n gezeik van mods he met jullie SC.
Nee joh ik vroeg alleen of rez ook kwam. Dat dat gepaard moet gaan met een shitload aan homopropaganda kon ik vooraf ook niet voorspellenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd de schuld van de hommo'squote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee joh ik vroeg alleen of rez ook kwam. Dat dat gepaard moet gaan met een shitload aan homopropaganda kon ik vooraf ook niet voorspellen
pittquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef JustAsEasy het volgende:
Ok
Wat drinken jullie eigen het liefst mbt bier?
Maakt geen zak uit wat je koopt, alles komt toch wel op. Had zelf gewoon een tray pauperbier meequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef JustAsEasy het volgende:
Ok
Wat drinken jullie eigen het liefst mbt bier?
Boeiend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
EP slet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
He moeba leuk dat je komtIk geef je die LP dan wel.
Ik ga niet zomaar naar eindhoven toe eh. Moet ik wel een goede reden hebben anders draai ik er verlies op.quote:
FL_Flikker, is goed hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar naar eindhoven toe eh. Moet ik wel een goede reden hebben anders draai ik er verlies op.
Wij allemaal wel een beetje.quote:
Ik ook. Neem je die Helmonder van je nu mee of niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk ben ik best benieuwd om Amoeba weer eens te zien na tien jaar of zo.
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroomquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Hebben we ook iets om muziekjengs op te draaien?
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Kun je de auto daar in dat park knallen?
Betaald?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat ik nog is dat er gewoon wat woonwijken daar zijn dus volgens mij niet betaald.
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowen
Meh
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te verquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroom
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te ver
Meeten op Bosje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.
Ik kom daar sws langs. Weet nier wie nog meer allemaalquote:
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Amoeba ik weet niet of hij komt, vraag het hem zelf.
Het was nooit aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nooit aan.
Gaat u vanuit Eindhoven?
wtf is DDHSquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
oh, zou wel een hoop verklaren. Ik was ze namelijk al ff kwijt op de meet, maar ik dacht toen dat dat kwam omdat klojo miss ook niet meer zelfstandig kon plassenquote:
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik meet pas op utrecht
of gouda, als iemand daar langs komt
Same here... En dan kom ik waarschijnlijk nog weer te laat en met een taxi.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...
Niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Spaghetti leer mij dingen over bier gr.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Spaghetti leer mij dingen over bier gr.
'Je hebt Grolsch.. en... Grolsch..'quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bier
Sorry, ik date alleen mensen die twéé keer strategokampioen van Nederland zijn geweestquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik date alleen mensen die twéé keer strategokampioen van Nederland zijn geweest.
Zullen wij maar daten dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Of met je mens-erger-je-niet beker
Paar gaten in mijn geheugen.quote:
We hadden het over kansloze fappers en moira maakte die prachtige versprekingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
had het ook gemist hoorwas dat het er pas ook al ergens over ging
Die heb ik dan helemaal gemist. Zat toen waarschijnlijk bij fokker89 onder de paraplu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We hadden het over kansloze fappers en moira maakte die prachtige verspreking
Constant met een grijns op je gezicht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik dan helemaal gemist. Zat toen waarschijnlijk bij fokker89 onder de paraplu.
Ik was blij met jullie!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Constant met een grijns op je gezicht.
Eh, ik slik alleen de e in als er een n achteraan komt.quote:
Dat kan ik nog voorkomen haha..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Same here... En dan kom ik waarschijnlijk nog weer te laat en met een taxi.
Awesoem! Gaan we wat leuks doen, of uit eten en dan afwachten wie het eerst de ander gaat vertellen dat er een stuk spinazie tussen zijn voortanden zit?quote:
We kunnen ook heel romantisch spaghetti delenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesoem! Gaan we wat leuks doen, of uit eten en dan afwachten wie het eerst de ander gaat vertellen dat er een stuk spinazie tussen zijn voortanden zit?
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.quote:
Whehe zou tof zijn als je weer komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.![]()
Neem ik weer bananen mee die niemand opeet
Dit is voor een meet al petfect. We zitten in de stad in een park, neem aan dat er niet veel last hebben van de wind.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:07 schreef JustAsEasy het volgende:
Als we het weer zoals vandaag hebben mogen we niet klagen. Iets warmer nog
Haal je ze ook uit je tas? Dan weet iedereen ook dat je ze hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.![]()
Neem ik weer bananen mee die niemand opeet
Daarom moet je altijd uit gaan van de 'aanwezigen'lijst, niet de 'misschien'lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
Maar zo'n misschien lijst wekt ook wel weer valse hoop op. Die lijst kan zo 40 namen zijn en uiteindelijk komt niemand er vsn
Ik heb er ook nog een aantal verplaatst in de loop van de laatste weken, hequote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Vorige meet kwam er bijna niemand van de misschienlijst. Er staan uiteindelijk 80 namen in de OP waarvan er maar 20 komen
oke dan welquote:Op zondag 18 mei 2014 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja doe maar wel. Drinken we samen een de koninck
kom dan soberso maarquote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik kom wel, ik trek ze namelijk aan.
Als vliegen op stront
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ging met mij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar Amoeba, ben jij nou eigenlijk homo?
Ja dat is iequote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah check. Bij hem ligt het er wel net iets minder dik bovenop dan bij Rez, die praktisch in iedere post dit zegt:
[ afbeelding ]
Ik daag je uit om daar zelf achter te komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Kijk maar in de OP. De OP is heilig.quote:
In de OP staat toch echt dat jij met Nijn mee gaat en niet andersomquote:Op zondag 18 mei 2014 17:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik daag je uit om daar zelf achter te komen.
[..]
Kijk maar in de OP. De OP is heilig.
Alleen als je aan de pillen bent toch.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef OllieWilliams het volgende:
wie wil er straks met mij een raketijsje eten
Stoeltje voor jezelf zeker.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik neem trouwens misschien een campingstoel mee & wat halve liters bier.
Stoned op het gras liggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon voor iedereen die niet de hele tijd op het gras wilt zitten of liggen.
Liggen is niet super moeilijk hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind dat juist kut weet nooit hoe ik goed kan liggen.
zoiets tochquote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liggen is niet super moeilijk hoor.
Doet me aan Gmod denkenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zoiets toch
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_de_klote_2.0.html
Hjb, vliegtuigjesvouwer.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah check. Bij hem ligt het er wel net iets minder dik bovenop dan bij Rez, die praktisch in iedere post dit zegt:
[ afbeelding ]
Omg Ollie je hebt gelijk.quote:
Ja. Mooi spel.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Die mod voor HL2? Zo'n onnatuurlijke houding doet daar wel aan denken ja.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮quote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg Ollie je hebt gelijk.
En nee ik heb niet de verkeerde gequote.
[..]
Ja. Mooi spel.
Moet het er echt zo dik op liggen?quote:
Ongeacht het tijdstip, bier is iets wat altijd gedronken mag worden. Helaas denken werkgevers daar anders overquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb zin in bier. Maar ben nog aan het werj
Deze man wist....quote:Op maandag 19 mei 2014 09:13 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ongeacht het tijdstip, bier is iets wat altijd gedronken mag worden. Helaas denken werkgevers daar anders over
Al begonnen ondertussen?quote:
Ligt eraan. Komen er lekkere mannen? Dan lukt het misschien wel.quote:
Ik weet nog niet zeker of ik kom.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Komen er lekkere mannen? Dan lukt het misschien wel.
Gewoon zuipen tot er 1 wel redelijk uit ziet. Dat werkt met de meeste vrouwen in de kroeg ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand wint van Freek met baard.quote:
Tjah, die GHB doet z'n werk wel goed.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vlak nadat ik wat post. hmmmmm.... kan geen toeval zijn.quote:
Ben je weer zo scherp als gisteren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vlak nadat ik wat post. hmmmmm.... kan geen toeval zijn.
Scherper, maar ik ga dat niet bewijzen met multiquotesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je weer zo scherp als gisteren?
Awww.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Scherper, maar ik ga dat niet bewijzen met multiquotes
Ze heeft geluk dat ik wat langer blijfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er dan niet de hele dag he nijn? Dus geef je ogen goed de kost want daarna zal 't wel effe duren. Zo vaak kom ik namelijk niet bij dat gehucht tussen de varkensboeren
Zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:27 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat ik wat langer blijf
met je brakke festival kop BBQ'en in het park, ik kan me niet veel beters bedenken eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:40 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ben die dag waarschijnlijk wat later, en geen fut waard aangezien ik naar Wish Outdoor ga. Gisteren te horen gekregen dat ik een weekendkaart voor maar 30 euries kan kopen
Daaromquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
met je brakke festival kop BBQ'en in het park, ik kan me niet veel beters bedenken eigenlijk
Ja normaal kosten kaarten ¤85,-quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flinke LU voor 30 euro
Ik zou er zelf alleen nog steeds niet heen willen
Ik hou niet zo van hardstyle op festivalsquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:02 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja normaal kosten kaarten ¤85,-
Line-up is goed ja. Ook goede hardstyle dj's
Strugglesquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hardstyle op festivals
Ik wil naar prspct xl over een paar weken, maar scriptie
Altijd struggles #zwaarlevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:08 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Struggles
Maar is niet mijn soort muziek
Haha ja, drum and bass is wel okequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Altijd struggles #zwaarleven
Ik ben een zeer grote drum and bass fan
Chilleste muziek om op los te gaan, hardstyle staat te veel stil vind ik
Alhoewel ik nielson op zich wel weer grappig zou vinden om te zien.
Oja vanavond ff kaartje bestellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hardstyle op festivals
Ik wil naar prspct xl over een paar weken, maar scriptie
quote:
Gewoon wat wegwerpdingen toch? Ik ga deze keer geen geen bbq meenemen, weet sowieso nog niet zeker of ik überhaupt kan komen.quote:
Ook goed, al heb ik er slechte ervaring meequote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon wat wegwerpdingen toch? Ik ga deze keer geen geen bbq meenemen, weet sowieso nog niet zeker of ik überhaupt kan komen.
Lollig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
ONZ Meet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee
Stonersmeet werkte dat prima, per 4 a 5 mensen één wegwerpBBQquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ook goed, al heb ik er slechte ervaring mee
Oke dan kom ik ook niet.quote:
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso afzeggen. Moet alleen nog even uitzoeken waarom.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
Grapje jongens, liefde voor jullie. 10/10 zou dit festijn niet willen missen. Mooie mensen.
heueheueuhe aidsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.
Oja thxquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 2 BBQ tangen kopen voor de meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
watquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Aii... mijn aanwezigheid is onzeker geworden
welke vakantie jonguhquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:19 schreef Amoeba het volgende:
Fags die niet gaan. Deze vakantie hard vieren.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 2 BBQ tangen kopen voor de meet:Nodig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastic vorkjes werken niet zo.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Aii... mijn aanwezigheid is onzeker geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |