En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te verquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroom
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te ver
Meeten op Bosje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.
Ik kom daar sws langs. Weet nier wie nog meer allemaalquote:
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Amoeba ik weet niet of hij komt, vraag het hem zelf.
Het was nooit aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nooit aan.
Gaat u vanuit Eindhoven?
wtf is DDHSquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
oh, zou wel een hoop verklaren. Ik was ze namelijk al ff kwijt op de meet, maar ik dacht toen dat dat kwam omdat klojo miss ook niet meer zelfstandig kon plassenquote:
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik meet pas op utrecht
of gouda, als iemand daar langs komt
Same here... En dan kom ik waarschijnlijk nog weer te laat en met een taxi.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...
Niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |