Ik ook. Neem je die Helmonder van je nu mee of niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk ben ik best benieuwd om Amoeba weer eens te zien na tien jaar of zo.
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroomquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Hebben we ook iets om muziekjengs op te draaien?
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Kun je de auto daar in dat park knallen?
Betaald?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat ik nog is dat er gewoon wat woonwijken daar zijn dus volgens mij niet betaald.
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowen
Meh
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te verquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroom
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te ver
Meeten op Bosje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.
Ik kom daar sws langs. Weet nier wie nog meer allemaalquote:
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Amoeba ik weet niet of hij komt, vraag het hem zelf.
Het was nooit aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nooit aan.
Gaat u vanuit Eindhoven?
wtf is DDHSquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
oh, zou wel een hoop verklaren. Ik was ze namelijk al ff kwijt op de meet, maar ik dacht toen dat dat kwam omdat klojo miss ook niet meer zelfstandig kon plassenquote:
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik meet pas op utrecht
of gouda, als iemand daar langs komt
Same here... En dan kom ik waarschijnlijk nog weer te laat en met een taxi.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik ook pas op Utreg. Al kom ik dan ook van de andere kant...
Niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Spaghetti leer mij dingen over bier gr.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Spaghetti leer mij dingen over bier gr.
'Je hebt Grolsch.. en... Grolsch..'quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bier
Sorry, ik date alleen mensen die twéé keer strategokampioen van Nederland zijn geweestquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik date alleen mensen die twéé keer strategokampioen van Nederland zijn geweest.
Zullen wij maar daten dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Of met je mens-erger-je-niet beker
Paar gaten in mijn geheugen.quote:
We hadden het over kansloze fappers en moira maakte die prachtige versprekingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
had het ook gemist hoorwas dat het er pas ook al ergens over ging
Die heb ik dan helemaal gemist. Zat toen waarschijnlijk bij fokker89 onder de paraplu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We hadden het over kansloze fappers en moira maakte die prachtige verspreking
Constant met een grijns op je gezicht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik dan helemaal gemist. Zat toen waarschijnlijk bij fokker89 onder de paraplu.
Ik was blij met jullie!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Constant met een grijns op je gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |