Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroomquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Hebben we ook iets om muziekjengs op te draaien?
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Kun je de auto daar in dat park knallen?
Betaald?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja erbij heb je wel een aantal parkeer plekken.
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat ik nog is dat er gewoon wat woonwijken daar zijn dus volgens mij niet betaald.
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Njah als ik rijd kan ik niet drinken en blowen
Meh
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te verquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een prachtige JBL box. Helaas gaat die op stroom
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een diesel aggregaat neer zetten gaat ook weer een beetje te ver
Meeten op Bosje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon mee treinen man. We gaan met al een klein groepje die richting op.
Ik kom daar sws langs. Weet nier wie nog meer allemaalquote:
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Amoeba ik weet niet of hij komt, vraag het hem zelf.
Het was nooit aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet hieruit concluderen dat het uit is ofzo?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nooit aan.
Gaat u vanuit Eindhoven?
wtf is DDHSquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik was altijd in de veronderstelling dat Nijntje d'n Kojo voorzag van de DDHS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |