Awww.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Scherper, maar ik ga dat niet bewijzen met multiquotes
Ze heeft geluk dat ik wat langer blijfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er dan niet de hele dag he nijn? Dus geef je ogen goed de kost want daarna zal 't wel effe duren. Zo vaak kom ik namelijk niet bij dat gehucht tussen de varkensboeren
Zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:27 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat ik wat langer blijf
met je brakke festival kop BBQ'en in het park, ik kan me niet veel beters bedenken eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:40 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ben die dag waarschijnlijk wat later, en geen fut waard aangezien ik naar Wish Outdoor ga. Gisteren te horen gekregen dat ik een weekendkaart voor maar 30 euries kan kopen
Daaromquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
met je brakke festival kop BBQ'en in het park, ik kan me niet veel beters bedenken eigenlijk
Ja normaal kosten kaarten ¤85,-quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flinke LU voor 30 euro
Ik zou er zelf alleen nog steeds niet heen willen
Ik hou niet zo van hardstyle op festivalsquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:02 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja normaal kosten kaarten ¤85,-
Line-up is goed ja. Ook goede hardstyle dj's
Strugglesquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hardstyle op festivals
Ik wil naar prspct xl over een paar weken, maar scriptie
Altijd struggles #zwaarlevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:08 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Struggles
Maar is niet mijn soort muziek
Haha ja, drum and bass is wel okequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Altijd struggles #zwaarleven
Ik ben een zeer grote drum and bass fan
Chilleste muziek om op los te gaan, hardstyle staat te veel stil vind ik
Alhoewel ik nielson op zich wel weer grappig zou vinden om te zien.
Oja vanavond ff kaartje bestellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hardstyle op festivals
Ik wil naar prspct xl over een paar weken, maar scriptie
quote:
Gewoon wat wegwerpdingen toch? Ik ga deze keer geen geen bbq meenemen, weet sowieso nog niet zeker of ik überhaupt kan komen.quote:
Ook goed, al heb ik er slechte ervaring meequote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon wat wegwerpdingen toch? Ik ga deze keer geen geen bbq meenemen, weet sowieso nog niet zeker of ik überhaupt kan komen.
Lollig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
ONZ Meet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee
Stonersmeet werkte dat prima, per 4 a 5 mensen één wegwerpBBQquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ook goed, al heb ik er slechte ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |